Päris lukku ei pea ajama veel. Mina siis uus omanik.
Auto tundub esmapilgul täitsa kobe olevat. Peamisteks plussideks on kolinavabad sillad, roostevaba kere ja heas korras mootor (klapiklõbin puudub ja liigub vägagi erksalt 1.6 kohta). Suht öko on ka, kui uskuda näidikuplokis asuvat ökonomaiserit (55 km/h 4. käik 6 l/100, 95 km/h 5. käik 6l/100.)
Miinusteks võib lugeda värvkatte defektid ja mõningad mõlgid. Esipamper, neeruplekk ja mõned detailid veel on kerest erinevat värvi ning tahaksid üle tegemist. Uksepolstrid on veidi närakad, kinnitatud plekikruvidega. See el. akende süsteem ei tööta korralikult, et ust avades peaks aken nõksu alla liikuma ja sulgedes üles, aga sellel see süsteem ei toimi. Aknad niisama üles-alla muidu liiguvad.
Üks esimene piduriketas sai ära vahetatud, kuna see oli kõver ning eriti pidurdada ei kannatanud. Velg alt ära kruvitud sain ühe huvitava üllatuse osaliseks. All olevatel velgedel oli kirjas PCD 114,3

, ehk siis alla on pigistatud 5x114,3 16 tollised veljed. Sisu sai tolmuimejaga puhtaks tõmmatud, laepolster ja muu TuffStuffiga puhtaks küüritud ning lõpuks ka autole korralik pesu tehtud. Millegipärast ei tulnud makipistikusse pidevat 12+, sai siis uuritud seda asja armatuuri alt ja sealt leidsin ühe maki juhtmete pistiku, kus millegipärast auto juhtmestiku poolt tulev pideva plussi klemm ei ühtinud makipoolse klemmiga, tõstsin siis klemmid seal ümber ja voilaa, makk hakkaski tööle nagu peab.
Mõned uuemad pildid ka:



