nii kuna peale viimsaid postitus pole väga viitsinud siia teemat midagi postidada kuna leidub igasuguseid idikad kes selle asemel et teemat lugeda komenterviad parem kirja viga.aga jah hetgel masin liigub omal jõul juba.
nii et coppin siia siis honda foorumi postitused mis siia ei ole panud.
nii uue aasta puhul mootor ja kogu asjad ära sorteeritud ja nimekiri tehtud mis puudu veel on.nimekiri ei saanudgi väga pikk.ja tänud petsile kele käest sain ühe d16z5 kolvi,kuna see vana kes minu z5 kolvidelt kepsud eemaldama lõhkus ühel kolvild killu välja ja nüüd jäi süda kripeldama et äkki kolvil ka mingid mõrad(ja kui sõitma saab on kolb ribadeks ja kõik mootori remondi kulunud rahatuulte visatud) ja nüüd ikaksjuhuks vahetan selle ühe kolvi välja.ja siduri kettad on ikkagi erinevad 1,5l ja 1,6 l diameeter on sama aga nuutide osa on pikkem.kui nüüd pärnu ükskort tagasi jõuan siis korja viljandist petsild kolvi ja kasutaja rosinald ühe puudu oleva tiiva ääre ja taga silla suured puksid.nüüd veel laagri tiir ja paar puksi ja siis saab veermiku kokku panna.
vasakul 1,6 ja pareml 1,5l oma




kõik asjad tuppa sooja toodud :biggrin:

liivapritsist läbi käinud veljed.

must sissu.kuigi ukse polstritel tuleb see kesmine osa välja vahetada ja pana elektri akkene oma.ja armatuurild need rõvedad hallid osad välja vahetada.

nii vahepeal saanud kätte igasugust juppe ja muud staffi ära sai tellitud kõiga tagasilla juppid ja muus selline.nimekirjast puudus veel siduri kettas ja laagri tiir ja pidurisuportite remont komplekt.aga jah elektrilised istmed sain kätte ja nüüd tuleb neil polster mahakakkuda ja aretada vti orikinaal polster neile peale.
SULAKS SEE LUMI AINULD KIIREMINI SIIS SAAKS PIHTA HAKKATA JUBA.
ehk siis lõpptulemusena peaks olema vti elektri istmed:d:d

Jaanus saatis jälle pakkikese mulle.ehk siis enamus tagasilla pukse.

nii siis sai nv garaasis m;latud ja civicu el istmed valmis tehtud praktiliseld.polstrid pessu ja nats ]mblemise ja siis kokku juba.ja vaja veel need peesid plastik tetailid mustaks v'rvida.






algul proovisin ilma raamita aga raamiga j'i kenam.

nii siis kuna talvine töö hoeg sai läbi siis suvi käes jälle ja tuleb masinat edasi teha.SUURED tänud ikka javesti jaanusele juppide varustamise eest.noo see mees on tegija!!Nii siis lootus on hetgel nii et järgmiseks nädalaks äkki rattad alla ja mootor peal kui midagi villutu ei vea.Ja kui masin ära puhastada traat harjaga põhja alt siis tuleb seda roostet ikka oma jagu välja õnneks põhja alla läbivaid auke ei ole aga jah tiiva sisemine äär ja ukse nurkada on ikka päris mädad omadega.




sai siis päev läbi möllatud ja tulemus siis selline:
järjekorras siis relakas,rooste muundur,happekrunt,ja põhja mastiksi esimene kiht kui see kuivanud siis 2 kihti uut otsa veel.kõik praod ja augud kuhu liiv või niiskus võib sisse minna sai happelise silikoniga enne happe krunti kinni pandud aga samas jäetud mõni auk kus vesi või midagi saab välja voolata kui peaks isegi saama kuskild sisse.homme jah siis 2kihti pinsliga ja siis kivi katsega kogu põhi veel üle.siis sillad alla ja tiiva ääred relakaga küljest.



nii täna siis tihe päev olnud ja päev otsa vermiku kokjku lappinud.kuna sadas siis alla ei jõudnud veel panna aga pole hulle kah.homme saab need stabikad ja need kõik valmis panna ja esisilla talale juppid külge panna.Teha oli palju kuna uued laagrid kõikide pidurisadulate,kõik tihendid vahetada+liugurid,laagrid puksid....jne aga hetgel valmis ja ootab alla panemist.
hakkame siis kokku laduma.

tagumine piduri suport osaden siis.



ja koos ta ongi.ühe esimese suporti remondile kulus kuskil 15mni ja tagumise 30min nii et suht kiirest saab need tihendi tehtud.


silindri poold ka siis koos.üks hea nipp kui keegi mansete vahetab siis printeri võiu mingi õhuke kile manseti sisse ja siis kolb seald läbi siis ei pea kruvikatega urkitsema et manseti kolvi peale saada alguses.
Ja uued liugurid ka siis...

puksi ralli.

home made hüdra press.

orikad mingite tugevtustega kuna esisilla puksidel ei olnud seda metal rõngast sees.

kuskil 10-15min ja valma

laagrid ka siis sisse pressitud.

hakkab looma juba.käsipiduri trossi hoidja mis vana trossi küljes oli ei tahtnud kohe sugugi vanast trossist lahti lasta ja sai ikka päris koralikuld vägistatud tolle kalla.

ja õhtuks sai valmis ka siis kogu see krempel.kus juba käsa trossid ja piduri vollad ja kõik hoovad küljes nii et ainuld kere külge tõsta.


esisild all siis

aarete kamber

nii nattuke mölatud siis.tiiva ääred ja karbid ära keevitatud mootor peale tõstetud ja ära juhtmestatud.armatuur sisse panud.esimene tiir ka juba tehtud(fun fun fun).ja muidugi terve kere üle lifitud.nüüd ootan et värvima saaks.








