Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 03.05.2025 23:54

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume kõikidel kellel on Lugejate autode all oma topic teha pealkiri selliseks:
Auto tootja, mark, aasta, omaniku foorumi nimi.
Näiteks: Audi S4 96a Audimees
Teema ei tohi sisaldada automüüki! Selle jaoks on eraldi alafoorum.

Auto teema peab olema sisukas, ning rangelt soovitatav on lisada ka pildid autost!
Ei ole põnev lugeda teemat -> Mul on audi S4, sinine. Lahe pill on.



Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 172 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 12  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Bmw E39 525TDSA.1999a.Cali
PostitusPostitatud: 05.01.2010 12:04 
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.05.2005 13:54
Postitusi: 2931
Asukoht: Tallinn
Ford Excursion SUV-l on 166l paak. Ka seda pole teps rõõmus täis luristada.

_________________
Miata
LS400


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bmw E39 525TDSA.1999a.Cali
PostitusPostitatud: 05.01.2010 12:20 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.07.2006 23:32
Postitusi: 1288
Asukoht: Roolis
charly kirjutas:
Ford Excursion SUV-l on 166l paak. Ka seda pole teps rõõmus täis luristada.

Hummer H2-l oli vist samasuur paak?.. :D
njaa.. samas diiselmota rüüpab seda tükimat aega, kuigi ise tahaks just 2.8 E39... Ei ole eriti diislinäpp ...

_________________
I'm here mostly for the chicks!!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bmw E39 525TDSA.1999a.Cali
PostitusPostitatud: 05.01.2010 14:48 
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.10.2005 18:57
Postitusi: 1971
Asukoht: Jõhvi
mario. kirjutas:
selle tankimisega meenub üks lugu BMW-klubist, et kui BMW omanik suudab paagi täis võtta, siis järelikult on tegija. :D
Ega seda 80-liitrist paaki tõepoolest koguaeg täita ei saakski :D



Oleks siis 80 L mina sinna pole üle 60 sisse surund,proovind kallakuid asju.
Eile sai siis 75 l võetud paak silmini ja kanister samuti pagassi .
Täna läheb siis väheke hoolduseks .
Lasen vahetada : Õhufiltri,pumbakaane tihendid,mõned küünlad,pihustid üle käia (juht pihusti lekib vist jube diisli hõng ülal),kaant regullida.

_________________
Parem olla autopede, kui lihtsalt pede !


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bmw E39 525TDSA.1999a.Cali
PostitusPostitatud: 05.01.2010 15:06 
Moderator
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.12.2008 12:58
Postitusi: 451
Asukoht: Kärdla
Kui pikslite probleemile lahendust pole saanud, võid näiteks kasutaja GTIdriveriga ühendust võtta. Parandab kindlasti selle probleemi. Siin ka tema kontakt:
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=25&t=17077&p=166883#p166883

_________________
Minu valmistatud mudelid
http://www.almaracing.org/mudel/


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bmw E39 525TDSA.1999a.Cali
PostitusPostitatud: 06.01.2010 00:23 
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.10.2005 18:57
Postitusi: 1971
Asukoht: Jõhvi
Noo niiii :)
Täna siis sai vahetatud Õhufilter(oli vana jube rokane),pumbakaane tihendid,pump paika(ennem oli tühok'igul 1.5L/h nüüd 0,9L/H nagu peab.
Anduriga pihusti sai ka korda tehtud ,enne lekkis nagu sõel.
Küttekulu vähenes 7,5 pealt maantee 5,5 6 vahele ::P

Väike klipp kah kuidas regullimise algstaadium (käib ilma kolleta) ja segu jääb lahjaks vahepeal!
http://toru.ee/view/d61159d9a189

_________________
Parem olla autopede, kui lihtsalt pede !


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bmw E39 525TDSA.1999a.Cali
PostitusPostitatud: 06.01.2010 00:31 
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.03.2008 15:15
Postitusi: 20
Asukoht: ..
sul ikka vaikselt edeneb see asi.
lase samas vaimus edasi.

_________________
Vw Golf IV


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bmw E39 525TDSA.1999a.Cali
PostitusPostitatud: 06.01.2010 02:13 
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.10.2005 18:57
Postitusi: 1971
Asukoht: Jõhvi
a1m1 kirjutas:
sul ikka vaikselt edeneb see asi.
lase samas vaimus edasi.


Tänud tänud.
Minek tundub ikka erksam,kuigi väga katsetada ei saa kuna 100 peal lööb vejõukontrolli põlema juba ja **** käib siia sinna.
Raadiostki rääkis, et Varjalt-Sillamäeni meil kõige hullemad teed.
Totaalne liuväli on ja täna on mu teepeale jäänd juba ca 4-5 kraavis autot.
Enamus nedest e36 Bmw-d .
Ilmad soojemad saab katsetada .
Vahepeal tegi auto nii muret ,et tekkis kohe müügiplaan aga pärast tänast on see kadunud :shock: :D .
Chip võiks veel vahele visata siis oleks eluga rahul.
Keegi teab kust saab hea hinnaga siis oleks vast käpp.
Kevade poole hakkan sildasi tegema sest esineb väikest kolksu nii ees kui tagant kuulda midagi(kuid ei midagi hullu vaid õrna.)
Järgmisena plaanin kindasti lähiajal õli vahetada nii mootoris (oleneb rahakotist ka kastis).
Piilusin ka auto alla ja avastasin et sukk hakkab vaikselt väsima kuskilt äärest oli näha põlemis jälgi.
Hetkel väga suurt midagi tegema ei hakka vist ,kuna pean trahvid maksma nii enda kui ka sõbra eest.
Nimelt sain tagaistmel trahvi mõned päevad tagasi kuna ei old nõuetekohaselt kinnitatud vööga ,täielik enda lollus.Sain mina 600.- kui ka mu kaine rool 600.- minupärast.
Ahja see kuu peaksin 17 tollised suve valuveljed kätte saama ,ei midagi erilist vaid tavalised 5 kodaraga.
Hind oli nii hea et ei saand kohe mitte võtta 500.- tükk.
Need siis.
Tegemist on Bmw originaalidega 8 tolli laiad.
Cromodor wheels.

Pilt
Pilt

_________________
Parem olla autopede, kui lihtsalt pede !


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bmw E39 525TDSA.1999a.Cali
PostitusPostitatud: 06.01.2010 02:28 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 00:22
Postitusi: 1923
Asukoht: Edgarlandia
Chipi asjus tüüta EBK foorumis Lehot või käi ära Tartus sellises firmas nagu Autohai.
Seal pakutav: Originaal - 105kw/260Nm, saavutatav lisa - 22kw/65Nm, hind - 3000 eek

Leho puhul on nii ja naa...et kuidas joppab, üle küsida siiski võib. Hind on tüki odavam kui Tartus.
Endal Autohai chip miski 3 aastat peal, väga rahul olen ise selle investeeritud 3K eeguga.

_________________
-=Eestlane ei astu ämbrisse, eestlase jaoks on ämber jalanõu.=-


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bmw E39 525TDSA.1999a.Cali
PostitusPostitatud: 06.01.2010 02:31 
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.10.2005 18:57
Postitusi: 1971
Asukoht: Jõhvi
ahso EBK lugesin vahepeal sai neid zeckilt ja Leholt ca 400-600 eeguga.


McRicco kirjutas:
Chipi asjus tüüta EBK foorumis Lehot või käi ära Tartus sellises firmas nagu Autohai.
Seal pakutav: Originaal - 105kw/260Nm, saavutatav lisa - 22kw/65Nm, hind - 3000 eek

Leho puhul on nii ja naa...et kuidas joppab, üle küsida siiski võib. Hind on tüki odavam kui Tartus.
Endal Autohai chip miski 3 aastat peal, väga rahul olen ise selle investeeritud 3K eeguga.

_________________
Parem olla autopede, kui lihtsalt pede !


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bmw E39 525TDSA.1999a.Cali
PostitusPostitatud: 06.01.2010 02:32 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 00:22
Postitusi: 1923
Asukoht: Edgarlandia
see on juhul kui tal on su masina ajule vastav chipi info olemas
kui peab konkreetselt tellima sakslaselt sinu masina ajule sobiva versiooni siis on 1K kanti vähemalt

_________________
-=Eestlane ei astu ämbrisse, eestlase jaoks on ämber jalanõu.=-


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bmw E39 525TDSA.1999a.Cali
PostitusPostitatud: 06.01.2010 02:48 
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.10.2005 18:57
Postitusi: 1971
Asukoht: Jõhvi
Selged sotid,tuleb siis seda aju nrit otsima hakata ja Lehoga ühendust võtma,ei kujutagi ette kust otsida.
Küttekulu ka mõjutas ja kuidas ja palju see chip?
Minekule annab kõvasti juurde,et 530d sabas püsida?


McRicco kirjutas:
Chipi asjus tüüta EBK foorumis Lehot või käi ära Tartus sellises firmas nagu Autohai.
Seal pakutav: Originaal - 105kw/260Nm, saavutatav lisa - 22kw/65Nm, hind - 3000 eek

Leho puhul on nii ja naa...et kuidas joppab, üle küsida siiski võib. Hind on tüki odavam kui Tartus.
Endal Autohai chip miski 3 aastat peal, väga rahul olen ise selle investeeritud 3K eeguga.

_________________
Parem olla autopede, kui lihtsalt pede !


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bmw E39 525TDSA.1999a.Cali
PostitusPostitatud: 06.01.2010 03:08 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 00:22
Postitusi: 1923
Asukoht: Edgarlandia
cali kirjutas:
Selged sotid,tuleb siis seda aju nrit otsima hakata ja Lehoga ühendust võtma,ei kujutagi ette kust otsida.
Küttekulu ka mõjutas ja kuidas ja palju see chip?
Minekule annab kõvasti juurde,et 530d sabas püsida?


Leho käest saad juhtnöörid kust ja kuidas otsida.
Küttekulu on sama kui normaalselt sõita, isegi tiba vähem...kui hullata siis kulub loomulikult rohkem...mul enamus linnasõit ja tuleb kuskil ~9L sajale...ja seda arvestades et mul tihtipeale väga raske jalg :D...lisaks on mul see lisa 85kw pealt..seega kuskil 110 ligi kui aint arvudesse minna...reaalis on kindlasti tsipa vähem kui kulumisi arvestada...aga kui pepudüno usaldada siis vahe on öö ja päev, tunduvalt erksamaks läheb...nagu bensakas...mine Lehole külla ja teeb sulle oma masinaga sõitu, teil samad mootorid...siis näed mis vahe on :D
e34 525i touringul püsisin suvel linnavahel sabas...mul tuli vajutada kõvasti küll aga teine eest ära ei saanud :D

_________________
-=Eestlane ei astu ämbrisse, eestlase jaoks on ämber jalanõu.=-


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bmw E39 525TDSA.1999a.Cali
PostitusPostitatud: 06.01.2010 03:24 
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.10.2005 18:57
Postitusi: 1971
Asukoht: Jõhvi
Selged sotid,sain jälle vähe tagemaks,peab ikka vist Idast ühe sõidu Tallinna poole tegema ja vaatama mis toimub ja samas ka chipi siis paigaldama (Leho vist teeb seda?)
Homme kirjutan talle Pm pikema soovi avalduse.


McRicco kirjutas:
cali kirjutas:
Selged sotid,tuleb siis seda aju nrit otsima hakata ja Lehoga ühendust võtma,ei kujutagi ette kust otsida.
Küttekulu ka mõjutas ja kuidas ja palju see chip?
Minekule annab kõvasti juurde,et 530d sabas püsida?


Leho käest saad juhtnöörid kust ja kuidas otsida.
Küttekulu on sama kui normaalselt sõita, isegi tiba vähem...kui hullata siis kulub loomulikult rohkem...mul enamus linnasõit ja tuleb kuskil ~9L sajale...ja seda arvestades et mul tihtipeale väga raske jalg :D...lisaks on mul see lisa 85kw pealt..seega kuskil 110 ligi kui aint arvudesse minna...reaalis on kindlasti tsipa vähem kui kulumisi arvestada...aga kui pepudüno usaldada siis vahe on öö ja päev, tunduvalt erksamaks läheb...nagu bensakas...mine Lehole külla ja teeb sulle oma masinaga sõitu, teil samad mootorid...siis näed mis vahe on :D
e34 525i touringul püsisin suvel linnavahel sabas...mul tuli vajutada kõvasti küll aga teine eest ära ei saanud :D

_________________
Parem olla autopede, kui lihtsalt pede !


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bmw E39 525TDSA.1999a.Cali
PostitusPostitatud: 06.01.2010 17:55 
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.10.2006 21:36
Postitusi: 289
sul on liiga uus auto :D Ja ma elan sulle parasjagu lähemalt kui Tallinn :D
nii 40 Km jagu täpsemalt. Iseenesest saaks panna küll aga ei viitsi vastutust endale võtta kui jootmisel midagi nihu läheb. Antud autol saab ainult kivi asendusega autot chippida. Tuleb uus kivi vahele joota külmjootega. Samas tarkvara ja kivi võin sulle sebida ilma vaheltkasuta :)
Aga jootmise tõõd enda kaela võtta ei taha. Kui midagi nihu läheb, siis tuleb uus aju sebida ja see autoga sobivaks progeda, muidu ei hakka auto tõõle.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bmw E39 525TDSA.1999a.Cali
PostitusPostitatud: 06.01.2010 18:36 
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.10.2005 18:57
Postitusi: 1971
Asukoht: Jõhvi
-lost- kirjutas:
sul on liiga uus auto :D Ja ma elan sulle parasjagu lähemalt kui Tallinn :D
nii 40 Km jagu täpsemalt. Iseenesest saaks panna küll aga ei viitsi vastutust endale võtta kui jootmisel midagi nihu läheb. Antud autol saab ainult kivi asendusega autot chippida. Tuleb uus kivi vahele joota külmjootega. Samas tarkvara ja kivi võin sulle sebida ilma vaheltkasuta :)
Aga jootmise tõõd enda kaela võtta ei taha. Kui midagi nihu läheb, siis tuleb uus aju sebida ja see autoga sobivaks progeda, muidu ei hakka auto tõõle.



Ai kurja,ma nii lootsin sinupeale,ise ma ei oska seal midagi joota. :D
Niisama tarkvara ja kiviga ei oska ma ise miski peale hakata.
Aga kui kunagi isu teha tuleb siis anna julgesti teada :)
Täna sain ikka tunda Bmw mõnu nii mineku poolest kui küttekulu poolest,enne oli paras surm jakütet võttis metsikult 90 pealt 7,5-8 ja 110 pealt üle 8sa maanteel.
Praeguseks olen ma vurand 65 liitriga pea 300 kilti ja alles on nõks alla 50ne enne sain sõitta paagitäiega õödse 500 kui sedagi :)
Mis selle EBK lehega lahti on viskab vigu ja ei taha töödata :?

Viga
SQL ERROR [ mysqli ]

Table './bmw@002dclub_ee/bb3_posts' is marked as crashed and last (automatic?) repair failed [144]

Tekkis SQL päringus tekkis viga selle lehe koostamisel. Kui see jama jätkub, võta ühendust

_________________
Parem olla autopede, kui lihtsalt pede !


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 172 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 12  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7