Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 20.08.2025 08:02

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume kõikidel kellel on Lugejate autode all oma topic teha pealkiri selliseks:
Auto tootja, mark, aasta, omaniku foorumi nimi.
Näiteks: Audi S4 96a Audimees
Teema ei tohi sisaldada automüüki! Selle jaoks on eraldi alafoorum.

Auto teema peab olema sisukas, ning rangelt soovitatav on lisada ka pildid autost!
Ei ole põnev lugeda teemat -> Mul on audi S4, sinine. Lahe pill on.



Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 270 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 18  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Audi A6 C4 2,8 V6 30V 142kw. ´97a. -Andres003-
PostitusPostitatud: 20.07.2013 22:28 
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.02.2008 02:46
Postitusi: 4718
Asukoht: Helsinki/Pärnu
ändi kirjutas:
Oleks pidand ikka e39 ostma, oleks praegu Valgerannas õlli libistanud :D


Irw :D

_________________
BMW E39 520iA FL 2,2 125kw.´03, Mazda 6 1,8 88kw. ´02, MB Vito 2,2CDI 75kw.´03


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi A6 C4 2,8 V6 30V 142kw. ´97a. -Andres003-
PostitusPostitatud: 20.07.2013 22:30 
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.02.2008 02:46
Postitusi: 4718
Asukoht: Helsinki/Pärnu
vaido84 kirjutas:
39 jutt on õige :D
polt pooleks või pole korralikultkinni keeratud!?


Polt pooleks jah mu arust. Vahepeal tegi küll krõksu kuid ise arvasin et õõtsapuks küpse ja ei pöörand tähelepanu.

_________________
BMW E39 520iA FL 2,2 125kw.´03, Mazda 6 1,8 88kw. ´02, MB Vito 2,2CDI 75kw.´03


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi A6 C4 2,8 V6 30V 142kw. ´97a. -Andres003-
PostitusPostitatud: 20.07.2013 22:40 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.09.2004 14:12
Postitusi: 445
Asukoht: Tallinn
Juhiks tähelepanu sellele et õõtsa purunemine ja pooltelje otsa rike on kaks erinevat asja ja ei pruugi omavahel seoses olla - st et kui õõtsa kere küljest lahti tõmbas, ei tähenda veel seda et sama poole poolteljeots häält tegi. Vabalt võib ka teine pool pekkis olla ... pooltelje "pesast väljatulemine" on ju konkreetselt tingitud õõtsa lahtitulekust ja ratta oma normaalasendi muutusest.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi A6 C4 2,8 V6 30V 142kw. ´97a. -Andres003-
PostitusPostitatud: 20.07.2013 22:45 
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.02.2008 02:46
Postitusi: 4718
Asukoht: Helsinki/Pärnu
Tänud asjaliku vastuse eest, eks lukksepp kes toimetama hakkab, peab ise vaatama mis ja mida vaja kus vahetada. Minu sooviks on terve alumine osa täiesti korda saada. Enam ei taha sellist pulli taas läbi elada. :)

_________________
BMW E39 520iA FL 2,2 125kw.´03, Mazda 6 1,8 88kw. ´02, MB Vito 2,2CDI 75kw.´03


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi A6 C4 2,8 V6 30V 142kw. ´97a. -Andres003-
PostitusPostitatud: 20.07.2013 22:49 
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.06.2006 18:50
Postitusi: 3066
Asukoht: Viljandi/Kuopio
Mis krdi jutt, tehase 6likulu :D Muidugi VAG grupp on igast imeasjadeks v6imeline

_________________
"sülearvutite remont ja hooldus" Tartus(ka saatmisega yle eesti) 51 936 191
Ford F-250 HDedition , Mitsubishi Eclipse GSX, Skoda Superb TSi


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi A6 C4 2,8 V6 30V 142kw. ´97a. -Andres003-
PostitusPostitatud: 21.07.2013 01:26 
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.12.2005 19:55
Postitusi: 5322
Asukoht: Rae
Ei saa viimasest postist aru :? Iga autotootja annab ju tehase õlikulu ja tavaliselt on see liiter 10tkm kohta


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi A6 C4 2,8 V6 30V 142kw. ´97a. -Andres003-
PostitusPostitatud: 21.07.2013 09:14 
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.06.2006 18:50
Postitusi: 3066
Asukoht: Viljandi/Kuopio
No mis ime autod kui tehasest sellised 6likulud. Mul 3 turbokat, 1 diisel neist ja ma kyll ei t2helda 6likulu neil.

_________________
"sülearvutite remont ja hooldus" Tartus(ka saatmisega yle eesti) 51 936 191
Ford F-250 HDedition , Mitsubishi Eclipse GSX, Skoda Superb TSi


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi A6 C4 2,8 V6 30V 142kw. ´97a. -Andres003-
PostitusPostitatud: 21.07.2013 12:31 
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.12.2005 19:55
Postitusi: 5322
Asukoht: Rae
Reaalselt ei peagi ju õli kuluma kuid iga margi tehas annab manuaalis selle et 1l 10tkm on lubatud ja normaalne.

Honda manuaalis on kirjas et igal tankimisel peab kontrollima õlitaset :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi A6 C4 2,8 V6 30V 142kw. ´97a. -Andres003-
PostitusPostitatud: 21.07.2013 13:16 

Liitunud: 24.03.2010 14:23
Postitusi: 2890
Mulle jääb samamoodi mõistmatuks see õlikulu soga. 3tk on olnud Audi V6 mootoreid, mitte üks pole õli söönud neist, samamoodi mõlemad diislid, nii Audi 1.9TDI 66kw kui ka VW 1.9TDI 74kw, kumbki ei võtnud 10-12000km peale grammigi õli, vahetusest vahetuseni istus normis. Galant oma 2.4GDI õnnetusega natuke tarbis, aga see oli ka mingi 12000km peale ehk 300gr. Audi 2.0 mootorid ei söönud samuti midagi.
Ehk võiks mõelda, kui auto sööb õli, et midagi on perses seal? :?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi A6 C4 2,8 V6 30V 142kw. ´97a. -Andres003-
PostitusPostitatud: 21.07.2013 13:25 

Liitunud: 04.12.2006 11:04
Postitusi: 131
Asukoht: Tartu - Jõhvi
Aga, kui õli ei kuluks, mis seal siis määriks? :D

_________________
Kas sa tõesti arvad, et mind kotib su arvamus?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi A6 C4 2,8 V6 30V 142kw. ´97a. -Andres003-
PostitusPostitatud: 21.07.2013 13:40 
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.02.2008 02:46
Postitusi: 4718
Asukoht: Helsinki/Pärnu
Mina olen siiani alati nendel kuue pütastel õli tase kontrollinud ning mõnele isendile ka vajadusel juurde lisanud. ( et oleks ikkagi õlitase MAX ) Kõigi nende isenditega olen saanud vabalt ka õlivahetus välba ära sõita. Kuid siiski hea kui tase on alati MAX. Aga hetkel see õli jutt on ebaoluline teema. Pill siiski jalaluu murruga seisab vanemate maja ees ja mul vaja mõelda, kuidas see transportida meistrimehe juurde. Ja pühapäevane päev on paras ikaldus. Sest inimesed tahavad puhata ja ei viitsi keegi jahmerdada mingi pilliga. Aga siiski üllatab mind siinne teadmatus osade inimeste suhtes, kes pole siiani teadnud, et osadel isenditel on tehase poolt juba antud õlikulu. ( me ei räägi siin sellistest kogustest, kus varras õlivahetusvälba ajal kuivaks jääks, vaid gr.-dest. )

Ma kardan, et ei kannata seda pilli puksiirile ka lohistada. Õõts oleks vaja kuidagi ajutiselt kinni fikseerida. Muidu äestab mul stange ja logari ja tiiva ka ära. Ja tiib on nagunii juba nii otsas omadega, et sellest ei jääkski miskit järgi kui see ratas sinna pihta lajatab. Mingi konna laadne toode oleks hetkel suht hea vist?

_________________
BMW E39 520iA FL 2,2 125kw.´03, Mazda 6 1,8 88kw. ´02, MB Vito 2,2CDI 75kw.´03


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi A6 C4 2,8 V6 30V 142kw. ´97a. -Andres003-
PostitusPostitatud: 21.07.2013 13:51 
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.12.2005 19:55
Postitusi: 5322
Asukoht: Rae
Äkki saad selle ratastel tungraua sinna alla panna ja siis kuidagi puksiirile lohistada. Või üldse ratas alt ära ja see ots toetada kuhugile rula peale. Ladudes on tavaliselt olemas need väikesed ratastega kaubarulad mis peaks samas kannatama ka selle kaalu välja


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi A6 C4 2,8 V6 30V 142kw. ´97a. -Andres003-
PostitusPostitatud: 21.07.2013 14:17 
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.10.2008 13:44
Postitusi: 4559
Markko kirjutas:
Mulle jääb samamoodi mõistmatuks see õlikulu soga. 3tk on olnud Audi V6 mootoreid, mitte üks pole õli söönud neist, samamoodi mõlemad diislid, nii Audi 1.9TDI 66kw kui ka VW 1.9TDI 74kw, kumbki ei võtnud 10-12000km peale grammigi õli, vahetusest vahetuseni istus normis. Galant oma 2.4GDI õnnetusega natuke tarbis, aga see oli ka mingi 12000km peale ehk 300gr. Audi 2.0 mootorid ei söönud samuti midagi.
Ehk võiks mõelda, kui auto sööb õli, et midagi on perses seal? :?



Õpi lugema. Selgelt ju reimers kaks korda kirjutanud juba seda, et jutt käib õlikulust mis tehases auto manuali kirjutatakse, alla mille ei ole veel mootoriremont vajalik ja tegu on normaalse kuluga. Ei olnud sõnagi sellest, et õli kindlasti peab kuluma.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi A6 C4 2,8 V6 30V 142kw. ´97a. -Andres003-
PostitusPostitatud: 21.07.2013 16:08 
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.06.2006 18:50
Postitusi: 3066
Asukoht: Viljandi/Kuopio
Veelkorra teemav2list. Copyge keegi mulle sellest mystilisest , lubatust, 6likulust l6ik.

_________________
"sülearvutite remont ja hooldus" Tartus(ka saatmisega yle eesti) 51 936 191
Ford F-250 HDedition , Mitsubishi Eclipse GSX, Skoda Superb TSi


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi A6 C4 2,8 V6 30V 142kw. ´97a. -Andres003-
PostitusPostitatud: 21.07.2013 18:19 
Kasutaja avatar

Liitunud: 23.11.2005 15:12
Postitusi: 1109
talon kirjutas:
Veelkorra teemav2list. Copyge keegi mulle sellest mystilisest , lubatust, 6likulust l6ik.

Üks näide peale 5 sekundit googledamist:
Models:
1998-2009 GM Passenger Cars and Gasoline Powered Light Duty Trucks Under 8500 LB GVW (Including Saturn)

2003-2009 HUMMER H2
2006-2009 HUMMER H3
2005-2009 Saab 9-7X

Supercede:

This bulletin is being revised to update model years. Please discard Corporate Bulletin Number 01-06-01-011D (Section 06 - Engine/Propulsion System).

All engines require oil to lubricate and protect the load bearing and internal moving parts from wear including cylinder walls, pistons and piston rings. When a piston moves down its cylinder, a thin film of oil is left on the cylinder wall. During the power stroke, part of this oil layer is consumed in the combustion process. As a result, varying rates of oil consumption are accepted as normal in all engines.

Oil Consumption

The accepted rate of oil consumption for engines used in the vehicles referenced is 0.946 liter (1 qt) in 3200 km (2000 mi).Models:
1998-2009 GM Passenger Cars and Gasoline Powered Light Duty Trucks Under 8500 LB GVW (Including Saturn)

2003-2009 HUMMER H2
2006-2009 HUMMER H3
2005-2009 Saab 9-7X


Ehk siis Hummer H2, H3 ja Saab 9-7X puhul on lubatud 0.946 liitrit õlikulu 3200km jooksul ja ma sügavalt kahtlen, et need on ainukesed autod maailmas millel on lubatud õlikulu.

Mõne mootori puhul on õlikulu normaalne. Mul isa 2.4 V6 Audi võtab mingil määral õli ja on nii teinud algusest peale aga näiteks minu Mondeo diisel ei võta mitte grammigi.

_________________
Street B 148.4dB......Street C 150,9dB......Extreme 162,5dB


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 270 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 18  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 9 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7