Nii, väheke pikem jutt jälle.
Sedasi siis, et esisillas on saanud juba enamus juppe vahetatud ning peaks vaikselt sillastendi ennast sättima. Paar nädalat tagasi tahtsin viia, kuid siis leiti, et amordi tugilaagrid ning tagasillapuksid vajaksid vahetamist, need on ka nüüdseks vahetatud. Muide kui kellelegi vedeleb parempoolne roolivarras, siis oleks soovi, raha annan ka loomulikult.
Igatahes tagasillas oli mingine kahtlane nõks sees, vahetasin tagasillapuksid ära, kuid ikkagi jäi. Mõlemal pool on laagrid vahetatud ning kui auto on õhus, siis lõtku ei ole, kuid kui auto on ratastel ning suurema jõuage autot tagarattast liigutada, siis on endiselt tunda mingine "nõks" läbi rattalaagri. Laagrid on kenasti pingutatud, kõvemini ei saaks kuna muidu hakkaks pooma, vahetasime ka õigesti ära. Selles suhtes, et see "nõks" on suhteliselt väike, kas see võib sillastendi viies takistuseks saada? Igaks juhuks võtan tagalaagrid uuesti laiali ning kontrollin tööpinnad ära.
Muidu on jäänud mulje, et tagasillapukside vahetamine on paras porno(igatahes Audiklubis on palju selle kohta teemasid), siis näitan teile seda jubinat, millega ise vahetasin. On see siis treitud puksi järgi kenasti mõõtu ning polti pingutades pressib puksi pesast välja ning saab uue edukalt sisse ka


Selline see jubin siis on, kui kellelgi vaja, siis saan ikka laenata

.
Lisaks sai ka hangitud kesklukk, mille paigaldamine veel pooleli. Kui juhtub kellelgi neid "ribidega kondoome" olema, mis lähevad uksest keresse(voolik läheb sealt läbi), siis oleksin huviline

. Positiivne on see, et kesklukuta variandil on kõik vajalikud kohad olemas paigaldamiseks

.
Selline asi ka veel, et käigukast ei soovi eriti edukalt õli sees hoida ning tagumine osa on õline. Kas seal olevaid tihendeid müüakse eraldi? Mis nende hinnad üldse olla võivad? Võtaks kasti alt ning viskaks uued tihendid külge, siis peaks hea olema.
Ära peab mainima selle ka, et masedav küll kuidas ronti autosse läheb teise samasuguse raha sisse
