On jah aeglane

Aga vahepeal siis auto hakkas maru palju tujutsema ja tehtud diagnostika Taho oü-s.
selgus et kõrgsurve pumba kütusetemperatuuri andur on vigane. Kiirelt sai andur kohapeal kohe ära vahetatud ja auto jälle nurrub. Esituledele sai ka United Motorsist uued reguleerimise vardad tellitud ja nähtavus on megahea nüüd originaal tulede kohta.
Kuna vahepeal sai ühe üle katuse käidud auto pealt ostetud mõlkis laianeeru kapott ,mingi kuu aega tagasi umbes, siis sai see nüüd lõpuks eile sirgeks aetud. Sõbra isa abiga 1,5h tõõd ja kapott sama sirge kui see mis mu auto peal on.
Esmaspäeval siis pahtli ja liivapaberi järgi.

Lisaks sai enda hoolealla võetud veel üks diisel. Sõbra auto siis.
105 kw, 93a lõpp, manuaal ja universaal. Sai juba esimene suurhooldus ja esmane tuuningpakett ka ära tehtud. Sai päris hea. Lisaks soetasin ka antud autole E60 530d 160kw geomeetrilise turbsi ja e39 pealt vaakumreservuaari koos juhtsolenoidiga. Ehk siis saab väga kiire auto olema. Üks haruldane toimiv lisa on ka autol. Tehase webasto.
Ahjaa. Suht tihti võib ka mind näha selle auto roolis.
NB! alloleval pildil on ka näha minu auto uus veljevalik.
