Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 07.05.2025 02:33

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume kõikidel kellel on Lugejate autode all oma topic teha pealkiri selliseks:
Auto tootja, mark, aasta, omaniku foorumi nimi.
Näiteks: Audi S4 96a Audimees
Teema ei tohi sisaldada automüüki! Selle jaoks on eraldi alafoorum.

Auto teema peab olema sisukas, ning rangelt soovitatav on lisada ka pildid autost!
Ei ole põnev lugeda teemat -> Mul on audi S4, sinine. Lahe pill on.



Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 90 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Audi80 b4 92a, audivana.
PostitusPostitatud: 03.02.2010 20:13 
Kasutaja avatar

Liitunud: 23.09.2009 01:40
Postitusi: 1460
Asukoht: elva
Kuna auto mul nagu needus käes, siis täna töölt tulles 0.5km enne kodu viskas kapoti alt sinist suitsu.
Seisma polnud mõtet jääda kuna kapotti niikuinii lahti poleks saanud kuna tross puru.
Kodus avastasin, et hammasrihm on kohe otsi andmas kuna rullik, mis pumba ja käbi vahel on kiilus kinni.
See rullik veab ringi õlipumpa. Piduri vaakumi potsiku küljest minev jämedam voolik suundub mingisse agrekaati, mille nime ei oska öelda.
See agrekaat on ühenduses selle sama rulliku võlliga. Agrekaat kiilub kohakuti kinni, mistõttu vajav nüüd rihma vahetust.
Hea et niigi läks, sest kui rihm oleks puruks läinud oleks kõik see töö luhta läinud.

Praeguseks mootorilt rihm maha võetud, plokikaan sai veel ülepingutuse.
Kapott sai uue trossi ja avaneb nüüd salongist.
Autosse sai makk sisse pandud, mille laenasin vahepeal välja.

Reedel tuleb rahasüst ja siis masin liigub jälle.

_________________
Lasen jalakäijad alati "üle"!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi80 b4 92a, audivana.
PostitusPostitatud: 03.02.2010 23:54 

Liitunud: 24.12.2008 02:26
Postitusi: 1006
Asukoht: Eesti :)
audivana. kirjutas:
Kuna auto mul nagu needus käes, siis täna töölt tulles 0.5km enne kodu viskas kapoti alt sinist suitsu.
Seisma polnud mõtet jääda kuna kapotti niikuinii lahti poleks saanud kuna tross puru.
Kodus avastasin, et hammasrihm on kohe otsi andmas kuna rullik, mis pumba ja käbi vahel on kiilus kinni.
See rullik veab ringi õlipumpa. Piduri vaakumi potsiku küljest minev jämedam voolik suundub mingisse agrekaati, mille nime ei oska öelda.
See agrekaat on ühenduses selle sama rulliku võlliga. Agrekaat kiilub kohakuti kinni, mistõttu vajav nüüd rihma vahetust.
Hea et niigi läks, sest kui rihm oleks puruks läinud oleks kõik see töö luhta läinud.

Praeguseks mootorilt rihm maha võetud, plokikaan sai veel ülepingutuse.
Kapott sai uue trossi ja avaneb nüüd salongist.
Autosse sai makk sisse pandud, mille laenasin vahepeal välja.

Reedel tuleb rahasüst ja siis masin liigub jälle.


see agregaat on vaakum pump audi/vw disladel ta niiöelda bensuka mõistes jagaja augus. seesama värk kiilub kinni ?

Soovitan selle võlli üle kontrollida mis vakkumpumpa käitleb ja ka vaakumpumba

_________________
Digital Designs


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi80 b4 92a, audivana.
PostitusPostitatud: 04.02.2010 07:46 
Kasutaja avatar

Liitunud: 23.09.2009 01:40
Postitusi: 1460
Asukoht: elva
Siim525i kirjutas:
audivana. kirjutas:
Kuna auto mul nagu needus käes, siis täna töölt tulles 0.5km enne kodu viskas kapoti alt sinist suitsu.
Seisma polnud mõtet jääda kuna kapotti niikuinii lahti poleks saanud kuna tross puru.
Kodus avastasin, et hammasrihm on kohe otsi andmas kuna rullik, mis pumba ja käbi vahel on kiilus kinni.
See rullik veab ringi õlipumpa. Piduri vaakumi potsiku küljest minev jämedam voolik suundub mingisse agrekaati, mille nime ei oska öelda.
See agrekaat on ühenduses selle sama rulliku võlliga. Agrekaat kiilub kohakuti kinni, mistõttu vajav nüüd rihma vahetust.
Hea et niigi läks, sest kui rihm oleks puruks läinud oleks kõik see töö luhta läinud.

Praeguseks mootorilt rihm maha võetud, plokikaan sai veel ülepingutuse.
Kapott sai uue trossi ja avaneb nüüd salongist.
Autosse sai makk sisse pandud, mille laenasin vahepeal välja.

Reedel tuleb rahasüst ja siis masin liigub jälle.


see agregaat on vaakum pump audi/vw disladel ta niiöelda bensuka mõistes jagaja augus. seesama värk kiilub kinni ?




Soovitan selle võlli üle kontrollida mis vakkumpumpa käitleb ja ka vaakumpumba



See samune vaakumpump jah kiilub kinni, bensukatel tõesti jagaja samas augus.
Nii kui vaakumpumba välja võtsin, käis rihmaratas ilusti ringi.
Nüüd lammerisse kust tuleb uus vaakumpump, siis tellin täna uue rihma ja homme saab juba sõita.
KUi täna viitsin panen termostaadi ka külge ja vahetan küljepeegli ära.
Nädalavahetusel peab pidurid ette võtma, sest praeguste ilmadega pole sõit naljaasi.
Võimalik, et see vaakupump jamas juba varem ja seetõttu pidurid ka nagu pakk talla all.
Tegin pildi ka,mis kinni kiilub. Pilt küll punase audi mootorist, aga tegu sama asjaga.
Pilt

_________________
Lasen jalakäijad alati "üle"!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi80 b4 92a, audivana.
PostitusPostitatud: 04.02.2010 20:07 

Liitunud: 24.12.2008 02:26
Postitusi: 1006
Asukoht: Eesti :)
Asjaga pead suht ettevaatlik olema kuna see sama võll käitleb ka õlipumpa ja ,kui kinni kiilub siis tiba piiksus...

Pead võrdlema selle punase vaakumpump võib ka sobida.. need pealmised kaaned kergesti vahetatavad
sul seal see valge osa murdunud...

Lampi ära midagi vaheta otsi viga üles. diisel mootorite remont pole just odavamate killast

_________________
Digital Designs


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi80 b4 92a, audivana.
PostitusPostitatud: 04.02.2010 20:17 
Kasutaja avatar

Liitunud: 23.09.2009 01:40
Postitusi: 1460
Asukoht: elva
Siim525i kirjutas:
Asjaga pead suht ettevaatlik olema kuna see sama võll käitleb ka õlipumpa ja ,kui kinni kiilub siis tiba piiksus...

Pead võrdlema selle punase vaakumpump võib ka sobida.. need pealmised kaaned kergesti vahetatavad
sul seal see valge osa murdunud...

Lampi ära midagi vaheta otsi viga üles. diisel mootorite remont pole just odavamate killast



Kuna punasest audil jäi vana mootor alles, siis sai kohe proovitud ja vaadeldu, aga ei istu kuna võll on pikem ja jämedam.
Olen mootori puzzleks võtnud ja see asi ajab tõesti õlipumpa ka ringi.

Kui lammerist mootori sain, siis lasksin üleliigsed jubinad maha kiskuda, mida mul vaja polnud, seetõttu sain mootori ka odavamalt.
Selle sama vaakumpumba keeras ka maha.
Nüüd lähen tagasi ja pean ikkagi ära ostma.
Muide ega need jupid nii kallid polegi võrreldes näiteks teiste diisel autodega(bmw)
Ei kurda ütleks.

_________________
Lasen jalakäijad alati "üle"!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi80 b4 92a, audivana.
PostitusPostitatud: 05.02.2010 00:09 

Liitunud: 24.12.2008 02:26
Postitusi: 1006
Asukoht: Eesti :)
audivana. kirjutas:
Siim525i kirjutas:
Asjaga pead suht ettevaatlik olema kuna see sama võll käitleb ka õlipumpa ja ,kui kinni kiilub siis tiba piiksus...

Pead võrdlema selle punase vaakumpump võib ka sobida.. need pealmised kaaned kergesti vahetatavad
sul seal see valge osa murdunud...

Lampi ära midagi vaheta otsi viga üles. diisel mootorite remont pole just odavamate killast



Kuna punasest audil jäi vana mootor alles, siis sai kohe proovitud ja vaadeldu, aga ei istu kuna võll on pikem ja jämedam.
Olen mootori puzzleks võtnud ja see asi ajab tõesti õlipumpa ka ringi.

Kui lammerist mootori sain, siis lasksin üleliigsed jubinad maha kiskuda, mida mul vaja polnud, seetõttu sain mootori ka odavamalt.
Selle sama vaakumpumba keeras ka maha.
Nüüd lähen tagasi ja pean ikkagi ära ostma.
Muide ega need jupid nii kallid polegi võrreldes näiteks teiste diisel autodega(bmw)
Ei kurda ütleks.



Samas ,aga ,kui ta sul kinni jooksis oleks pidanud ju õlitus ka ära kaduma õlituli põlema minema.... jne


Ka mina olen neid omajagu remontinud ja puzzlestanud... Neil läheb ka see võll tuksi mis käitleb seda vaakumpumpa ja õlipumpa

Ma tahtsin selle remondi kallidusega seda öelda ,et kontrolli kõik ennem järgi kui kokku paned üht asja mitu korda ka paha teha ... Muide audi sul päris viisakas

_________________
Digital Designs


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi80 b4 92a, audivana.
PostitusPostitatud: 05.02.2010 08:13 
Kasutaja avatar

Liitunud: 23.09.2009 01:40
Postitusi: 1460
Asukoht: elva
Siim525i kirjutas:
audivana. kirjutas:
Siim525i kirjutas:
Asjaga pead suht ettevaatlik olema kuna see sama võll käitleb ka õlipumpa ja ,kui kinni kiilub siis tiba piiksus...

Pead võrdlema selle punase vaakumpump võib ka sobida.. need pealmised kaaned kergesti vahetatavad
sul seal see valge osa murdunud...

Lampi ära midagi vaheta otsi viga üles. diisel mootorite remont pole just odavamate killast



Kuna punasest audil jäi vana mootor alles, siis sai kohe proovitud ja vaadeldu, aga ei istu kuna võll on pikem ja jämedam.
Olen mootori puzzleks võtnud ja see asi ajab tõesti õlipumpa ka ringi.

Kui lammerist mootori sain, siis lasksin üleliigsed jubinad maha kiskuda, mida mul vaja polnud, seetõttu sain mootori ka odavamalt.
Selle sama vaakumpumba keeras ka maha.
Nüüd lähen tagasi ja pean ikkagi ära ostma.
Muide ega need jupid nii kallid polegi võrreldes näiteks teiste diisel autodega(bmw)
Ei kurda ütleks.



Samas ,aga ,kui ta sul kinni jooksis oleks pidanud ju õlitus ka ära kaduma õlituli põlema minema.... jne


Ka mina olen neid omajagu remontinud ja puzzlestanud... Neil läheb ka see võll tuksi mis käitleb seda vaakumpumpa ja õlipumpa

Ma tahtsin selle remondi kallidusega seda öelda ,et kontrolli kõik ennem järgi kui kokku paned üht asja mitu korda ka paha teha ... Muide audi sul päris viisakas


Ei tea kas said õigesti aru, aga mitte see võll ei poonud kinni vaid vaakumpump poob. Ta ei ole täitsa kinni, aga ringi keerates poob ühe koha pealt.
Hammasrihma rullik käis küll ringi, aga vaevaliselt, enamus ajast viskas ikka sinist suitsu.
Õnneks midagi tõsiis juhtuda ei saanud kuna 500m oli kodu ukseni.

Auto on jah nagu enam-vähem, aga tegemist on veel küll, sest stanged on juba räbalad(tagastange), esimese tegin küll ära, aga kuna kohtusin libedaga eterniidiga, siis nüüd mõra ühe koha peal.
Aga kõik muu mis sõitmist puudutab see laitmatus töökorras ja palju kuluvosi vahetatud(puksid, kondid, pendeksid, tõmbereleed,pidurisüsteem jne).
Tsekkide pealt saab oma 15k kokku.
Paneb mõtlema, miks inimene laob vana auto alla sellist raha kui oleks ammu juba võimalik uus osta.

_________________
Lasen jalakäijad alati "üle"!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi80 b4 92a, audivana.
PostitusPostitatud: 05.02.2010 19:05 
Kasutaja avatar

Liitunud: 23.09.2009 01:40
Postitusi: 1460
Asukoht: elva
Väike remont peale tööd ja nüüd masin käib.
Mootor sai uue vaakumpumba, uue rihma.
Kuna asi nõnda käpas juba, siis rihma ja pump tunniga vahetatud.
Peale kahte päeva auto seisakut,käivitus masin poolest pöördest.

Edasised plaanid nädalavahetusel: termostaat külge, peegel korda.

_________________
Lasen jalakäijad alati "üle"!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi80 b4 92a, audivana.
PostitusPostitatud: 06.02.2010 21:52 
Kasutaja avatar

Liitunud: 23.09.2009 01:40
Postitusi: 1460
Asukoht: elva
06,02,10 seisuga läksin ennne õhtut garaazi ja mõtlesin, et viskan uuue termostaadi vahele ja saab ka sooja kunagi.
Peale seda täitsin pagaasniku subwoofritega ja üle pika aja oli hea mürtsu kuulata.
Aga, termostaadist edasi: Panin vahele ära ja nii kui masin tiba käib läheb s..t keema ära.
See sama termostaat (tutikas) oli mul punase audi peal, mis samuti laksust keema läks.
Kes seda teemat loete, siis teadke, et sellise firma nagu "wahler" või midagi taolist ei maksa osta, sest lihtsalt mingi praagiga tegu.
Proovisin veekeedu kannuga ja ajasin vee keema- avaneb, aga peale pannes masinal vesi keeb.
Kui punase audiga jamasin siis ostsin kaks termostaati, üks punasele ja teine valgele audile, mõlemad sama firma tooted("wahler) , aga samas erinevad kuigi mõlemad istuvad üksteisele.
Proovisin punasele nii b4 termostaati kui ka b3 oma, mõlemaga vesi keeb laksust.
Siiamaani punasega sõidan ilma termostaadita kuna mõtlesin, et autol mingi kala sees, aga nüüd kui termostaat valgele peale pandud ja sama jama, siis kindlalt tegu praaktoodanguga.
Praeguse seisuga auto garaazis ja ootab mõtteid ja uut termostaati mis toimib.

_________________
Lasen jalakäijad alati "üle"!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi80 b4 92a, audivana.
PostitusPostitatud: 06.02.2010 22:32 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.12.2009 14:18
Postitusi: 291
Asukoht: Järvamaa,Türi vald,Kabala/Pärnu
Natike imelik,aga lõhnab õhu järgi.Tundub,et pole süsteemist õhku kätte saanud.Enamus autosid saanud sinu poolt mainitud nimega termostaadid ja ükski pole jamanud.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi80 b4 92a, audivana.
PostitusPostitatud: 07.02.2010 10:54 
Kasutaja avatar

Liitunud: 23.09.2009 01:40
Postitusi: 1460
Asukoht: elva
mesamees kirjutas:
Natike imelik,aga lõhnab õhu järgi.Tundub,et pole süsteemist õhku kätte saanud.Enamus autosid saanud sinu poolt mainitud nimega termostaadid ja ükski pole jamanud.


ütleme nii, et olen punasel audil termostaati varemgi vahetanud ja peale vahetamist valad ainult vett ja ei mingit õhutamist.
Sama oli ka valge audi esimese mootoriga kui termostaat veel vahel oli.
Peale jahutusvedeliku vahetust valasin ainult uue peale ja masin ei vajanud mingit õhutamist.
Kuna olen punasel neid veepumpasid vahetanud ja jebinud, siis löön asjale käega ning lähen ostan tartust auto maailmast normaalsed termostaadid mõlemale autole ja siis saab soe olema.

_________________
Lasen jalakäijad alati "üle"!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi80 b4 92a, audivana.
PostitusPostitatud: 07.02.2010 18:52 
Kasutaja avatar

Liitunud: 23.09.2009 01:40
Postitusi: 1460
Asukoht: elva
Ebaõnn jätkub-uus vaakumpump samuti kiilus kinni.
ei tea kas kokkusattumus või mingi jama õlitusega.

_________________
Lasen jalakäijad alati "üle"!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi80 b4 92a, audivana.
PostitusPostitatud: 07.02.2010 19:03 

Liitunud: 24.12.2008 02:26
Postitusi: 1006
Asukoht: Eesti :)
audivana. kirjutas:
Ebaõnn jätkub-uus vaakumpump samuti kiilus kinni.
ei tea kas kokkusattumus või mingi jama õlitusega.


Kinni kiilumist esineb neil vähe nad rohkem kuluvad ja ei tooda vaakumit enam või kulub nii ära ,et hakkab piduri võimendisse õli jooksma.

Soovitan selle võlli mootorist välja võtta mis käitleb nii õli pumpa kui vaakumpumpa rihmaratta võtad maha siis all poldid näha radikas ja asjad jäid ka ette enam hästi ei mäleta pole kaua teinud

seda võlli läheb rohkem kui vaakumpumpa

Edit kui kinni kiilus kadus mootoril õlitus ka ära ?

_________________
Digital Designs


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi80 b4 92a, audivana.
PostitusPostitatud: 07.02.2010 19:18 

Liitunud: 16.04.2008 16:42
Postitusi: 119
Asi nii, kui see vaakumpump kinni kiilub, siis õlitus olemas, kuid enam õhku ei tooda.
Kui see pump nüüd välja võtta jookseb see võll nagu oleks võiga õlitatud(väga ilusti). Ja vaakumpumpa käsitis keerates, poob see poole pöörde pealt kinni.
Seal kas vaakumpump ei saa piisavalt õli, et kinni jookeb või kokkusatumus, et teinegi p*sk.

_________________
Terve perele tegevust :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi80 b4 92a, audivana.
PostitusPostitatud: 07.02.2010 20:59 
Kasutaja avatar

Liitunud: 23.09.2009 01:40
Postitusi: 1460
Asukoht: elva
Jep, polegi rohkem sõnu, sest jorli poolt kõik juba öeldud.
Võtan home vaakumpumba lahti ja vaatan, mis seal kinni kiilub.
Samas juhus on pime ja võibolla tõesti see tein pump samuti pa...k

_________________
Lasen jalakäijad alati "üle"!


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 90 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 7 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7