Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 02.05.2025 21:29

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume kõikidel kellel on Lugejate autode all oma topic teha pealkiri selliseks:
Auto tootja, mark, aasta, omaniku foorumi nimi.
Näiteks: Audi S4 96a Audimees
Teema ei tohi sisaldada automüüki! Selle jaoks on eraldi alafoorum.

Auto teema peab olema sisukas, ning rangelt soovitatav on lisada ka pildid autost!
Ei ole põnev lugeda teemat -> Mul on audi S4, sinine. Lahe pill on.



Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 152 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 11  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: BMW E34 520i 95kW 1988 - soots05
PostitusPostitatud: 16.02.2010 21:19 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.09.2009 15:33
Postitusi: 396
Asukoht: Viljandi
taur kirjutas:
mnjah, nagu enda oma vaataks. Mul on aga ainult number 037 tdi


Vaatasin jah pilte. :P

_________________
Selle lükkame eilse varna.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E34 520i 95kW 1988 - soots05
PostitusPostitatud: 17.02.2010 00:19 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 17:32
Postitusi: 3200
Asukoht: Laagri
Polegi nii väga kollane enam tagastange on kahtlane kuid see on huinjaa :D

_________________
Saksa autode remont,


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E34 520i 95kW 1988 - soots05
PostitusPostitatud: 17.02.2010 00:20 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.09.2009 15:33
Postitusi: 396
Asukoht: Viljandi
Toivoku kirjutas:
Polegi nii väga kollane enam tagastange on kahtlane kuid see on huinjaa :D


Ega jah. Teda ikka värvitud vist. Aga stange tahab veel pesu saada, aga ei kannatanud väga pesta korralikult, jäässe kakkus kohe. :D



Edit:
Sai ka mõned jubinad lisaks sõbra käest.
Tehtud siis: kapoti amordid vahetasime räa, nagu tutikad, pagassi amordid ka olemas, vaja vahetada veel. Rooli panin tema oma, veidi ilusam ja tundub nagu väiksem, kuigi ega vist eriti pole väiksem. Paagianduri võtsin temalt, selle peab ära vahetama, enda oma vist veidi vigane ka kui Peet õieti ütles. Valuveljed vaatasin üle sõbra omad, ilusad originaalid 5tk. Need lähevad ka varsti kaubaks.

Proovisime ka tema 2.5 moto õhulugejat, aga kui enda oma ära võtsin siis natukene muutus (seda ikka väääägfa vähe) mootoritöö. Panime tema oma, ikka ei midagi, samamoodi käis edasi, nõks isegi vist madalamatel pööretel. Seega kas minu õhulugeja korras ja oligi viga ainult regulaatoris või muus, seda näitab mõni tund mootori jahtumist ja kui uuesti käima panen on selge, kas tuleb edasi otsida või mitte seda viga.

Kui käisin sõidus siis alguses ei tahtnud üldse käia (eile sai tühikäigu regulaatorit leotatud bena sees) ja siduri alla vajutades suri välja kaks korda, aga kui auto soojaks sai siis hakkas normaalselt käima, minek läks etemaks, ja käis ilme kõikumata, seega nüüd tuleb oodata mootori jahtumist ja vaadata kas sai asja korda regulaatori puhastamisega.

Mõned pildi ka:

Uus rool:
Pilt

Vana rool (müüa!)
Pilt

Paagiandur:
Pilt

_________________
Selle lükkame eilse varna.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E34 520i 95kW 1988 - soots05
PostitusPostitatud: 18.02.2010 20:40 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.09.2009 15:33
Postitusi: 396
Asukoht: Viljandi
Sai siis nüüd täna pagassi amordid vahetatud ja paagi andur ka.
Kuna voolikutest küte välja jooksis siis oli masinat käima saada lootus nulli lähedane, pidime kakkuma teise autoga, lõpuks sai käima.
Aga seier paneb ikka sõidu ajal julma kelbast. Sõidab ühest äärmusest teise. Seega palju kütet paagis on ei saa ikka kuidagi kindlalt teada.

Kas seda seierit saab veel kuidagi timmida peale anduri vahetamise?

PEab ilmselt nüüd homme või millalgi armatuuri kakkuma vähe ja bloki välja võtma, juhtmeid ja pistikuid näperdama. Kellad panevad ka kelbast vahepeal.

Üldiselt asjalood parandevad selle autoga. :) ÖLoodame jätkuvat üles mäge minekut.

_________________
Selle lükkame eilse varna.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E34 520i 95kW 1988 - soots05
PostitusPostitatud: 18.02.2010 21:52 
Kasutaja avatar

Liitunud: 24.01.2008 18:57
Postitusi: 176
Asukoht: harjumaa
Terv :)
Tahaluugile tiiba ei taha osta ?? Homme saaks pildi ka panna,valget värvi ja puha :beer


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E34 520i 95kW 1988 - soots05
PostitusPostitatud: 18.02.2010 22:05 

Liitunud: 24.02.2009 11:16
Postitusi: 40
hea vanaema juurest tulles moosipurke sinna laduda.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E34 520i 95kW 1988 - soots05
PostitusPostitatud: 18.02.2010 22:28 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.09.2009 15:33
Postitusi: 396
Asukoht: Viljandi
.maq. kirjutas:
Terv :)
Tahaluugile tiiba ei taha osta ?? Homme saaks pildi ka panna,valget värvi ja puha :beer


Oleneb milline tiib ja mis hinnaga. Toivo pakkus äsja m-techi oma ka mulle.

taur kirjutas:
hea vanaema juurest tulles moosipurke sinna laduda.


Peaks moosiriiuli mingi evo pealt panema vms. :D Haha. :D Siis oleks küll vist häbis.

_________________
Selle lükkame eilse varna.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E34 520i 95kW 1988 - soots05
PostitusPostitatud: 20.02.2010 12:24 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.09.2009 15:33
Postitusi: 396
Asukoht: Viljandi
niiviisis siis.
Sai leitud ükskatkine küünlajuhe, vahetasin välja, nüüd soojast pärast käib küllaltki ideaalselt.
lisaõhk suht välisatatud, sai kontrollitud voolikuid spreidega.

Kuigi üks nadi tõsi asi on ikagi . Kui käima saab auto siis on hea, sest teist korda enam käima ei saakuna küünlad tõmbab süsimustaks ja pasaseks ja lisaks on nad märjad. Ühesõnaga masin tõmbab täis. Küünlad ei käi enam õieti sellest pas**t.

Plaan nüüd kõik küünlad ära vahetada, loodan, et on nende viga. Kui ei siis tuleb edasi vaadata seda asja. :(Lähen kohe poodi ja toon võimalikud jubinad ära.. Loodame siis kõige paremat.

Aga mõtisklejatele ja targematele, kas võib ka olla muus see viga?

Avastasin, et mul põhja all pole ka kütusefiltrit, sellepräast see on mul ka kapoti all, see samas ei tohiks mitte üks teps mõjutada kui loogiliselt mõelda ja arutada.

Siiski. häda on endiselt. Kui selle ak korda saaks siis oleks juba asi okei omadega. Kui ei siis peab diagnostile mõtlema.

_________________
Selle lükkame eilse varna.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E34 520i 95kW 1988 - soots05
PostitusPostitatud: 20.02.2010 14:43 
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.02.2007 20:59
Postitusi: 1016
Asukoht: Viljandi/Järvamaa
kust sul seda paska niipalju küünaldele tuleb mai saa aru :o see pole ju väga normaalne

_________________
Surnud mehed jooksevad


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E34 520i 95kW 1988 - soots05
PostitusPostitatud: 20.02.2010 17:39 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.09.2009 15:33
Postitusi: 396
Asukoht: Viljandi
fm25 kirjutas:
kust sul seda paska niipalju küünaldele tuleb mai saa aru :o see pole ju väga normaalne


Ei tea. Eks selle selgitab välja. Võib olla mootorl õhtal. Eks näis. :D


EDIT:
Nii.. Vahetasin küünlad ära ja uus õhufilter ka peal. Järjekorras ootavad veel rihmad. Aga sellise ilmaga nagu väga ei taha väljas olla. Pime ka juba vaikselt. :D

Igatahes, käima sain, külmast pärast või poolsooja mootoriga ikka nagu tõmbab kinni kui pöördesse ajada, enne 3k pöördeid nagu poob. Täiesti soojaks saab siis anna ainult minna, käib peaaegu ideaalselt, tühikäik ikka turtsub imeõrnalt.
Aga panin seisma, sain uuesti käima, sedasi ka teine kord ja sinna paika ma selle ka jätsin.
Nüüd siis suund diagnosti. Peab minema tartusse saklaste juure. Ehk Opeli firmasse, käpp sees, vaja midagi teha siis tehakse kohe ära. :) Lihtne ja muretu .

Igatahes loodame, et diagnost siis näitab selgust lõpuks selles asjas.

PS! Peale ei saanudki bosch-i küünlad vaid ngk omad, suht samad peaks olema, igatahes ühe elektroodiga nagu ka tehasest välja tulnud bemmil. boschi omad siiski tellib ära, kui vaja ei ole siis tulevikuks kasvõi. Kunagi ikka vaja on, vähemalt olemas ja ei pea pikalt sõitma sellepärast.

_________________
Selle lükkame eilse varna.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E34 520i 95kW 1988 - soots05
PostitusPostitatud: 22.02.2010 18:52 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.09.2009 15:33
Postitusi: 396
Asukoht: Viljandi
niinii..
Auto käib. Ei tea milles see viga nüüd siis oli, aga läheb ilusti käima. Peaaegu ilusti vahepeal nagu paneb muretsema korra kui natuke pikemalt käiata tahab. Aga üldiselt täna alt pole vedanud, külmast pärast käis suht ok. Aga õhulugeja n vist küll õhtal, sest sellel vahet pole kas pistik on taga või mitte. No mingi imeõrn vahe on ikka. ilma nagu vist ei lähe nii hästi pöördesse, aga no samas ei saa aru ka. ükskord on teine kord ei ole vahe nagu.
ahjaa.. Rihmad said vahetatud ja eest kadus enne olnud kahin ka ära.
ette ratta juurde on mingi kolksuke tekkinud, aga arvestades praeguseid auklikuid teid siin siis pole ka mingi ime, samas see võib ka lihtsalt jää oll amis kuskil kolksutab. Eks seda ka hiljem näha ole.

Läheb selgelt diagnosti nüüd. Siis teab täpsemalt rääkida selle auto kohta. :)

_________________
Selle lükkame eilse varna.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E34 520i 95kW 1988 - soots05
PostitusPostitatud: 22.02.2010 23:01 

Liitunud: 24.02.2009 11:16
Postitusi: 40
ma olen päris kindel et sul on õhulugeja korras tegelt. Vaata hoopis et ega sul gaas natuke peale keeratud ei ole. Seal on too klapiasendi andur. Mis võib ka läbi olla muidugi.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E34 520i 95kW 1988 - soots05
PostitusPostitatud: 22.02.2010 23:25 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.09.2009 15:33
Postitusi: 396
Asukoht: Viljandi
taur kirjutas:
ma olen päris kindel et sul on õhulugeja korras tegelt. Vaata hoopis et ega sul gaas natuke peale keeratud ei ole. Seal on too klapiasendi andur. Mis võib ka läbi olla muidugi.


Gaasitross on täiesti lõdva tühikäigul. Seega ei tohiks olla. aga andureid vist ei anna väga sedasi kontrolida niisama, diagnost oleks ikka kõige etem variant.

_________________
Selle lükkame eilse varna.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E34 520i 95kW 1988 - soots05
PostitusPostitatud: 22.02.2010 23:28 

Liitunud: 24.02.2009 11:16
Postitusi: 40
Ühes kohas kus mina sellise mootoriga kunagi käisin öeldi et nende diagnost ei näita eriti midagi sellise vana mootori kohta. Võibolla sa leiad parema diagnosti.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E34 520i 95kW 1988 - soots05
PostitusPostitatud: 22.02.2010 23:59 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.09.2009 15:33
Postitusi: 396
Asukoht: Viljandi
taur kirjutas:
Ühes kohas kus mina sellise mootoriga kunagi käisin öeldi et nende diagnost ei näita eriti midagi sellise vana mootori kohta. Võibolla sa leiad parema diagnosti.


No ma loodan, enne küsin ikka järgi, meil siin viljandis mõni hakkaja ikka leidub. Vast teab niisamagi vea üles leida.

_________________
Selle lükkame eilse varna.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 152 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 11  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 6 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7