Kõrgus on linnas tõesti suur eelis, mõtlesin muidu seda, et pidurid on sportautoga võrreldavas suuruses

Gaasipedaali pikk käik teeb asja ka ohutumaks, saab rahulikumalt kohalt liikuda

Iff kirjutas:
Ei see selleks, mõtlesin rohkem välimuselt, kuidagi hall ja igav. Originaal 20" alla, plastid kerevärvi, 50% tooniring tagant täitsa ette ja siis hakkab looma. Maitse asi muidugi.
Sorry, lugesin kiiruga valesti. Toonklaasid minumeelest ei sobi heledale autole nii väga. 20" velgi ma isegi ei kaalu alla panna, sest rehv on 4 korda kallim ja masin muutuks liiga jäigaks pluss maastikul täiesti abituks, kui äkki vaja läheb. Aga 4.6iS'i stiilis kerevärvi lisandid ette ja taha oleks toredad küll. Esialgu tuleb kõik viimased vead likvideerida

***
Lihtsalt arvestades, et Sierra, E34/E36 jne siin domineerivad, siis mõtlesin, et paneks siia midagi erinevat, ka mitte päris eputamise mõttes, ei meenu eriti linnamaastureid siit foorumist. Aga ikka on kuskil keegi eespool nimetatu jumaldaja ja hakkab see sõnasõda jälle pihta

Eks inimene õpib kogu elu.
Seltsimees Taurtz pakkus teooria, et rullnokk on tegelane, kes kuskil kaubanduskeskuse parklas E30'ga (tänapäeval siis juba E36'ga) oma naabrimehelt saadud "uusi" kumme sussitab, sama sisuga lugu läbi 1000W võimu ja 2000W subaka üürgamas...Sa kujuta sedasama nüüd X5'ga ette

X5 on rohkem pohuisti auto, kes rahulikult seal kõrgemal istub ja rullnokkade joonestamise peale pissib

Minu arvamus vähemalt.