Vahepeal andis starter otsad, kõigepealt sai harjad ära vahetatud koos millega läks kokkupanemisel katki harjadehoidik, no tööle ta ei hakand ka uute harjadega niiet pidin uuesti lahti võtma. See hoidik oli nii pilbasteks et rohkem seda kokku ei saanud mingi valemiga kuna vedru hoidis asja nii pinges, et lõi laiali kõik.
No sai prooviks ostetud super attacki ja sellega asi kokku liimitud, üllataval kombel jäi väga tugev ja ilusti pidama ka seda vedru pinget. Asi uuesti kokku ja käis ringi isegi, aga peale pannes ei jõudnud midagi teha. Uuesti maha võttes ja proovides käis vaevaliselt ringi, võtsin siis ankru seest välja ja avastasin et kaks magnetit lahti korpuse küljest. Kuna midagi kaotada polnud sai ära puhastatud kõik ilusti ja keermeliimiga(muud polnud võtta

) need magnetid tagasi liimitud ja sai õhtul kuivama pandud, täna hommikul siis ladusin asja kokku ja hetkel asi töötab... liimi najal
Seda raha ei ole, et uus starter osta, niiet peab mingi korraliku kasutatu otsima esialgu, kuratteab kaua see kestab praegu.
Samamoodi kustus starteriga paralleelselt samal ajal ära spidoka taustavalgus.. nii kui tuled põlema paned kustub valgus ära, tuled kustus siis põleb. No tänaseni matsu ära ei jagand, aga kui avastasin et puhur ka ei tööta, siis vaatasin PUHURI kaitsme(blower motor) üle mis oli läbi, vahetasin ära ja töötasid mõlemad asjad. Sellise asja peale ei tuleks vist iial, et spidovalgus on sama kaitsme all salongipuhuriga
