ökosohver kirjutas:
omal on mul neli käiku automaat ja lisaks ka t6estuseks et kuskil 50 ja 60 vahel on pöörded tiba alla 1500rpm , hoiab madalat käiku, pedaaliga võimlema ei pea, ja saab keskmiseks 8... samuti v6:)
Ütleme nii, et minu puhul tõstis see "öko" variant 17,5 pealt 19,5'le liitrile linnas.

Aga nüüdseks üle 36 tunni ärkvel olnud ja ka amestialast tööd päeval tehtud, kuna sai tõeks see öö, millest ma eelnevas postis rääkisin. Kuna töötan firmas, mis tegeleb laevade jäätmekäitlusega ja suvistelt kruiisilaevadelt igasugu nodi tuleb, mida ilusti ka ise taaskasutada saab, siis woofrikast valmis 19mm vineerist, mis esialgsel olekul esindas lamineeritud kappi.

Saaks teise samasuguse veel teha, kuna teine kapp jäi puutumata. Samuti maki raam valmis 12 mm suvalisest vineerist, mis laevalt maha saadetud. Kuid ei olnud see nii lihtne - 1 kiht vineerist sai maha võetud, kuna kukkus punnitama armatuuri paneeli peale sobitades + veel kinnituskõrvade nikerdamised jne. Kuna ka kapp vajas lammutamist ja mingilmääral ka laminaadist puhastamist, siis aega kulus päris palju. Nimetagem seda taaskasutuse võludeks.

Igatahes makk nüüd ilusti paigas ja ka woofer pagassis olemas. Veel jäänud kaablid vedada ja võim ühendada, aga krt ei ole sellel autol mõistliku kohta, kuskohast voolukaabel salongi tuua.
Paar pilti töökäigust, kus Priitpoiss selle kapiga mässab ja lõpptulemustest woofri ja magnetoolaga.
Laminaadist puhastamine ja laiali lammutamine:


Kasti detailide lõikumine:

Sitast saia tulemused:

Maki raamile läks peale sama riie, mis basskastile ja reaalselt on väga ilus ning pehme

. Moblapilt teeb riide olemuse teiseks.
