nattuke parandan ennast selle roveri srs süsteemi kohapeald.selgus et srs tahab ainuld 2 juhte süütelukust toitet ja massi.ja kõik kogu kompot :gigi: ülejäänud nänn on kõik rooli sees.nii et põhimõteliseld saab selle panna kas või sappakale. :gigi:
vahepeal jälle nokitsenud.abs juhtmestik välja roogitud.silla tala koos rooli otstega kokku lappitud.nüüd tuleb põkkaga kere tavease lasta põhja alt ära puhastada ja siis rattad alla panna.enamus salongi ja mootori lappib ka peale nii et liigutada saaks ja siis viib garaasi ja kukkub liffima ja (tinutama).varutud suures koguses joote tina.nii et kõik keevitus kohad ja mõlgid üritan tinaga välja saada.et võimalukuld vähe pahtlit kasutada.
aaj ja üks hea uudis siis.et minu vana d15z6 mootor on jälle rattaste peal.käisin aitasin uuel omanikul juhtmed vedada ja ta tööle panna.jaaaaa tore vaatata.käib ikka sama kenasti nagu minul.kuigi jah suures testi sõidu hoos unustasime esi rattad kinni keerata ja kui poolenist peeneks oli lastud ja kodu tee otsa omanik tagasi jõudis vajus rattas lääpa.tore.ja muretuid km talle.
väike pildi seerja ka.
roveri must põhja vaip siis.

roveri srs rool.mis kõvasti jämedam kui civicul.

taastatud silla tala siis.

abs

mingid juppid on küljes.linnast vask toru tooma ja uued piduri torud väänama.

nii suur vahe jääb siis amordi kannu ja roveri piduri silindri vahele.peab midagi leiutama kuidas toru alla saada seald normaalseld.

väike tuuning vidin ka.

[/url]
nii palju veel et sai soetatud rover 800 cope elektrilised istmed mille siinidele tuleb tõsta 92-95 vti esimesed istmed.ja roveri püsikiiruse hoidja sai ka maha kakkutud.