Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 03.05.2025 23:57

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume kõikidel kellel on Lugejate autode all oma topic teha pealkiri selliseks:
Auto tootja, mark, aasta, omaniku foorumi nimi.
Näiteks: Audi S4 96a Audimees
Teema ei tohi sisaldada automüüki! Selle jaoks on eraldi alafoorum.

Auto teema peab olema sisukas, ning rangelt soovitatav on lisada ka pildid autost!
Ei ole põnev lugeda teemat -> Mul on audi S4, sinine. Lahe pill on.



Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 172 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 12  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Bmw E39 525TDSA.1999a.Cali
PostitusPostitatud: 19.12.2009 16:13 
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.10.2005 18:57
Postitusi: 1971
Asukoht: Jõhvi
WRL kirjutas:
Minu 725tds On temp 92c ja nii ta peaks sul ka hoidma. Küttekulu kohapela mingi 0.8l/h . Ja laadimie peaks mingi 14.5v olema tühikäigul :)


Bmw klubis jälle räägivad ,et 1.3 ja 1.5 on õige see tunnis tiksumine aga krt seda teab.
Termostaat äkki mul lahja võitu selel temp suhtes....

_________________
Parem olla autopede, kui lihtsalt pede !


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bmw E39 525TDSA.1999a.Cali
PostitusPostitatud: 19.12.2009 18:34 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 00:22
Postitusi: 1923
Asukoht: Edgarlandia
termostaate on kahte kraadi vähemalt...mul ntks 80C-ne sees ja tiba alla keskmist ehk siis peaaegu püsti mootoritempi seier täiskraadi juures....92C peaks olema tiba üle keskmise, umbes seieri paksuse jagu ja ma usuks seda 1,5L tunnis rohkem kui 0.8 :evil: täitsa normaalne tunnikulu on liiter-poolteist
cali kirjutas:
Mis see küünla tüki hind olla võiks,ehk olete kursis.
e34 näitab 150-200 eegu vahele tükist...see on siis väljastpoolt UM-i hind...ja kindlasti Bosch...bemmile on muu crap...ntks ladu24 näitab 161 eeku BERU küünlast kui ei ole nii vahet sinu jaoks. Samuti tuleks vahetuse korral varuda 6 sisselaskekolle tihendit kuna kolle tuleb maha võtta....tihendi hind 15 eeku tükist :D...ladu24-s olemas...ülejäänu on töörõõm osavatest kätest :)

_________________
-=Eestlane ei astu ämbrisse, eestlase jaoks on ämber jalanõu.=-


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bmw E39 525TDSA.1999a.Cali
PostitusPostitatud: 20.12.2009 14:06 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.07.2006 23:32
Postitusi: 1288
Asukoht: Roolis
vilega diisli jaoks oleks tegelikult ikkagi liiter normaalne, võrdluseks 2.0 riisterake tarbib tühikäigul tuksudes 0.9L tunnis praeguse ilmaga.. suvel on see 0.7..

siuke tunne, et see masin on kunagi pumbaremondis käinud ja on pumpa peale keeratud natuke.. pahvakas näitabs eda, et kütust jookseb palju peale.. pole küll diislinäpp, minu põgus kohtumine oli 524TDA koos mehaanilise pumbaga.. Aga kõik märgid viitavad, et peaksid ikka diagnostis ära käima, ehk selgub ka mõni tore veateade vanast ajast..
E34 oli tore tuluke see roheline ring, kui küünlatuli kustus ja see süttis, siis läks ka partsti käima.. E39 kaob küünlatuli ära ja läheb ka kohe partsti.. sõber oma TDSiga praegu on suht rahul, ütles, et pole vahet, kas -5 või -25, käivitub ühtemoodi.. temal on eelmisel aastal pandud uued küünlad..

_________________
I'm here mostly for the chicks!!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bmw E39 525TDSA.1999a.Cali
PostitusPostitatud: 21.12.2009 02:50 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.05.2004 19:21
Postitusi: 1837
Asukoht: Tallinn/Harku vald
Eelnevale infoks, minu diisel tarbib tühikäigul 0,4l/h. Autoks 1.9tdi 96kw.

_________________
Tee tööd ja näe vaeva, siis tuleb tulumaksu tagastus.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bmw E39 525TDSA.1999a.Cali
PostitusPostitatud: 21.12.2009 11:26 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.07.2006 23:32
Postitusi: 1288
Asukoht: Roolis
C4V6 kirjutas:
mingi kõvatamine käib jälle, ma ei saa ka sitem vend olla

vag'i 2.5tdi v6 110 võttis kohapeal vist kõik välja lülitatult liiter ja tuled sees ja soojendused ja asjad siis 1.5

minu teada peaks see 2.5 ikka õnnetu R5 olema oma igasuguste hädadega :P ... Kõige hullem mootor üldse Audi ajaloos..

termostaadi vahetamine on kerge peavalu sellel TDSil, mullide välja ajamine on see pikem protsess..


krt, praegu näitab Discovery pealt Müüdimurdjaid, kus suur diisel-MB SEL500 sõitis diisliga 33mpg, kui prooviti ka tavalise kartulipraadimise õliga ja see jäi napilt alla.. :D
krt, TDSile seda kraami vist enam tutvustada ei tohi. :D

_________________
I'm here mostly for the chicks!!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bmw E39 525TDSA.1999a.Cali
PostitusPostitatud: 21.12.2009 12:13 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.05.2004 19:21
Postitusi: 1837
Asukoht: Tallinn/Harku vald
mario. kirjutas:
C4V6 kirjutas:
mingi kõvatamine käib jälle, ma ei saa ka sitem vend olla

vag'i 2.5tdi v6 110 võttis kohapeal vist kõik välja lülitatult liiter ja tuled sees ja soojendused ja asjad siis 1.5

minu teada peaks see 2.5 ikka õnnetu R5 olema oma igasuguste hädadega :P ... Kõige hullem mootor üldse Audi ajaloos..

termostaadi vahetamine on kerge peavalu sellel TDSil, mullide välja ajamine on see pikem protsess..


krt, praegu näitab Discovery pealt Müüdimurdjaid, kus suur diisel-MB SEL500 sõitis diisliga 33mpg, kui prooviti ka tavalise kartulipraadimise õliga ja see jäi napilt alla.. :D
krt, TDSile seda kraami vist enam tutvustada ei tohi. :D



Vag`i R5 diisel on hädadega? Midagi uut.

2.5v6tdi pole ka teab mis hädadega, nukkvõllid vajavad lihtsalt ~240k.km pealt vahetust, mis ei ole enam nii kallis, kui varem.
Usu, 2.5tds`l on muid hädasid rohkem ja sinna läheb raha kergema vaevaga.

_________________
Tee tööd ja näe vaeva, siis tuleb tulumaksu tagastus.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bmw E39 525TDSA.1999a.Cali
PostitusPostitatud: 21.12.2009 14:40 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.07.2006 23:32
Postitusi: 1288
Asukoht: Roolis
DeLaBig, ei vaidle vastu - lihtsalt niipalju kui tutvusringkonnas neid C4 100/A6 omanikke on olnud selle TDIga, siis kõigil lekib viies silinder ja muud hädad... TDS on ka küllalt pretensioonikas mootor - sõber on on juba ainuüksi mootorisse üle veerandi auto väärtusest pannud, kuna TDSi puhul on keemaminek ja pumba surm küllalt tavaliselt, tavaline on ka see, et Saksast toodud auto pannakse kohe müüki, kuna kaas on kõver ja kuskil 10k läheb selle vea likvideerimisele.

Siiski, vale teema arutada muid asju, Cali, kaugel vigade otsing on? :P

_________________
I'm here mostly for the chicks!!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bmw E39 525TDSA.1999a.Cali
PostitusPostitatud: 22.12.2009 03:35 
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.10.2005 18:57
Postitusi: 1971
Asukoht: Jõhvi
mario. kirjutas:
DeLaBig, ei vaidle vastu - lihtsalt niipalju kui tutvusringkonnas neid C4 100/A6 omanikke on olnud selle TDIga, siis kõigil lekib viies silinder ja muud hädad... TDS on ka küllalt pretensioonikas mootor - sõber on on juba ainuüksi mootorisse üle veerandi auto väärtusest pannud, kuna TDSi puhul on keemaminek ja pumba surm küllalt tavaliselt, tavaline on ka see, et Saksast toodud auto pannakse kohe müüki, kuna kaas on kõver ja kuskil 10k läheb selle vea likvideerimisele.

Siiski, vale teema arutada muid asju, Cali, kaugel vigade otsing on? :P


Diagnossi poel aega saand veel ummi :(
Kuid hetkel külmade ilmadega töötab laitmatult ja enam S3 peal 4000rpm peal kinni ei tõmma vaid laseb lõpundi.
D peal ei julge proovida hetkel kuna meie teed annavad soovida ,seega ei hakka enda ega kellegi teise elu ohtu seadma kuni 140 kmh proovides.
Täna sai siis autole jõulu eri tehtud ,uus klaasipesu vedelik ja paak silmini täis.
Huvitab et 34 on suurem paak kui 39sal.
Lähi ajal tahaks Obc ja Mid pixlid korda teha kuna mõned ähmased ja surnud.

Pilt siis täis paak ja sunrud pixlid mis mind jubedalt häirivad.

Pilt

Pilt

_________________
Parem olla autopede, kui lihtsalt pede !


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bmw E39 525TDSA.1999a.Cali
PostitusPostitatud: 22.12.2009 11:20 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.07.2006 23:32
Postitusi: 1288
Asukoht: Roolis
huvitav, et sul nii väikse LS juures juba surnud pixleid on.. Mul oli E34 400 000km ja polnud ühtegi kadunud, sõbral on 98.a TDSA, kella peal on ka tavapärane 200 ja ekraan juba peaagu tühi, originaal läbisõit väidetavalt 550 000km.Seega peaks sinu masin ka siis kohutava kilometraažiga olema, või on lihtsalt praak. :P

_________________
I'm here mostly for the chicks!!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bmw E39 525TDSA.1999a.Cali
PostitusPostitatud: 22.12.2009 17:48 
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.10.2005 18:57
Postitusi: 1971
Asukoht: Jõhvi
mario. kirjutas:
huvitav, et sul nii väikse LS juures juba surnud pixleid on.. Mul oli E34 400 000km ja polnud ühtegi kadunud, sõbral on 98.a TDSA, kella peal on ka tavapärane 200 ja ekraan juba peaagu tühi, originaal läbisõit väidetavalt 550 000km.Seega peaks sinu masin ka siis kohutava kilometraažiga olema, või on lihtsalt praak. :P


Ls sellega ei määre kohekindasti,kuid ei usu ka selle õigsust.
See ,et pixlid kaovad neil haigus.

_________________
Parem olla autopede, kui lihtsalt pede !


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bmw E39 525TDSA.1999a.Cali
PostitusPostitatud: 04.01.2010 20:58 
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.10.2005 18:57
Postitusi: 1971
Asukoht: Jõhvi
Head uut aastat Striitreisserid!
Et teema päris ära ei vaibuks tegin paar klõpsu tööjuures :)

Thomas

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

_________________
Parem olla autopede, kui lihtsalt pede !


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bmw E39 525TDSA.1999a.Cali
PostitusPostitatud: 05.01.2010 00:31 
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.11.2009 20:35
Postitusi: 459
Tsiteeri:
.....tegin paar klõpsu tööjuures

Natuke ot, aga sa töötad Neste automaattanklas? :D

_________________
Coupe 2,8Q


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bmw E39 525TDSA.1999a.Cali
PostitusPostitatud: 05.01.2010 00:58 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.07.2009 21:44
Postitusi: 387
Tanklahooldaja oli viimati :p


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bmw E39 525TDSA.1999a.Cali
PostitusPostitatud: 05.01.2010 01:53 
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.10.2005 18:57
Postitusi: 1971
Asukoht: Jõhvi
oraaalB kirjutas:
Tsiteeri:
.....tegin paar klõpsu tööjuures

Natuke ot, aga sa töötad Neste automaattanklas? :D


Senimaani nagu mitu jaama !
mis siin naljakat?

_________________
Parem olla autopede, kui lihtsalt pede !


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bmw E39 525TDSA.1999a.Cali
PostitusPostitatud: 05.01.2010 11:58 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.07.2006 23:32
Postitusi: 1288
Asukoht: Roolis
selle tankimisega meenub üks lugu BMW-klubist, et kui BMW omanik suudab paagi täis võtta, siis järelikult on tegija. :D
Ega seda 80-liitrist paaki tõepoolest koguaeg täita ei saakski :D

_________________
I'm here mostly for the chicks!!


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 172 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 12  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 8 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7