Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 07.05.2025 00:13

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume kõikidel kellel on Lugejate autode all oma topic teha pealkiri selliseks:
Auto tootja, mark, aasta, omaniku foorumi nimi.
Näiteks: Audi S4 96a Audimees
Teema ei tohi sisaldada automüüki! Selle jaoks on eraldi alafoorum.

Auto teema peab olema sisukas, ning rangelt soovitatav on lisada ka pildid autost!
Ei ole põnev lugeda teemat -> Mul on audi S4, sinine. Lahe pill on.



Tee uus teema Vasta teemale  [ 1117 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34 ... 75  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Honda Civic EG, 1.3 55kw > 1.6 118kw Swap '93 djelton
PostitusPostitatud: 16.12.2011 00:43 

Liitunud: 22.05.2009 21:42
Postitusi: 923
Asukoht: Tallinn
Homme proovib maybe Veiko sedaani istmeid sisse, nood nats puhtamad ja saab parema süsteemiga inimesi taha lasta:D
+ plaan järgmine teisp. Tartusse shoppama sättida end, seega keegi ise üle kaeda tahab või ns juttu puhuma tullaa tahab, võib seda julgelt teha:D

_________________
Accord CB7 - 2.2l 110kw (Daily Drive)
Civic EG6 - 1.6l 118kw (Sunday Drive)

Fb.com/WROMD
Fb.com/EltonLauringMusic


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Honda Civic EG, 1.3 55kw > 1.6 118kw Swap '93 djelton
PostitusPostitatud: 16.12.2011 01:21 
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.12.2010 18:45
Postitusi: 300
Djeltoniga igati nõus, lõpetaks selle üksteise pihta pori loopimise ja ära panemise, see ei vii kuhugi.
Kiivikuga edu igatahes :rokib


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Honda Civic EG, 1.3 55kw > 1.6 118kw Swap '93 djelton
PostitusPostitatud: 16.12.2011 07:40 
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.09.2011 15:46
Postitusi: 1195
Aga uuriks selle plaadi kohta, mis puust tegid. Keegi siin vist mainis, et tegi samamoodi, ning ei mahtunud ühes tükis pagassi. Sinuoma läheb siis ilusti sinna?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Honda Civic EG, 1.3 55kw > 1.6 118kw Swap '93 djelton
PostitusPostitatud: 16.12.2011 09:24 

Liitunud: 22.05.2009 21:42
Postitusi: 923
Asukoht: Tallinn
Ning selle plaadi osas, et see plaat sai tehtud täpselt vana plaadi järgi, mis tehasest peal juba. Seega äravõtmise ja sissepanemisega probleeme pole:p


Ja istme kohta niipalju, et nad muidu näevad välja nagu sinu omad, peaks töötama ka samamoodi. Aga kui üksõhtu vaatasime, siis kangist tõmmates hüppas iste ilusti vedruga eest ära ja oleks lasknud mind taha. Ma ei tea veel täpselt, kas see on sama nurga all siis kui vanad, aga eks õhtul saab teada:p


Hommikust siis kah, et eile sildasin oma bassika võimu ära kah, selle vana bassika taha. Kui muidu oli 100W RMS taga, siis nüüd 200W RMS ning sai ka nats sätteid timmitud. Nüüd peksis täitsa ametlikult, st. siiani kas peksis liiga vähe või peksis üle ja isegi siis kui laulus bassi polnud. Nüüd täpselt paras:p
AGA, kui kooli juurde jõudma hakkasin ning just oli hea laul tulnud, keerasin nats juurde ja tundsin õrna kärsakat. tagant:p
Hetkel ei tea veel midagi kindlalt, aga eks peale kooli kodus uurib:p Ehk paneb siiski sildamata kujul võimu taha, turvalisem, seni kuni 275W RMS JBL bassikas sinna lendab, mis peaks reaalselt seda taluma ka:p

_________________
Accord CB7 - 2.2l 110kw (Daily Drive)
Civic EG6 - 1.6l 118kw (Sunday Drive)

Fb.com/WROMD
Fb.com/EltonLauringMusic


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Honda Civic EG, 1.3 55kw > 1.6 118kw Swap '93 djelton
PostitusPostitatud: 16.12.2011 09:56 
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.09.2011 15:46
Postitusi: 1195
Sul hetkel siis lahjem kui 200w rms ?
Kunagi kui ise ka sildasin, lasin võimul miski kondeka läbi vist. Ei tea täpselt mis seal läks. Igastahes, minu bassikastil oli 2 kõlarit, ja takistus seega 8 oomi.
Et jälgi takistusi ka, teinekord võivad nahka teha. Ühe kõlariga ei tohiks probleemi tegelikult olla.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Honda Civic EG, 1.3 55kw > 1.6 118kw Swap '93 djelton
PostitusPostitatud: 16.12.2011 10:03 

Liitunud: 22.05.2009 21:42
Postitusi: 923
Asukoht: Tallinn
Mees, mul mingi vana X-veneaegna bassikas juba 12aastat autos selle võimu taga. Reaalselt ma kahtlen kas see 30Wattigi RMS on xD Aga 4ohmi on küll ja muud asjad, kardan, et 200w on selle kõlli jaoks lihtsalt liiga palju. S
Samas kuna kärsakas oli suht väike ja lühiaegne(hakkas siis kui parklas parkisin), seega ei välista seda, et kellegi teise kärsakat tundsin:p Eks selgub peale kooli siis:p

_________________
Accord CB7 - 2.2l 110kw (Daily Drive)
Civic EG6 - 1.6l 118kw (Sunday Drive)

Fb.com/WROMD
Fb.com/EltonLauringMusic


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Honda Civic EG, 1.3 55kw > 1.6 118kw Swap '93 djelton
PostitusPostitatud: 16.12.2011 10:10 
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.02.2011 12:10
Postitusi: 280
Asukoht: Võru
iste tuleb muidugi vedruga üles, aga kui alla hakkad tagasi panema(ehk mugavasse asendisse) siis pead iga kord seljatuge sättima ju. sul on praegu vähe teistsugusema süsteemiga seljatoe allalaskmine. kui uuesti neid istmeid näed, siis saad aru, millest ma räägin:D

_________________
Mitsubishi Galant 2.0 80kw ---> Honda Civic 1.5 74kw


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Honda Civic EG, 1.3 55kw > 1.6 118kw Swap '93 djelton
PostitusPostitatud: 16.12.2011 10:40 

Liitunud: 22.05.2009 21:42
Postitusi: 923
Asukoht: Tallinn
Ma tean millest sa räägid, seegi juba ära vaadatud. Ning ehk ongi nii parem, st. siis on lihtsam taha lasta, ei peaks enda seljatagant üldase laskma, kõrvalistuja iste oleks alati normi nurga all, mitte ei vähendaks iga seljatoe "sättija" sujuvalt tagaistujate jalaruumi ning eks näis, äkki see stock algasend mulle ideaalne asend isegi:p

_________________
Accord CB7 - 2.2l 110kw (Daily Drive)
Civic EG6 - 1.6l 118kw (Sunday Drive)

Fb.com/WROMD
Fb.com/EltonLauringMusic


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Honda Civic EG, 1.3 55kw > 1.6 118kw Swap '93 djelton
PostitusPostitatud: 16.12.2011 11:56 
Eliit
Kasutaja avatar

Liitunud: 10.01.2005 22:02
Postitusi: 2505
Asukoht: Pärnu/Tallinn
Jäin küll hiljaks, aga kas nagu vähe pohhui pole, palju kellegi auto kütet võtab? :D
Jah, mul võtab linnas 13+ ja maanteel 9. Ja mul on täiesti pohh, et mul sõbral võtab maanteel 6 ja linnas 8.

_________________
MB 200 W123 ´77 -> Saab 9000 2.0T ´93 -> Rover Mini 1.0 ´92 -> VW Passat Variant Syncro 2.8 ´99 -> BMW M535i '86 / Chrysler '05 -> Audi A4 3.0Q '05


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Honda Civic EG, 1.3 55kw > 1.6 118kw Swap '93 djelton
PostitusPostitatud: 16.12.2011 12:22 

Liitunud: 22.05.2009 21:42
Postitusi: 923
Asukoht: Tallinn
Notäpselt:p
Mul võtab maanteel(95km/h keskmine + mõõdasõidud) 7l ja linnas muidu 8l, aga reede/laupäeva õhtuti vast 9l :p Viimane paak tuli 10l keskmiseks, sest oli ainult linnasõitu, üks õhtu sai ainult VTECis elatud ning kuu aega iga hommik auto 15mintaks sooja pandud:p
Seega ütleks, et mineku/kütusekulu suhe on minu jaoks paigas. Aga eks suvel võtab ta vast ikka vähem, võimas FWD siiski ainult suveauto ja talvel on jõu maha saamisega ikkagi probleeme, seda tunnistan küll :)

Aga arvatavasti saaks maanteekulu 6.5 peale kui vaja, st. kõik korda teha, suvel suverehvidega, rahulikulikult sõites, seega minu jaoks täitsa arvestatav, kuna vana katki 1.3 võttis mingi 8 maanteel xD

_________________
Accord CB7 - 2.2l 110kw (Daily Drive)
Civic EG6 - 1.6l 118kw (Sunday Drive)

Fb.com/WROMD
Fb.com/EltonLauringMusic


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Honda Civic EG, 1.3 55kw > 1.6 118kw Swap '93 djelton
PostitusPostitatud: 16.12.2011 13:19 
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.09.2011 15:46
Postitusi: 1195
Aa ma olen loll ja lugesin ise valesti. sain aru et kõlar on võimsam kui võimendi. :D My bad.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Honda Civic EG, 1.3 55kw > 1.6 118kw Swap '93 djelton
PostitusPostitatud: 16.12.2011 13:35 

Liitunud: 05.04.2011 09:28
Postitusi: 117
Asukoht: tartu
k3nny kirjutas:
Aa ma olen loll ja lugesin ise valesti. sain aru et kõlar on võimsam kui võimendi. :D My bad.
mo masinal on ajutiseld kõlar võimsam kui või ja minumeelest mängib roralikumadl kui selle 600w võimuga kõlar ise siis 525w jbl ja präegu seal taga 200w võim.ja kui vana võimuga oli teatud lugudega kuulda mingit ülepeksmis heli mis käis kõrva siis selle 200w pole veel kuulnud seda.ja muidugi kui kõll v'imsam siis välistab selle ka ära et kõlli maha põletada ei saaks.


ja ma sõidan 4,7 maanteel ja linnas kuskil 7-8.kui jälgida kõike sästliku sõidu reegleid ja jälgida seda ecoon tuld.aga kui vajutada siis ikka tuleb 5-6 ka maantel ära ja 10+linnas ka


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Honda Civic EG, 1.3 55kw > 1.6 118kw Swap '93 djelton
PostitusPostitatud: 16.12.2011 14:18 
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.09.2011 15:46
Postitusi: 1195
ants88 kirjutas:
mo masinal on ajutiseld kõlar võimsam kui või ja minumeelest mängib roralikumadl kui selle 600w võimuga kõlar ise siis 525w jbl ja präegu seal taga 200w võim.ja kui vana võimuga oli teatud lugudega kuulda mingit ülepeksmis heli mis käis kõrva siis selle 200w pole veel kuulnud seda.ja muidugi kui kõll v'imsam siis välistab selle ka ära et kõlli maha põletada ei saaks.


Ausaltöeldes ei saanud ma midagi sellest tekstist aru. Kui kõlar on võimsam kui võim, siis mängib jah ehk puhtamalt jne. Aga kui erinevused on suured, siis midagi head sealt tulla ei tohiks väga. Resursside raiskamine ka.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Honda Civic EG, 1.3 55kw > 1.6 118kw Swap '93 djelton
PostitusPostitatud: 16.12.2011 16:52 

Liitunud: 22.05.2009 21:42
Postitusi: 923
Asukoht: Tallinn
Ning mis võimu puutub siis, võimendi peab olema alati nõrgem kui kõlar lubab ju. 500W võimule taha pannes 250W kõlli, lased selle lihtsalt läbi. Vastupidi töötab asi väga hästi.
Võta kasvõi auto maki osast. Tahad öelda, et sul pole ükski kõlar otse maki taga vaid kõik võimendiga? Kahtlen. Enamustel siiski maki taga, kui pole eriline vajadus muusika järgi. Makk annab igale kanalile 10-14W RMS kõlari kohta. Ja üldiselt kõlarid mida maki taga kasutatakse 35-90W RMS, sest nii nõrkasid kõlareid on suhteliselt korralik tegu korralikke leida, kui veel laisk ka oled:D Mul seni kõik salngi kõlarid maki taga, ehk 12W, kuigi kõlarid ise 45W ja mängib väga hästi, kui väga valjuks panna, siis jah, clipib, aga sellepärast ostsingi esikõlaritele võimendi, st. 20W on võimsam kui 12W per kõlar:D
Hetkel ei näe lihtsalt vajadust nendele kõlaritele 50W RMS võimu külge osta, seda soovitas ka siit kui ka Honda foorumist OliverV, kes igapäevaselt tegeleb helitehnika müügiga, et ei ole mõtet nii nõrkadele kõllidele(40-70RMS) osta eraldi võimu, vaid mõtekam esialgu maki taga mängida ning hiljem võimsamad kõlarid + võimendi osta. Hetkel siiski prioriteediks auto tehniline olukord ning nüüdseks ka juba välimus seest kui ka väljast:D Kunagi suve poole saab äkki uuesti heli upgrade teha, siis tuleb tõesti midagi võimsamat juba:D

Aga iga hea helisüsteemi aluseks on hea heliisolatsioon, seega proovin seda ka natukene juurde teha:D

_________________
Accord CB7 - 2.2l 110kw (Daily Drive)
Civic EG6 - 1.6l 118kw (Sunday Drive)

Fb.com/WROMD
Fb.com/EltonLauringMusic


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Honda Civic EG, 1.3 55kw > 1.6 118kw Swap '93 djelton
PostitusPostitatud: 16.12.2011 17:53 
Moderator
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.11.2003 14:27
Postitusi: 1289
Asukoht: Tallinn
Raiskasin just 10 minutit oma elust selle teema puhastamisele.
Kui ma pean seda veel korra tegema siis saavad lisaks rahvaautomotorspordile ka teised ban-i.

_________________
ÄRGE HAKAKE JÄLLE HALAMA !!!


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 1117 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34 ... 75  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 9 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7