Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 07.05.2025 21:59

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume kõikidel kellel on Lugejate autode all oma topic teha pealkiri selliseks:
Auto tootja, mark, aasta, omaniku foorumi nimi.
Näiteks: Audi S4 96a Audimees
Teema ei tohi sisaldada automüüki! Selle jaoks on eraldi alafoorum.

Auto teema peab olema sisukas, ning rangelt soovitatav on lisada ka pildid autost!
Ei ole põnev lugeda teemat -> Mul on audi S4, sinine. Lahe pill on.



Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 114 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: BMW E91 320D 2006 - Impsionu
PostitusPostitatud: 06.07.2012 23:06 
Kasutaja avatar

Liitunud: 30.04.2005 15:16
Postitusi: 383
Ls. 184650
Eile õhtul juhtus nii:
Pilt
Michelin Pilot Sport 3 225/45 R17
PS. Nüüd on üle 255/40 R17 2tk ja 225/45 R17 2tk Bridgestone Potenza(Run Flatid), keegi äkki soovib(laiematel 4-5mm ja kitsamatel 5-6mm).
Pilt

_________________
BMW E39 530d 02'
VW Golf II EMV6 2,0 16V


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E91 320D 2006 - Impsionu
PostitusPostitatud: 12.07.2012 23:04 
Kasutaja avatar

Liitunud: 30.04.2005 15:16
Postitusi: 383
Sai täna 1h Raplas paugutatud. Ei ühtegi anomaaliat enam. Kõik toimib nii kuis peab. Tutikad rehvid nüüd ilusti sissesõidetud 8)
Kuna KKK tihend lekib koledasti, siis esmaspäeval läheb see vahetusse(põhjuseks kinni olnud karteri tuulutus kui auto saksast tuli). Suurem töö kuna pihustid peab eemaldama.
Kuna plaanis pikemale tripile minna, siis nüüd on auto testitud(elektroonika enam ei jupsi, nagu ka arvata oli, sest vigast treilerimoodulit enam küljes pole) ja peale tihendi vahetust võib rahulikuma südamega pea 5000km tripp ette võtta :)

_________________
BMW E39 530d 02'
VW Golf II EMV6 2,0 16V


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E91 320D 2006 - Impsionu
PostitusPostitatud: 16.07.2012 22:03 
Kasutaja avatar

Liitunud: 30.04.2005 15:16
Postitusi: 383
Ls. 185360

KKK tihend vahetatud+ pihustite tihendid ja seibid ja rõngastihend. Töid teostas BM Auto.
Lisaks sai tehtud uuesti sillastend(rool oli eelmisest korrast veidi viltu ja lisaks ma vahetasin ju õõtsa ka ära. See tehti Prorehv OÜ-s ära. Tänud meistrile, et viitsis kiirel ajal(ralli ettevalmistused täieshoos) veel õhtul ettevõtta.
Nüüd peaks küll tehnika olema kõik timm ja tõesti muresi pole. Päris huvitav tunne, pole kunagi olnud võimalust sõita autoga, mis ei vaja mingil hetkel tehnilise poolepealt mitte mingeid väljaminekuid. Käsisüdamel, asi on korras igastkandist :mrgreen: (raudselt tuletab veel meelde kuidagi mu sõnu, ei tohi kiita siin midagi)

Ma väga tahaks loota, et nüüd need tulevased ~5000 km saab läbitud ilma suuremate viperusteta kahe nädala jooksul, alates pühapäevast.

_________________
BMW E39 530d 02'
VW Golf II EMV6 2,0 16V


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E91 320D 2006 - Impsionu
PostitusPostitatud: 16.07.2012 22:28 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.04.2010 18:25
Postitusi: 960
Bmw omanikud ei saa just tihti neid sõnu öelda,et midagi pole teha vaja.

_________________
Kasutatud ja uued varuosad. Iseteenindus. Puksiiriteenus. Autoremont ja rehvitööd.
AUTODOONOR OÜ, Härgmäe 17,Tallinn Tel +3725290267 http://autodoonor.ee/


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E91 320D 2006 - Impsionu
PostitusPostitatud: 16.07.2012 22:39 
Kasutaja avatar

Liitunud: 30.04.2005 15:16
Postitusi: 383
ändi kirjutas:
Bmw omanikud ei saa just tihti neid sõnu öelda,et midagi pole teha vaja.


True :D Kuna ise omanud ka oma 11-12 autost vaid kahte muud marki autot(mis polnud ka väga värsked Golf ja Corolla), siis saingi seda üllatusena õelda endajaokski 8)

Muidugi on kõik selles kinni kui enesekriitilised autoomanikud on. Mulle meeldib iga pisisasja kallal nokkida(enda autode puhul). Ma usun, et pole ka uuema aastaarvuga autoomanikud(ükskõik mis marki siis) vigadest ja probleemidest priid :-P

_________________
BMW E39 530d 02'
VW Golf II EMV6 2,0 16V


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E91 320D 2006 - Impsionu
PostitusPostitatud: 07.08.2012 19:02 
Kasutaja avatar

Liitunud: 30.04.2005 15:16
Postitusi: 383
Selle suvine tripp seljataga(üle 6000km kokku): Tallinn-Läti-Leedu-Poola(Warssavist alla Wroclawisse ja sealt Saksa, terve see kahe linna vaheline kiirtee oli ehitus ja kiirus keskmiselt 65km/h ja nii peaaegu 300km)-Saksamaa-Austria-Itaalia(seal siis sai oldud Garda järve ümbruses, käisime ka Milanos)-Austria-Saksamaa(Müncheni ümbruses üks öö, BMW Welt ja Museum, mingi järv jne.+veel sai oldud Dresdenis terve päev)-Poola-Leedu-Läti-Pärnu-Virtsu-Rohuküla-Kärdla-Tallinn ja siis oligi puhkus läbi :) Tagasitulles sai hullu pandud, Dresdenist praktiliselt otse Kärdlasse välja(üksi sõitsin, naisel pole lube), tegime puhkepausi Leedus Statis, aga keegi signaalitas kõrval ja oligi puhkus 2 tunniga läbi :D
Õnneks kõik sujus probleemideta. Poolas vedelesid rusikast suuremad veoauto trummelpiduri tükid keset sõidujoont, imekombel sain mööda. Milanos riivas roller autot, õnneks pole peaaegu nähagi kriipu. Tagasitulles kiirustasin veidi enam, aga igakord(umbes 4-5 juhust) läks pollaritega õnneks, kas vilgutati õigeaegselt või võeti just keegi minu eest maha.
Itaalias ikka supper loodus, mägede vahel järves sai ujutud, hindamatu hetk. Õhk soe, vesi läbipaistev, sinine ja kergelt jahe...mm mõnus. Ladro järv oli mäletamistmööda, asub 560m kõrgusel merepinnast mägede vahel. Üliilus koht. Garda(Itaalia suurim järv) järvest ühe pika tunneli ja natukese maa kaugusel.
Pildid digikaga ja kvaliteet ei kannata kriitikat kahjuks :
Poolas kiirtee bensukas/baaris. Tegime peatuse ja jõime kohvi, see oli omaette kogemus. Pärast ei suutnud magada ka peale 20h sõitmist :mrgreen:
Pilt
Müncheni lähedal järve ääres oli pisike külake:
Pilt
Austrias:
Pilt
Garda järv oli all:
Pilt
Itaalias sai ka BMW keskust külastatud(asjaeest ikka):
Pilt
Mägiteedel, tee kaldest ei saa aru pildilt, aga päris järsud teed olid, tagasipöörded tuli kohati teha esimese käiguga(tagasipöörded ehk nõelasilmakurvid, mäkke muudmoodi ei saa ju :D )
Pilt
Garda ja Ladro järve vahelisel jalgratta teel, naine jäi ka pildile:
Pilt
Siin sai ka käidud, väga palju pilte ka tehtud, aga neid pole mõtet siia lisada:
Pilt
Saksamaal sai pätti ka tehtud, magasime autos, mingi järve ääres ja võsas(ujuda seal kahjuks ei saanud, kallast polnud ja ei hakanud seal võsas müttama):
Pilt
Dresdenis:
Pilt
See juba tuttavam koht, näitasin lapsele ka issi kodusaart, pilt siis Kõpu tuletorni otsast:
Pilt

_________________
BMW E39 530d 02'
VW Golf II EMV6 2,0 16V


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E91 320D 2006 - Impsionu
PostitusPostitatud: 10.08.2012 19:13 
Kasutaja avatar

Liitunud: 30.04.2005 15:16
Postitusi: 383
Uskumatult kaua oli nii, et midagi polnud teha :D
Karterituulutus kinni, kestis eelmise aasta novembrist(UM-s tehti) kuni siis mingi ajani, kes teab millal ta juba umbes on. Hooldus tuleb ka vist varem ära teha plaanitust kuna karteritihend tuleb ka välja vahetada tänu sellele. Hoolduseni muidu veel 2,5kkm aega, aga mis parata. Täna oli ikka korralik suitsusammas kapoti alt välja ja salongis hull kärsakas(õli jookseb väljalaske peale).
Niisis tuleb teha järgmised asjad ja võimalikult ruttu: karteritihend(koos sellega kaks pisikest tihendit veel), karterituulutus(uus klapp ja puhastamine), õlivahetus, filtrid(õli, kütus, õhk, salong-aktiivsüsi), uuesti KKK maha ja puhtaks, Cooler eest ära ja õlist tühjaks, lisaks siis turbo kontroll jne.
Vahva :rokib

_________________
BMW E39 530d 02'
VW Golf II EMV6 2,0 16V


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E91 320D 2006 - Impsionu
PostitusPostitatud: 20.08.2012 18:45 
Kasutaja avatar

Liitunud: 30.04.2005 15:16
Postitusi: 383
Nii, järgmiseks hoolduseks kõik vajaminev olemas kui väljajätta paar pisikest o-ringi, mis tulevad H2-st originaalid(filtrikorpuse väikesed tihendid, õlivarda toru tihend, ja mingi tihend veel karterisse). Kui need ka käes, siis peaks eeldatavalt auto Prorehvi minema sel nädalal veel. Eks paistab kas jõuab.
Olemas siis järgmised ajsad: õli(5l 5W-40 Castrol), filtrid(õli, õhk, salong, kütus), karterituulutus(tänud Interface-le, tõi siis õige asja ja ilma filtrita), karteritihend. Salongi filtri vahetuseks annab küll kompu veel 13000km aega, aga kuna mul tööl nii tolmune ja üldse siin kodumaal pole kõige puhtamad olud, siis pole väga hull seda 22 euri üle ühekorra väljakäia. Sama lugu kütusega. Lubatakse igal kolmandal õlivahetuse korral vahetada, aga mina teen seda üle ühekorra.
Pilt

_________________
BMW E39 530d 02'
VW Golf II EMV6 2,0 16V


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E91 320D 2006 - Impsionu
PostitusPostitatud: 20.08.2012 19:55 
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.12.2005 19:55
Postitusi: 5322
Asukoht: Rae
Ei tea kui ma endale mingi E90 320IA ostan kas siis saan rahulikult ilma remontimatta sõita :? Ma vaikselt siin piilun juba 2006-2007a isendeid kuna jah unistuste autost Lexus IS250 jääb siiski veel raha puudu. Või kui töökindel see R4 bensukas ka on :? Muidugi kettad,klotsid,filtrid,õlid jne on arusaadavad kulud


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E91 320D 2006 - Impsionu
PostitusPostitatud: 20.08.2012 20:12 
Kasutaja avatar

Liitunud: 30.04.2005 15:16
Postitusi: 383
Kuule, igalpool jaurad sama asja(mitte pahapärast). Kui ikka arvad, et hirmsasti laguneb, siis ei pea ostma. Ega keegi püss kuklal ei sunni ju :D Kindlasti on kulukam sõita BMW-ga kui näiteks legendaarsete vastupidavus kunnidega Jaapanlastega(Toyota ja Subaru on üks, siis muidugi Hondad ja Mitsud jnejne.). Kas nad ka vastu annavad seda rõõmu...on igaühe enda otsustada.
Kui need sinu nimetatud asjad on tavakulu, siis mida ma nii väga olen rohkem teinud/remontinud? Ma hoolitsen lihtsalt auto eest üle keskmise hästi(ma loodan). Eks BMW on teada tuntud raharöövel, aga seda ta on sama palju kui Mersu ja Audi. Ilmselt ka Ford ja Opel ei jää maha. Nad ju kasutavad suuresosas sama tehnikat(Bosch, Hella jne. neid tootjaid võib jäädagi lugema, mis neil ühised, ka roolilatid ja võimud ja muu selline on sama, kes veel ei tea, ja lõtkuvad samamoodi jne.).
Ühesõnaga, tule istu sisse ükspäev, proovi sõita kui tahad. Hetkel(vaatamata kergele õlilekkele) on auto üle keskmise heas vormis :wink:

_________________
BMW E39 530d 02'
VW Golf II EMV6 2,0 16V


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E91 320D 2006 - Impsionu
PostitusPostitatud: 20.08.2012 20:19 
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.12.2005 19:55
Postitusi: 5322
Asukoht: Rae
Mul jah väike draama ikka eelmistest bemaritest :D Mulle muidu meeldib bmw ja tahaks vähe uuema aasta asja ka proovida ja katsetada kuidas on. Muidugi peab autot hooldama see ju normaalne. Eks igal automargil on omad head ja vead see ju loogiline :D

Sa oled jah hoolas omanik ja see ju väga hea 8)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E91 320D 2006 - Impsionu
PostitusPostitatud: 20.08.2012 21:28 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 12:59
Postitusi: 1207
Asukoht: Tln
Reimers kirjutas:
Mul jah väike draama ikka eelmistest bemaritest :D Mulle muidu meeldib bmw ja tahaks vähe uuema aasta asja ka proovida ja katsetada kuidas on. Muidugi peab autot hooldama see ju normaalne. Eks igal automargil on omad head ja vead see ju loogiline :D

Sa oled jah hoolas omanik ja see ju väga hea 8)


Accord lihtsalt pommikindel auto :)
Sõidad ning mingit peavalu ei ole. Vaatan isegi, et kõigil kellel bmw on tihedad UM'i külastajad :(


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E91 320D 2006 - Impsionu
PostitusPostitatud: 20.08.2012 21:46 
Kasutaja avatar

Liitunud: 30.04.2005 15:16
Postitusi: 383
UM-s ma väga tihti ei käi :D See ei näita küll vastupidavust. Eks Honda võibolla tõesti pisut vastupidavam, ei vaidle vastu. Olgu mis on, igaühele jäägu tema arvamus, mina olen kahjuks/õnneks bemmidega laulatatud 8) No jääb nii ja selle autoga ma usun et ka veel see saaga ei lõppe. Muidugi kui elu peaks järsult kehvemaks pöörama, siis peab alternatiive välja mõtlema hakkama. Praegu mul selline kronoloogia autodega: BMW E30 325i(86a.), Toyota Corolla(97a., vanemate oma oli, sain kasutada ja siis vahetasin hainina vastu, mis oli ka sugulaste oma), BMW E23 728iA(85a.), BMW E30 325i Touring(91a.), BMW E30 325i(87a.), BMW E38 740iA(97a.), VW Golf Gti (94a.), BMW E30 318i (93a.), BMW E39 523i (00a.) ja nüüd siis teema "peakakngelane". Kõige vähem kulutasin Corolla peale, ei sõitnudki sellega praktiliselt, aga see oli ulme pill, kere sai enne otsa kui enamus silladetaile :D isegi amordid, õõtsad jne olid originaalid all... Kõige rohkem suutsin kulutada "hainina" peale. Igas autos olnud omad head ja vead. Corolla kõige vastupidavam, aga no nii mannetu varustus, olematu sõidumugavus, meeletu sisemüra ja roostetav kere... need pole tühised probleemid. Olen ka teistes japsides istunud ja ka sõitnud, no on odava olemisega, midagi pole teha. Lisaks, olenemata vanusest, on neil siiani sisemüra päris kohutav. Kui suudaksin veelrohkem autode peale kulutada(hooldada), siis ilmselt sõidaksin kas 7-sega või uuema X-ga, aga valisin just sellepärast kolmeka, et ta ikka klass madalam ja sellevõrra ka hooldus odavam. Muidugi ma olen veidi kiiresti sõidu harrastaja ka olnud, ega see 7-mene nüüd mulle mokkamööda eriti ei oleks, aga ma tunneksin seal ennast veidi mugavamalt küll(pikkus pea 190cm).

_________________
BMW E39 530d 02'
VW Golf II EMV6 2,0 16V


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E91 320D 2006 - Impsionu
PostitusPostitatud: 20.08.2012 22:35 
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.12.2005 19:55
Postitusi: 5322
Asukoht: Rae
Las ta nüüd olla pole mõtet ju vaielda et mis auto jne. Eks igal autol oma head ja vead :D Japsil on jah see sisemüra vähe suurem kuid eks neelab valu alla :D

Hooldus hoolduseks põhiline oleks see et mingeid selliseid imevigasid ei hakkaks tulema :)

Kuidas muidu sõidumugavus on 18"

Edit: ahh kurja sul 17" veljed hoopis


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: BMW E91 320D 2006 - Impsionu
PostitusPostitatud: 20.08.2012 22:47 
Kasutaja avatar

Liitunud: 30.04.2005 15:16
Postitusi: 383
Tahad päriselt teada :D ?
No kui enne olid mul all run-flat rehvid, siis oli kohutav. Nüüd on Michelinid ja kõik õiges mõõdus(225/45 R17) ning seis on ikka si..t. See on ausaltõeldes. Muidugi ei saa süüdistada ainult autot ja tema vedrusi ning rehve, eks AS Tallinna Teed ja Savikas teevad oma tööd ka piisava usinusega(toodavad auke juurde). Koguaeg tundub, et nüüd on jälle mingi kolks sillas või nagin salongis juures. Tegelikult pole hullu ja täitsa mõnus on. Ma ei tea kas mulle tundub(keegi teine pole autos olles veel kurtnud), aga amordid oleksid justkui nigelad. Ei oska seda seletada, õõtsuma ei jää, aga vedrutab üleliia küll ja kuidagi ebamäärane on. Kuna vedrud on suht vähe sõitnud ma eeldan ja siiski H&R toodang ning amort on originaal(tavalisele vedrule mõeldud), siis pole imestada, et see 190k km sõitnud amort hakkab otsi andma :D

_________________
BMW E39 530d 02'
VW Golf II EMV6 2,0 16V


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 114 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7