Auto on vahepeal lausa eriti heades kätes olnud, nimelt Teemo omades
Nimelt lahkus üks päev pärast minu viimast postitust siit ilmast veepump ning kuigi ülekuumenemist märgates tõmbasin kohe parklasse ära, ei reageerinud ma ilmselt piisavalt kiiresti, mistõttu mootor kinni paisus.
Teemo juures sai selgeks, et viimasel rihmavahetusel (enne minu aega) oli jäetud veepump vahetamata ning kinnipaisumise tagajärjel oli mootor seest haiget saanud ega töötanud päris korralikult.
Tükk aega auto seisis ning otsisin uut mootorit, kuid ASN plokki ei ole sugugi kerge normaalse raha eest leida. Lõpuks läks siiski õnneks ning sai toodud väga heas korras komplektne mootoriplokk koos kaantega.
Kui teha, siis juba hästi ja põhjalikult ning seega tundus loogiline käia uuel mootoril kõik sõlmed üle, et enam üllatusi ei tuleks.
Seega sai vahetatud hammasrihm koos rullikute, pinguti ja loomulikult veepumbaga, mootoripadjad, õli koos filtriga, jahutusvedelik, mõned tihendid ning nipet-näpet muidugi veel. Lisaks teised genekaharjad ning uus 77Ah aku. Veermikku samuti piilutud ning kõik on okei, ehk et nüüd peaks saama päris rahulikult mõnda aega kulgeda.
Välimuses polegi midagi rohkem muutunud, kui kärukonks küljest keeratud ning velgedele kapslid pandud. Ei teagi, kas peaks sinna mingid Audi logod ka peale leidma või jätta lihtsalt hõbedaseks.
Nüüd peaks alumised hallid ääred kerevärvi plätserdama ning juulis tahaks kellegi kaudu soodsa hinnaga poleerimise leida - kes midagi teab, võib märku anda.

Lõppu üks tänane Instagrami pilt jube mustast autost:
