Jälle midagi kirja panna üle tüki aja, muidu läheb veel meelest...
Hommikused käivitused läksid pikemaks viimaste külmade ajal, esmalt arvasin et küte vajub tagasi ja seepärast tulebki starterile valu anda, pihustite tagasivoolu voolikud tundusid niisked olema. Automaailmast poolteist meetrit universaalset riidekattega voolikut ja herr Toivoku kaasabiga said need vollad ümber visatud. Poolteist päeva hiljem sama keiss käivitamisega, pilt kapoti alla näitas et jälle elu märg pihustite ümber. Kuna poest ostetud voolikul olid peal kirjad "Universal" sis sebisin seekord Gatesi vooliku mis teadupoolest on üsna teadatuntud bränd autode maailmas.

Nagu arvata olig need voolikud olid enamuses otsad lõhki ajanud, vist külma pärast kuna sel hetkel oli miinuseid kümne-kahekümne vahel öösiti (pildilt krt kahjuks vilets aru saada muidugi..)

Kirudes-vandudes sai siis kogu "uus" voolikupundar pihustite juures ära vahetatud uuesti.
Herr
-lost-i sõnul pidid sisemise armeeringuga siledad voolikud paremad olema aga siiani on ka Gates kestnud.
Järgnevalt tuli teemaks katuseluuk mils oli murelaps juba kolm aastat tagasi...põhjused pildil

Foorumikasutaja
Pld EBK-st müüs mulle katuseluugikomplekti kus olid mulle vajalikud jupid täitsa korras ja kasutamiskõlblikud, pildil siis võrdlus mis oli katki ja mis läks asemele

Seda luugiga nikerdamist kartsin kõige rohkem, pold ju elusees säärast asja teinud ja tundus kuidagi keeruline...lõppkokkuvõttes ütlen et ei ole keeruline


Valmis

Lõpuks, meie ilusad põllumajanduslikud teed olid järjekordselt pannud põntsu esisillale, korralik techno käis seal juba...tuginedes targemate infole ja ka oma kevadiselt õhukesele rahakotile sai otsustatud taastamise kasuks...mingist x-ajast olid pagassi vedelema jäänud seitsmeka rohelised pressitavad õõtsapuksid, herr
McPeet andis mulle mingi aeg tagasi oma auto alt pärit õõtsad ja paralleelvarda, saatsin need siis kuulsatele Elva taastajatele...töö tehti korralikult ja minu üllatuseks vahetavad ka neid pukse mis muidu on "vahetamatud" (pildil 2 ülemist), vbl olin ka mina puudulikult informeeritud...ühesõnaga, tagasi tulid nagu uued

Täna siis pandi need pulikad alla, lisaks läks uus pendelhoovapuks...kondid-rooliotsad olid hiljuti vahetatud ja loksuvabad...lisaks põles armatuuris tuli

, kõik kettad said uued klotsid v.a. kässar mis sai talvel remonditud. Nagu ennegi on kuulda olnud siis sild sai küll väga tihke, rattaid välja keerates rool end tagasi ei kruti.
Nägu naerul jälle mõnda aega
