Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 02.05.2025 19:39

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume kõikidel kellel on Lugejate autode all oma topic teha pealkiri selliseks:
Auto tootja, mark, aasta, omaniku foorumi nimi.
Näiteks: Audi S4 96a Audimees
Teema ei tohi sisaldada automüüki! Selle jaoks on eraldi alafoorum.

Auto teema peab olema sisukas, ning rangelt soovitatav on lisada ka pildid autost!
Ei ole põnev lugeda teemat -> Mul on audi S4, sinine. Lahe pill on.



Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 169 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 12  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: BMW X5 4.4i Sport E53 2000.a, Lihapirukas
PostitusPostitatud: 13.05.2009 18:40 

Liitunud: 27.12.2004 00:41
Postitusi: 2488
Asukoht: Tallinn
No sportautoks ma seda just e nimetaks, pigem SUV vms.
Aga soliidne linnakulgur ning üldse kõrgemad autod on pealinna liikulusesse näiteks paremad kui väikeautod. Olen seda ise tõdenud ja nüüd jälle väikeauto roolis tagasi, eks kunagi vaatab uuesti mida tulevik toob.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW X5 4.4i Sport E53 2000.a, Lihapirukas
PostitusPostitatud: 13.05.2009 18:49 

Liitunud: 19.02.2009 18:57
Postitusi: 506
Kõrgus on linnas tõesti suur eelis, mõtlesin muidu seda, et pidurid on sportautoga võrreldavas suuruses :)
Gaasipedaali pikk käik teeb asja ka ohutumaks, saab rahulikumalt kohalt liikuda :)


Iff kirjutas:
Ei see selleks, mõtlesin rohkem välimuselt, kuidagi hall ja igav. Originaal 20" alla, plastid kerevärvi, 50% tooniring tagant täitsa ette ja siis hakkab looma. Maitse asi muidugi.

Sorry, lugesin kiiruga valesti. Toonklaasid minumeelest ei sobi heledale autole nii väga. 20" velgi ma isegi ei kaalu alla panna, sest rehv on 4 korda kallim ja masin muutuks liiga jäigaks pluss maastikul täiesti abituks, kui äkki vaja läheb. Aga 4.6iS'i stiilis kerevärvi lisandid ette ja taha oleks toredad küll. Esialgu tuleb kõik viimased vead likvideerida :)

***

Lihtsalt arvestades, et Sierra, E34/E36 jne siin domineerivad, siis mõtlesin, et paneks siia midagi erinevat, ka mitte päris eputamise mõttes, ei meenu eriti linnamaastureid siit foorumist. Aga ikka on kuskil keegi eespool nimetatu jumaldaja ja hakkab see sõnasõda jälle pihta :D Eks inimene õpib kogu elu.

Seltsimees Taurtz pakkus teooria, et rullnokk on tegelane, kes kuskil kaubanduskeskuse parklas E30'ga (tänapäeval siis juba E36'ga) oma naabrimehelt saadud "uusi" kumme sussitab, sama sisuga lugu läbi 1000W võimu ja 2000W subaka üürgamas...Sa kujuta sedasama nüüd X5'ga ette :D
X5 on rohkem pohuisti auto, kes rahulikult seal kõrgemal istub ja rullnokkade joonestamise peale pissib :P Minu arvamus vähemalt.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW X5 4.4i Sport E53 2000.a, Lihapirukas
PostitusPostitatud: 13.05.2009 22:37 

Liitunud: 21.04.2009 11:35
Postitusi: 53
Auto valitakse ikka oma maitse järgi, mitte et teistele meeldida. Tõesti, mis see kellegi asi on, mida keegi liisib või ostab. Iga tark Eesti noormees peaks siit na**ui tõmbama ja elu nautima, mitte nagu mina manduma madalapalgalisel kohal ja nutma selle üle, et kui kellegil kallim auto on.
Sõidustiil on ka suhteline asi, kahjuks valdav osa noori on teatud suhtumisega, mida endale ei teadvustata ... ise kohati samasugune.
Mis puutub suvi kui sellisesse siis minu jaoks on tegu suht mõttetu kulguriga - tõsiselt offroadi temaga teha ei saa, Eesti tänavatel laguneb samamoodi kui tava auto, meenutab tihti rohkem sellist kompenseerimist ... aga, vot see on mehe arvamus, kes sõidab imeväikse punniga mida on ta fännanud oma 6-7 aastat :lol .

Üleüldiselt soovitan võtta asja rahulikult, legaalseks end saada, autot hoida ja lollusi mitte teha. Kui noored käituks rohkem nii, siis poleks ka eelarvamusi, ala "et miks väikestel rullnokkadel uhked autod on ..."


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW X5 4.4i Sport E53 2000.a, Lihapirukas
PostitusPostitatud: 13.05.2009 22:47 
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.02.2008 00:20
Postitusi: 6582
Asukoht: Tln
Ilus auto, hoia seda!

_________________
Ostan sõiduautosid, rehve , velgi jne jne... Tel 55522223


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW X5 4.4i Sport E53 2000.a, Lihapirukas
PostitusPostitatud: 13.05.2009 23:00 

Liitunud: 19.02.2009 18:57
Postitusi: 506
Väga mõistlik jutt :) Soome teed õnneks lagunemist eriti ei kiirenda, auke on minimaalselt. Ja maastikuomadused on ilmselt igaks eluolukorraks piisavad, palja graniidi peal ja akendeni muda sees ei olegi mõtet ronida :)
Ta pole kohe kindlasti lemmik auto, aga kuna siiski oma klassi mõõdupuu, siis pidin ikka proovima. Järgmisena tuleb loomulikult väiksem aparaat, aga et nõrgem, seda ei usu :)
Pealegi kipub nii olema, et kes ei riski, ei jõua ka kuskile :beer

Irw, tänan mõistmise eest :D

Ja kusjuures on mulle Peugeot 206 ka alati meeldinud, 1.6-2.0 on mõnus putukas küll :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW X5 4.4i Sport E53 2000.a, Lihapirukas
PostitusPostitatud: 13.05.2009 23:49 

Liitunud: 31.01.2005 23:43
Postitusi: 354
Asukoht: Tartu
Ise vaataks 3,0 D poole, mõnusalt öko isegi raske käruga...mmmmm :P


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW X5 4.4i Sport E53 2000.a, Lihapirukas
PostitusPostitatud: 14.05.2009 00:05 

Liitunud: 10.07.2008 13:54
Postitusi: 242
Asukoht: Haapsalu/Pärnu
Kimpz... räägi kas sul ka midagi huvitavat seal autos on nagu autokülmik vms?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW X5 4.4i Sport E53 2000.a, Lihapirukas
PostitusPostitatud: 14.05.2009 00:23 

Liitunud: 19.02.2009 18:57
Postitusi: 506
Külmikut tehase poolt ei leidu, selle asemel on soliidne suusaluuk :)
Aga igasuguste loominguliste ideede tarbeks on 4 sigarisüütajapesa, ühe neist olen hõivanud Navigoni GPSiga.
Järgmisena on nimekirjas 12V-220V inverter tavalise pistikupesaga, hea läpakat toita sellega.
Rohkem ideid ei ole seoses pesadega.
Auto ainsad huvitavad lisad on minu jaoks kuuene CD-box ja kassetimängija LCD taga, televisioon Soomes kahjuks ei tööta.
Kõik istmed on köetavad ja esimesed mäletavad kolme erinevat asendit, aga selles pole midagi imelikku. Küllaltki askeetlik auto, aga siiski hea igaks aastaajaks :)

rookierice kirjutas:
Järsku tuli idee kuidas x5 odavalt ja kiiresti kenaks (isegi hõbedane) saada, ei tea kas seda plaanid aga ikkagi.
Mustad kleepsud (kerejoontega kooskõlas, piisavalt, et hõbedust vähendada, samas legaalsuse piires)
mattmustad is veljed.

Ja pole mingeid is kerelisasid ega hamanni jms vaja. :wink:

Tänan soovituse eest, aga ei poolda kleepse :) Hõbedane käib küll, auto tundub suurem :D Pigem võiks hõbedasi elemente lisada, nagu korduvalt mainitud ja imetletud 4.6iS'il :rokib


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW X5 4.4i Sport E53 2000.a, Lihapirukas
PostitusPostitatud: 14.05.2009 02:36 

Liitunud: 07.01.2004 19:50
Postitusi: 2751
Asukoht: Tartu
Lihapirukas kirjutas:
Külmikut tehase poolt ei leidu, selle asemel on soliidne suusaluuk :)
Aga igasuguste loominguliste ideede tarbeks on 4 sigarisüütajapesa, ühe neist olen hõivanud Navigoni GPSiga.
Järgmisena on nimekirjas 12V-220V inverter tavalise pistikupesaga, hea läpakat toita sellega.
Rohkem ideid ei ole seoses pesadega.
Auto ainsad huvitavad lisad on minu jaoks kuuene CD-box ja kassetimängija LCD taga, televisioon Soomes kahjuks ei tööta.
Kõik istmed on köetavad ja esimesed mäletavad kolme erinevat asendit, aga selles pole midagi imelikku. Küllaltki askeetlik auto, aga siiski hea igaks aastaajaks :)

rookierice kirjutas:
Järsku tuli idee kuidas x5 odavalt ja kiiresti kenaks (isegi hõbedane) saada, ei tea kas seda plaanid aga ikkagi.
Mustad kleepsud (kerejoontega kooskõlas, piisavalt, et hõbedust vähendada, samas legaalsuse piires)
mattmustad is veljed.

Ja pole mingeid is kerelisasid ega hamanni jms vaja. :wink:

Tänan soovituse eest, aga ei poolda kleepse :) Hõbedane käib küll, auto tundub suurem :D Pigem võiks hõbedasi elemente lisada, nagu korduvalt mainitud ja imetletud 4.6iS'il :rokib


Televisooni sad soomes ka edukalt toimima panna, kui vaid soovi, samuti mis toonkilesse puutub, sis quantumi kilet soovitan. Kuigi noh....Olen näinud samasugust halli x5e ettevälja tooniga ja minu arust oli väga (Y)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW X5 4.4i Sport E53 2000.a, Lihapirukas
PostitusPostitatud: 14.05.2009 09:05 
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.01.2005 16:34
Postitusi: 6334
Kas see "lihtsalt tööle" tähendab digiboxi külge pookimist? Sest sa ju tead, et analoog signaali Soomes ei edastata juba üle aasta?

_________________
4WD igapäevasõiduks, FWD töötegemiseks, RWD pühapäevasõiduks


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW X5 4.4i Sport E53 2000.a, Lihapirukas
PostitusPostitatud: 14.05.2009 11:20 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04.09.2007 21:38
Postitusi: 899
Asukoht: Võru, Tartu
Lihapirukas kirjutas:
No eks iga kasutatud auto vajab natuke hooldust, mis ka maksab. See odavaim ka ilmselt samamoodi. 4.4i valisin, sest valida polnudki midagi :D
Sõidan ainult legaalsetel kiirustel, linnas 40-50 ja maanteel 60-100, maanteel kulub 9-10 liitrit ja linnas olen 14 komadega saanud hõreda liiklusega ja tipptunnil alla 17 liitri. Maantee ja linna umbes võrdne kompott andis keskmiseks 12.4, linna osakaal oli suuremgi. Midagi 12 ja 13 vahel ongi reaalne keskmine, vahel ikka vajutan julgemalt ka. Tehaseandmed on ju 10.8/18.9/13.9. Küllaltki ökonoomne vanust arvestades :)


Minu mõistus kinni ei võta kuidas on võimalik saada 4,4 liitrise töömahuga BMW keskmiseks küttekuluks 12,4L/100le
Ise omanud kunagi 525IX-i ja keskmine küttekulu oli umbes 17L/100le, ka kõige parema tahtmise juures ei tulnud küttekulu alla 13.
Sõbral on mul 740 ja tema jutujärgi tal keskmine küttekulu 11L/100le, vanematel on mul 525tds nendel tuleb keskmine küttekulu sinna 9-11 kanti.
Nii et müstika minujaoks ja kui tõesti saate 4 liitrise töömahuga BMW küttekuluks ca 12L/100le siis tõsine RESPECKT minupoolt :hail :hail


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW X5 4.4i Sport E53 2000.a, Lihapirukas
PostitusPostitatud: 14.05.2009 12:07 

Liitunud: 04.03.2009 14:05
Postitusi: 63
Nu kirjutas:
Lihapirukas kirjutas:
Igasugune väärtuse suurendamine on teretulnud, kui õiged jupid ka kõrval olemas on.

ja sa oled kindel, et a la M60 sisselasgega mootorit tjuunides hakkab auto väärtus tõusma?


Lihapirukas kirjutas:
Seda jubinat silmas ei pidanud. Hamanni väljalase ja mingid kerepaketid ainult, muud jupid ilmselt müüki ei edendaks. Uusi velgi pole ka tarvis. Ja seda M60 sisselaske teemat nägin täitsa juhuslikult, firma Dinan müübki neid tuuningjupi nime all :D


Koos VANOSega sai M62TUB44 tõesti väiksema sisselaske kolde. See mis M60B40 ja M62B44 (ilma VANOSeta, tehti kuni 98da aasta augustini 540 ja 740'le) peal, peaks läbi laskma 8% rohkem õhku. Vajalik on ka õhusiibri vahetus vanemalt mudelilt. Keskmistelt ja kõrgetelt pööretelt peaks jõudu korralikult juurde andma. X5 kere peal seda muidugi nii palju ei märka kui kergema viiese e39 peal näiteks.
Nii M62B44 kui ka M60B40 sisselaske kolle (intake manifold) varuosa kood on sama, ehk siis 11611729528 Pmst siis heas korras vanem ilma VANOSeta e39 540 on tehasest võimsam kui VANOSega versioon.
CAI paigaldusega tasub ettevaatlik olla, tehase MAF ehk õhukulu lugeja ei pruugi kaua koostööd teha.

tauri117 kirjutas:
Minu mõistus kinni ei võta kuidas on võimalik saada 4,4 liitrise töömahuga BMW keskmiseks küttekuluks 12,4L/100le
...Nii et müstika minujaoks ja kui tõesti saate 4 liitrise töömahuga BMW küttekuluks ca 12L/100le siis tõsine RESPECKT minupoolt :hail :hail

Mul 4,4sega maanteel spido järgi 110ga sõites 8,2 l sajale, 90km/h on 7,7. Pealinna ummikutes kus iga tööpäev sõidan, tuleb 16 ära, väiksemates linnades või hõredama liiklusega ajal mitu liitrit vähem. 1½ aasta keskmine kulu hetkel 13,4 ja seal sees sõidud paaril dragil, miili lõppkiiruse võistlused jms. Mul siis 6 käiguline manuaalkast, automaadiga kulud võnevõrra suuremad.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW X5 4.4i Sport E53 2000.a, Lihapirukas
PostitusPostitatud: 14.05.2009 18:52 

Liitunud: 19.02.2009 18:57
Postitusi: 506
Nonii, lõpuks keegi ekspert ka :) Esiteks, 8% 210st kilovatist on isegi optimistlikum võimsuse kasv kui ma arvasin ja M60 suhtes ma ei eksinudki, nice :D Kui masin lõpuks igati tibens on, siis vast hakkan ka konkreetsemalt juppide kohta uurima :) Cold air intake on liialt riskantne teema küll, pole vaja MAFi piinata ja mootorile tolmu sööta, chip jääb ka mängust välja. Et siis ainsad variandid ongi M60/M62 tavasisselase ja ntx sportväljalase, viimane pidavat miski 12% võimsuslisa andma, sõltub hinnast.

Küttekulu saladused:
1) Alates 30km/h kasutan püsikiirushoidjat, kiirendan plussi või kiirushoidiku mälufunktsiooni vajutades. Gaasipedaal on ainult alla selle kiiruse vajalik :D
2) 50-100m enne valgusfoori lasen lihtsalt gaasi lahti või müksan kergelt pidurit, et kiirushoidik väljas oleks, auto aeglustab kuni 15-20km/h, mida hoiab liidetud sidur. Kui teise auto taha veeremise jooksul pole rohelist tuld tekkinud, vajutan alles piduri põhja.
3) Sport-ja manuaalrezhiimist hoian käpad eemal. Ökonoomsus on mugava sõidustiili positiivne kõrvalmõju :wink:

Ja kui keegi teab midagi bemmile sobivast digiboksist, siis huvi täitsa olemas :)


Viimati muutis Lihapirukas, 16.06.2009 20:34, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW X5 4.4i Sport E53 2000.a, Lihapirukas
PostitusPostitatud: 14.05.2009 22:46 

Liitunud: 19.02.2009 18:57
Postitusi: 506
Värskemaid pilte ka.
Pilt
Pilt


Viimati muutis Lihapirukas, 22.05.2009 02:40, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW X5 4.4i Sport E53 2000.a, Lihapirukas
PostitusPostitatud: 14.05.2009 22:53 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.08.2008 00:49
Postitusi: 960
ei ole niii :D


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 169 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 12  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7