djstr kirjutas:
Ma arvan, et pole lihtsalt pildi peal. Mina andsin kaasa, olid korralikud - puhastad ning järgmisel omanikul olid ka pagasiruumis nad pidevalt kaasas.
Pilte vaadates tekkis mul 2 küsimust ka, et piltidel on see niiöelda uuem paneel ehk nuppudega kliimapaneel. Kui mina sain auto oli vana kliimapaneel, el. aga puhuri tugevust pidi rulliga keerama. Teine asi, et neid suunatulesid ka polnud, et siiski, omanikelt omanikele liikudes väheke ikka asjad muutunud ka. Pluus see gaasiseade ka, et seda ka ei olnud ja kui mina ostsin siis mulle ütles, et kui tema ostis siis ka polnud juba. Lugedes teema ka, et siis kui mina ostsin siis olidgi HKPL2 naastud all ilma naastudeta

. Aku igal juhul minu käes jamas juba vahel. Aga ma arvan, et minupoolsest infost/OT-st piisab.
Seda kliima värki ausalt ei mäleta enam, pea 4a juba

. Mina vahetasin ta nuppudega versiooni vastu ära küll, aga võimalik et panin rullid tagasi. Kuna ma auto vahetasin, siis väga ei tahtnud "väärtuslikku" kaasa anda. Tuled jäid küll nii nagu olid + gaasiseade. Arvan et selle võis järgmine omanik maha korjata, sest teda see ei huvitanud. Kunagi tükk aega hiljem helistas ta naine, et kuidas see gaasiseade töötab (bensiin oli teel otsa saanud). Samas ma eeldan, et kui ta gaasiga pikalt sõitis, siis peale seda hakkas ka kütusepumpa vahetama. Mul õnnestus ka korra gaasiseadmega sõites bensupaak kuivaks saada ja see tappis pumba maha (kuna bensupump oli gaasiseadmega taga). Võimalik et peale seda sõitu sai tal gaasiseadmest villand kui hakati uurima, miks auto bensuga ei käivitu ja hakati vahelt ära korjama. Minu käest läks nii, et kõik naastud olid sees, aga teemat lugedes on nad tõesti jube kaua vastu pidanud

.
uus aku sai peale 2006 talvel, aga mul oli mingi jama. Sai pidevalt tühjaks. Elektrik viga ei leidnud. Mul oli muidugi ka see jama, et ainult nii 5-6km ots hommikul tööle linnas ja õhtul tagasi. Eks sügisel/talvel olid istmesoojendused ja asjad taga ei pruugi tõesti piisavalt palju laadida. Mul oligi stabiilselt teine aku toas, et kui hommikul vaja, siis saab kiirelt ringi visata

. Teine aku oli kusjuures Opel Kadeti pealt mingi 55ah ringis, aga sellest läks ka ilusti käima

. Samas mul ikkagi jäi kahtlus, et miski jama seal oli, sest vahepeal olin ise Saksamaal ja auto seisis lukustamata ustega nädal aega garaazis ja tagasi tulles oli ka paugupill. Võimalik et sellest sai mõni järgmistest jagu.