Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 11.05.2025 10:26

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume kõikidel kellel on Lugejate autode all oma topic teha pealkiri selliseks:
Auto tootja, mark, aasta, omaniku foorumi nimi.
Näiteks: Audi S4 96a Audimees
Teema ei tohi sisaldada automüüki! Selle jaoks on eraldi alafoorum.

Auto teema peab olema sisukas, ning rangelt soovitatav on lisada ka pildid autost!
Ei ole põnev lugeda teemat -> Mul on audi S4, sinine. Lahe pill on.



Tee uus teema Vasta teemale  [ 162 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 11  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Pontiac G6 GT Coupe 2007, Lihapirukas
PostitusPostitatud: 25.03.2012 20:43 

Liitunud: 19.02.2009 18:57
Postitusi: 506
Tankisin eile puhtast hajameelsusest (ka selline asi on minu puhul võimalik) hulga sigakallist kütust Shell V-Power ehk 99E.
Alguses tundus kõik tavaline, kuna piitsa väga ei andnud.
Peale pikemat sõitmist sain paagi piisavalt kuivaks, et uuesti tankida.
Võin puhta südamega öelda, et MULLE tundus, et 98 E5 tagab parema dünaamika ja ökonoomsuse.

Kasutusjuhendis on kirjas, et miinimumiks sobib kütus 87. Täitsa võimalik, et see jõuallikas ei oska väga kõrge oktaanarvuga midagi peale hakata.
Järgmise paagitäie panen vist üldse 95 E10...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Pontiac G6 GT Coupe 2007, Lihapirukas
PostitusPostitatud: 25.03.2012 20:47 
Kasutaja avatar

Liitunud: 28.11.2010 13:16
Postitusi: 1345
Pane pane sinna igast imekütust sisse ,mul klassiven mõtlest et paneks sierrale 98-at sisse .äkki käib paremini edasi vms ,sellepeale otsustas sierra ,et õige aega on üks keps mootoriplokist välja visata .

_________________
Ma olin täna lepo all jälle ,täna pool päeva .


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Pontiac G6 GT Coupe 2007, Lihapirukas
PostitusPostitatud: 25.03.2012 20:52 
Kasutaja avatar

Liitunud: 28.04.2011 11:30
Postitusi: 688
Asukoht: F.I.N.L.A.N.D
Vanaisavecu kirjutas:
Pane pane sinna igast imekütust sisse ,mul klassiven mõtlest et paneks sierrale 98-at sisse .äkki käib paremini edasi vms ,sellepeale otsustas sierra ,et õige aega on üks keps mootoriplokist välja visata .


Ütleks sellepeale,et väga *itt mootor oli siis,ise olen enamus aega 98´t tankind ja pole ükski laiali lennand veel.

_________________
Jeremy Clarkson´
"A turbo: exhaust gases go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster."


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Pontiac G6 GT Coupe 2007, Lihapirukas
PostitusPostitatud: 25.03.2012 21:11 

Liitunud: 19.02.2009 18:57
Postitusi: 506
Iga auto võib kepsu plokki visata.

Lugesin foorumist, et USAs kasutatakse iga mootoriga G6' peal kütust 87 kuni 91. Alates 92 on "premium" ja 98 on juba "racing fuel", mida on saadaval peamiselt mäestikupiirkondades.
95 on vist ikka õige valik siinsetes oludes. Peale järgmist tankimist oskan täpsemalt kirjeldada erinevust.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Pontiac G6 GT Coupe 2007, Lihapirukas
PostitusPostitatud: 26.03.2012 14:08 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.08.2008 00:49
Postitusi: 960
Vanaisavecu kirjutas:
Pane pane sinna igast imekütust sisse ,mul klassiven mõtlest et paneks sierrale 98-at sisse .äkki käib paremini edasi vms ,sellepeale otsustas sierra ,et õige aega on üks keps mootoriplokist välja visata .

Kohalikus Statoilis on Bensiin 95 oktaanarvuks 97.4,ise pole üle mõõtnud aga nii keegi vahepeal väitis,minumeelest suurt vahet küll pole kui tangid 98 või 95-te.Ma kardan,et su klassivend andis liiga palju peale,olen näinud küll kuidas sierradel keps läbi ploki lendab,usu mind asi pole kütuses.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Pontiac G6 GT Coupe 2007, Lihapirukas
PostitusPostitatud: 26.03.2012 14:09 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.08.2008 00:49
Postitusi: 960
Muuseas,Liha,SR-ile tuled? :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Pontiac G6 GT Coupe 2007, Lihapirukas
PostitusPostitatud: 26.03.2012 16:06 

Liitunud: 19.02.2009 18:57
Postitusi: 506
Ma juba mõtlesin välja, miks mootor 99-100 RON'i ei seedi. Kõrge oktaanarv tähendab muuseas raskemat süttimist, mis nõuab vast paremaid küünlaid kui olemasolevad.

Avalaksule ei tule, kuna esiteks ei ole see 7-8sek sajani eriliselt konkurentsivõimeline ja teiseks ei ole seal peale argipäevaste saksa autode ka väga midagi näha.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Pontiac G6 GT Coupe 2007, Lihapirukas
PostitusPostitatud: 26.03.2012 17:49 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.08.2008 00:49
Postitusi: 960
Lihapirukas kirjutas:
Ma juba mõtlesin välja, miks mootor 99-100 RON'i ei seedi. Kõrge oktaanarv tähendab muuseas raskemat süttimist, mis nõuab vast paremaid küünlaid kui olemasolevad.

Avalaksule ei tule, kuna esiteks ei ole see 7-8sek sajani eriliselt konkurentsivõimeline ja teiseks ei ole seal peale argipäevaste saksa autode ka väga midagi näha.

7 sekki pole ju paha,Thunder keerab stardi pekki ja ongi võit kotis või kui võidu ei taha kimada, saad auto võimekust proovida,ega mul endalgi mingi 4 seki pill pole,tahaks lihtsalt huvi pärast joonestada :D Ja mis argipäevaste saksa autode kohta käib, siis eelmine aasta oli nt ca 600hj E30 kui õieti mäletan,ikka vaatamist oli :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Pontiac G6 GT Coupe 2007, Lihapirukas
PostitusPostitatud: 26.03.2012 18:02 
Kasutaja avatar

Liitunud: 05.11.2007 12:25
Postitusi: 249
Asukoht: Eesti-Haapsalu
Oleme korra proovinud kiirendamist, aind et pirukal oli seeaeg E420 ja ma keerasin stardi pekki :D Kusagil 300m pealt jõudsin ikka järgi. Kahtlen et 6 silindrine nüüd just kiirem on kui 4.2 V8 oli.

_________________
sierra 91
TT


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Pontiac G6 GT Coupe 2007, Lihapirukas
PostitusPostitatud: 26.03.2012 18:27 

Liitunud: 19.02.2009 18:57
Postitusi: 506
Nu eks Mersul olid talutavad naastud all ja GTO'l surmale võlgu olevad aastaringsed viisud, härmatise peal väga üllatav start ei olnud.

G6 on maanteel rohkem omas elemendis kui 402m peal. Kunagi peab ju suureks ka kasvama ja autosid sihipäraselt kasutama :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Pontiac G6 GT Coupe 2007, Lihapirukas
PostitusPostitatud: 26.03.2012 19:49 
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.04.2008 00:43
Postitusi: 3632
Ega see mersu nüüd väga kiirenduse pill olegi. Kohalt minek on ikka selline uimasevõttu. Sellele muidugi on olemas ka abi. Enamustele uuematele autodele on võimalik panna pedaali juurde seade, mis teeb auto natukene äkilisemaks. Samas see seade maksab umbes 200 eurot, nii et pole vist väga mõtet.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Pontiac G6 GT Coupe 2007, Lihapirukas
PostitusPostitatud: 26.03.2012 19:57 

Liitunud: 19.02.2009 18:57
Postitusi: 506
Härra MDB, võrreldes nitro maksumusega (mis pole ka väga hull), on 200 eurot nagu kingitus.

Teemaks on siiski Pontiac'i sobimatus kiirendamiseks, mida mul ei ole plaanis ka mitte kuidagi muuta.
Kogu "tuuning" tuleb vaid mugavuse/laiskuse heaks.

Edit: Mersu kohaltmineku kohta midagi halba küll ei ütle. 400Nm ja 1620kg tühimassi.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Pontiac G6 GT Coupe 2007, Lihapirukas
PostitusPostitatud: 26.03.2012 23:17 
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.04.2008 00:43
Postitusi: 3632
Leidsin selle asja. Sprint booster, youtubes piisavalt videosi andmaks aimu, kui palju reaalselt sellest kasu on.
Mercedes- võimsust ja väänet ja kõike on. Kui nüüd võrrelda BMW-d ja MB, siis BMW on ikka äkilisem, tundub tagumiku tunde järgi vähemalt...
See 400Nm tuleb 3900p./min, tavaoludes vahetab käigu ennem ära kui need njuutonid kätte saad.

Ükski auto pole sobimatu kiirenduseks. Kopikaga Golf ära lüpsta... Siis võtab suu muigele küll :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Pontiac G6 GT Coupe 2007, Lihapirukas
PostitusPostitatud: 27.03.2012 05:58 

Liitunud: 19.02.2009 18:57
Postitusi: 506
Loodetavasti lugesid ikka, et see imevidin töötab ainult elektroonilise gaasipedaaliga. Selline asi oli mul viimati BMW X5'l.
Praegusele masinale ei pakuta seda buusterit ühegi mootori jaoks.

Tänan soovitamast ikkagi.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Pontiac G6 GT Coupe 2007, Lihapirukas
PostitusPostitatud: 27.03.2012 17:47 

Liitunud: 19.02.2009 18:57
Postitusi: 506
Tänase seisuga oli keegi nõus autot ostma sama hinna eest, mis ma selle peale kulutanud olen, aga kahju hakkas ja ütlesin ära.

Teist nii uut, võimast, mugavat, vähe sõitnud ja lihtsa ehitusega autot naljalt ei leia selle raha eest.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 162 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 11  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 6 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7