margus155 kirjutas:
Asi pole absoluutselt rehvis.
Nimelt Paljud rahvaspordi mehed (4wd-s) Helmet Palm Ranno bBundsen kõik sõidavad vallai kummiga mis on kõige odavam ja sitem. Me jõuame ikkagi selleni,et asi on mehes mitte rehvis autos ega sitas rajas

See on nüüd küll väga naiivne väide sinu poolt Margus. Muidugi sõidavad nad Vallai rehviga, mis on Misu X-Ice North mustriga prott, kuid naelad seal see mängivad rolli. See segu on tehtud eriti pehme ( Loe: pehmem kui "originaal" misul oleks) ja sinna sisse on pandud "racing" naelad, mis on viilitud TÄPSELT mõõtu, piiri peale. Ja sinna sisse liimitud. Ja spets naela ja tavanaela vahe on tohutu, eriti kui tavanaela on kulutatud tavaasfaldi peal. Ok, reaalselt on tippklassi rehvid, ehk kõige kallimad nokianid ja ka Sinu continentalid täpselt samamoodi, olid ligilähedasel tasemel, kuid üldiselt esiotsa mehed suurematel võistlustel on täiesti spets tänavarehviga. (see viimane sõnade paar võib tunduda väga imelik, kuid nii see on)
Rehvis on väga palju kinni nii talvel, kui ka muul ajal. Ega muidu näiteks Helmet ei oleks põlva rahvaralli jaoks tutikaid kruusakaid alla kruttinud, eks ikka selleks et püüda seda mis valgas vajaka jäi.
Ma saan aru, et teil ei ole suvisel ajal aega sõita koos oma vennaga, kuid ausalt, selle asemel, et Alari kallal siin nokkida praegu, võiksite tulla ja kaeda selle suvise hooaja mõne etapi ka üle ja näha, et ei ole see midagi nii roosiline ja lihtne.
Ei midagi isiklikku, lihtsalt tundsin vajadust natuke informeerida. Kõik ei ole alati nii lihtne, ja jäärada ja kruus on ikkagi väga erinevad asjad. Näiteks ma usun, et Teie mazda, mis on potentsiaalne jääradade kunn oma kerguse ja kompaktsusega, ei teeks kruusal suurt midagi EVOde ja imprezade vastu. Mis näitab ainult seda, et on erinevus sees ja igal asjal on omad eelised.