Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 04.05.2025 00:05

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume kõikidel kellel on Lugejate autode all oma topic teha pealkiri selliseks:
Auto tootja, mark, aasta, omaniku foorumi nimi.
Näiteks: Audi S4 96a Audimees
Teema ei tohi sisaldada automüüki! Selle jaoks on eraldi alafoorum.

Auto teema peab olema sisukas, ning rangelt soovitatav on lisada ka pildid autost!
Ei ole põnev lugeda teemat -> Mul on audi S4, sinine. Lahe pill on.



Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 395 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 27  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: BMW E34 525 141kw , 90a - InterFace
PostitusPostitatud: 21.12.2009 01:54 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 00:22
Postitusi: 1923
Asukoht: Edgarlandia
dellu kirjutas:
Kuidas inimesed neid autosid alla tehaseandmete küll sõitma panevad :). Pole mina veel näinud autot millega alla tehasenadmete saaks. Uue 1.6 corollaga sain suht ligilähedale ja 2003 diisel a4 ka oli suht ligidal.
Need kes linnas 8 saavad sõidavad raudselt iga päev kas kanalist või pirita teed pidi, kus ühtlane liikumisvool ja see moodustab suht suure osa nende trajektoorist. Puhta linnasõiduga ei ole võimalik küll 2.5-ga saada 8/100-le, mul võttis 2003 a4 1.9tdi (96kw) samapalju.
Ma ei tea kuidas on tehtud tehase testid, kuna ise bmw-diisliga pikalt sõitnud ja tean palju inimesi kes samasugustega ringi lasevad siis on suht korralik ülevaade mida reaalselt küttekulud ka näitavad...statistika kuskil ajakirjas ja reaalsus tihtipeale kaks eri asja nii naljakas kui see ka pole...sama nagu ma ei usu rehviteste nii tõsiselt vaid siiski kogemusi kohalikus kliimas ja kohalikel tingimustel...ja kohati on tulemused hoopis teised :)
Kõige selle juures võtab mu enda chipitud diisel linnas 9,5 ja ma pole teps mitte kerge jalaga poiss..kahepoolene bensakas peaks kümne ringi saama kui natu ummikuid ka arvestada...aga jällegi kõik mootori kulumisastmes ja muus sajas asjas kinni [end of OT]
Aga jätkaksime Marto auto teemadel ikka...kel veel küsimusi diislite kohta siis PS :D

_________________
-=Eestlane ei astu ämbrisse, eestlase jaoks on ämber jalanõu.=-


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E34 525 141kw , 90a - InterFace
PostitusPostitatud: 23.12.2009 16:04 
Kasutaja avatar

Liitunud: 23.11.2006 20:18
Postitusi: 60
Asukoht: Muraste, Tallinn
Kompuuter näitab mitu L on paagis?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E34 525 141kw , 90a - InterFace
PostitusPostitatud: 23.12.2009 16:06 

Liitunud: 28.03.2004 21:55
Postitusi: 107
Bemmi varjatud menüü peaks näitama jah.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E34 525 141kw , 90a - InterFace
PostitusPostitatud: 25.12.2009 02:17 

Liitunud: 23.11.2005 19:41
Postitusi: 55
Asukoht: Tallinn
Sai sind nähtud ka täna vist, usun et olid sina.
23 aeg Bussijaama Peetri pizza ees, tavaline E34 mis siin ikka öelda... :D
Igaljuhul edu ehitamisel, sain aru, et sul mingi suurem mõte sellega.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E34 525 141kw , 90a - InterFace
PostitusPostitatud: 29.12.2009 10:17 
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.11.2005 21:28
Postitusi: 88
Asukoht: Rakvere
Sul on salongiradikas läbi.
Jääbki korduma sul see asi ,kuni radika ära vahetad.
Olen täpselt sama jama läbi elanud.Võib ka toru tihendid läbi olla .Lahti katkud radikani ,siis on näha.Radika kaudu õhk tulebki uuesti veeringi .


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E34 525 141kw , 90a - InterFace
PostitusPostitatud: 29.12.2009 11:07 

Liitunud: 13.06.2007 00:02
Postitusi: 123
Asukoht: Pärnu
Tuttaval oli sama trall e39-ga. Lõppes sellega, et vähemalt e39-l tuli terve armatuur välja kiskuda, et soojendusradikas maha saada, ehk saab 34-l lihtsamalt. See tosooliaur hakkab uimastavalt mõjuma lõpuks ning muudab klaasid rasvaseks.. :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E34 525 141kw , 90a - InterFace
PostitusPostitatud: 29.12.2009 11:46 

Liitunud: 23.12.2009 11:35
Postitusi: 8
sulu13 kirjutas:
Tuttaval oli sama trall e39-ga. Lõppes sellega, et vähemalt e39-l tuli terve armatuur välja kiskuda, et soojendusradikas maha saada, ehk saab 34-l lihtsamalt. See tosooliaur hakkab uimastavalt mõjuma lõpuks ning muudab klaasid rasvaseks.. :)


armatuuri tõepoolest eemaldama ei pea. Piisab keskkonsoolist ja sellega piirnevast, kuigi tülikas ja aeganõudev töö sellegi poolest. Natuke võib sõltuda ka salongiradika margist, e34le on neid mitme erineva kuju, tootja ja välimusega


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E34 525 141kw , 90a - InterFace
PostitusPostitatud: 29.12.2009 14:02 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 08:26
Postitusi: 46
Asukoht: Tartu
Keskkonsool ära võtta või piisab ka kui kruvid lahti keerata ja natuke eemale tõmata (on lihtsam tagasi panna)
ja juhipoolt siis see 1 kruviga kinnituv polstri tükk ja selle all üks plastik kate veel.
Seal peaks avanema selline pilt:
http://kodu.neti.ee/~ugodit/535/Img_2007.jpg (radikas eemaldatud)

üldiselt 1päevaga algaja teeb ära selle vahetuse. muidu 3-4h töö.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E34 525 141kw , 90a - InterFace
PostitusPostitatud: 29.12.2009 16:30 
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.11.2005 21:28
Postitusi: 88
Asukoht: Rakvere
Radikaid on erinevaid ja käivad ka erinevalt ära.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E34 525 141kw , 90a - InterFace
PostitusPostitatud: 29.12.2009 18:54 
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.08.2008 14:39
Postitusi: 859
Asukoht: Tallinn
Jahutusvedelikud on väga mürgised. Eriti need punased. Ei soovita seda väga sisse hingata. :D

_________________
E38, E36 Cabrio


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E34 525 141kw , 90a - InterFace
PostitusPostitatud: 29.12.2009 19:21 
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.11.2005 21:28
Postitusi: 88
Asukoht: Rakvere
:lol Ja pärast püüa selgitada ,et pole laksu all.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E34 525 141kw , 90a - InterFace
PostitusPostitatud: 29.12.2009 21:32 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 08:26
Postitusi: 46
Asukoht: Tartu
eriti tervislik vist ei ole jah.
Tsiteeri:
Ethylene glycol antifreeze has a sweet taste that can contribute to its accidental ingestion or its deliberate use as a murder weapon


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E34 525 141kw , 90a - InterFace
PostitusPostitatud: 29.12.2009 21:40 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.08.2006 14:01
Postitusi: 363
Näpu otsaga jahutusvedelikku maitsta, siis saad aru mis pikema ajaga su organismi saabub. :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E34 525 141kw , 90a - InterFace
PostitusPostitatud: 29.12.2009 21:47 

Liitunud: 27.09.2004 21:36
Postitusi: 857
Endal ka lekkis salongiradikas audil, eelmine talv kui salongi tulev õhk käis sealt suures osas läbi, siis pikemal otsas tegi ikka uimaseks küll veidi. Eriti kasulik see pole jah, vaheta kindlasti kiiremas korras ära.

_________________
Wanker (auto) - see on mehaaniline olend, mis koosneb kahest lahutamatust osast: masinast ja juhist. Mõlemal neist on iseloom, tahe ja nõrkused.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E34 525 141kw , 90a - InterFace
PostitusPostitatud: 30.12.2009 03:10 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 00:22
Postitusi: 1923
Asukoht: Edgarlandia
Toits läeb mägedelle...nüüd pead ootama pisut :D :D :D "kaifikaarik 2" :D

_________________
-=Eestlane ei astu ämbrisse, eestlase jaoks on ämber jalanõu.=-


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 395 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 27  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 12 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7