Harri_K kirjutas:
siag kirjutas:
Solgin veel, aga keegi ei vastanud, et mis imeloom see 400nm v8 on siis. Isegi audi v6 3.0tdi-l on 450nm rääkimata 4.0 v8 tdi 650 nm-st. Mis nendega siis tegema peab, kui 400ga juba paha on???
Peeti vb seda silmas, et ei tohi palju talda anda kuna kaevab lume sisse oma 1 rattaga kohalt minnes, või kui kontroll maas siis liputab saba liiga kergesti. No ja nii palju mainiks ka, et v8 e34 on rohkem taparelv kui a6 3.0tdi

, eriti sinu käes.

Vahet pole, et lähevad sama aeglaselt 100ni või audi kiireminigi aga v8 paneb ikka vere rohkem käima kui diislikärin @ sain just 3.0tdiga sõitu millel chip ka peal-suht emotsioonitu asi kui võrrelda v8 bensukaga.
No ma ei tea, mis emotsiooni peaks üks 20 aastat vana karp tekitama. Eks see on sama emotsioon, nagu 325 oli, et oi kuidas liigub, tegelikult on point see, et su ümber on ainult kiht plekki, kõik müra jms tuleb sisse ja oled lihtsalt vahetumas kontaktis selle liikumisega. 325 headel aegadel läks ka 8. millegagi sajani ja oli ikka ulmeline relv sellel ajal, praegu sinna istudes tundub, just nimelt TUNDUB ka, et liigub ikka metsikult, samas kiirendus sajani on 8.xx. Istudes uude autosse(bmw, audi või vahet pole, millesse), siis sa ei tunne seda müra ja vibratsiooni nii selgelt, mis siis teebki sinu arvates selle auto emotsioonituks, mis siis, et 325 .xx sekundi asemel läheb uus auto sajani võib-olla 6.xx lõpuosas.
E: Lisades sinna 325-le veel difriloksu, siis saavutab sidurit lahti lastes selle sinu Harri, ja ka paljude teiste sealtkandi meeste poolt õlistatud n.ö. "prussiga vastu selga" efekti
