Oskan ainult seda öelda, et ole küünalde vahetusel õrn.

Antud juhul on tegu opeli inseneride ebaõnnestumisega, kus just ja ainult 2.2 Z22SE 104-108kw bensumootoril on tehaseviga.
Antud plokikaas on toodetud kokkupressitud alumiinium graanulitest. Samasugune näeb välja, kui televiisori valge ümbris pappkarbi sees.
Antud plokikaane sisse tekivad nende samuste graanulite vahele ajapikku praod, kus siis pragu võib joosta kuhu iganes, silindrisse-jahutussärki-õlikanalisse jne. Kindlasti on see pragu ka juba praegu seal olemas, ainult et ta on nii väike või siis nii ohutus kohas, kus see ei ole veel ennast ilmutanud ning mootoritööd mõjutanud.
Endal tuli see probleem ilmsiks küünalde vahetusel, kus mõra jooksis küünla avast jahutussärki ning küünla ava oli jahutusvedelikku täis

Antud mõra kahjuks väga keevitada ei õnnestu. Saab, kuid sellele tööle garantiid ei anta, kuna see ei pruugi kesta. Mõnedel juhtudel kestab 1km, teistel 10000km. Uut plokikaant mitte kuskil uuena osta ei saa. Kataloogid annavad välja, kuid tehas neid ei tooda. Lammutuste mootorid võivad olla samasugused.
Senikaua, kui sul ta ilusti veereb, veere edasi.
Ketikomplekti välp oli vast 200K km. Hind c 450€ + töö. Komplekt 2 osaline, mis koosneb siis: 2 ketti, 2 nukaratast, tallad, pingutid ja 2 hammasratast ka õlipumba ketijooksule. Mingid tihendid on ka olemas.
Odavamates komplektides puuduvad hammakad ja tihendid. Tihtipeale ei viitsita mõlemat ketijooksu vahetada, siis tekivad ikkagi kõrvalhelid valest hambumusest ja kulunud taldadest.
Väike info nurk.