Moose kirjutas:
...Sessuhtes, et isegi normaalse hoolduse juures on diisel juba kallim pidada, eelsüüteküünlad on kallimad kui bensuka süüteküünlad, õlivahetused tihedamad jne

Muidugi saab ju kõige pealt kokku hoida aga no täpselt sama on ka bensuka puhul.
Kõik inimesed kes tunnevad diislite hingeelu ja remondivad neid, räägivad, et diisliga peab aastane läbisõit vähemalt 50-60k olema, et ta lõppudelõpuks odavam tuleks kui bensukas

Aga las see vaidlus jääda siit teemast välja

Eks igaüks ise teab mis omale ostab, peaasi, et minule seda peale ei sunnita

esiteks, diisli eelsüüteküünlad maksavad 4tk 44 euri, normaalsed bensuka omad on suht samas hinnas, bensukale lisa veel küünla juhtmed mida sa never diislil ei vaheta, eelarve juba isegi odavamate bensuka künnaldega suurem kui diislil. ja siis veel süütepool

ja ei vaheta sa neid eelsüüteküünlaid tihedamini kui bensuka küünlaid
jah diisliga peab su aastane läbisõit olema ala 40k et ära tasuks, sakslased ju nii räägivad ja nad pole lollid ... aga eestlane on loll, järelikult, sest ta ei arvesta et sakslane hindab seda tutikate autode puhul ja sel juhul on diisel mootoriga auto tunduvalt kallim bensukast. eestlastel järelturu tingimustes on ikka asjalood vähe teisemad.
õlivahetus, noh 20k turbo diislil, samas kui turboga bensukal ei ole see mitte pikem. diislil kütusekulust säästetud rahaga võid või iga 2k km tagant õlivahetust teha. jah aku on kallim, vist mingi 30%? jah mingi pihusti nuss diislitega, no ma suudaks neid 20k läbisõiduga iga kahe aasta tagant remontida lisaks õlivahetusele aga reaalsus on see et nii tihti neid ei remondi ju ja need on ikka kõik ju läbisõidust sõltuvad kulutused.
värvid, plekid, tuled, klaasid, veermikud on sama kallid kui bensukatel
ma saan aru et sa pooldad bensukaid ja diislite kogemus piirdub sauna juttudega või siis mingite rontidega, kuid meenutagem et ront bensukas kah ei sõida

sulle ei tohi muidugi seda teksti siin praegu peale suruda aga ega sa ise oma tekstiga kah ju mingit vaadet peale ei surunud, ega ju
