Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 06.05.2025 14:50

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume kõikidel kellel on Lugejate autode all oma topic teha pealkiri selliseks:
Auto tootja, mark, aasta, omaniku foorumi nimi.
Näiteks: Audi S4 96a Audimees
Teema ei tohi sisaldada automüüki! Selle jaoks on eraldi alafoorum.

Auto teema peab olema sisukas, ning rangelt soovitatav on lisada ka pildid autost!
Ei ole põnev lugeda teemat -> Mul on audi S4, sinine. Lahe pill on.



Tee uus teema Vasta teemale  [ 1117 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47 ... 75  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Honda Civic EG, 1.3 55kw > 1.6 118kw Swap '93 djelton
PostitusPostitatud: 26.03.2012 22:23 
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.10.2008 13:38
Postitusi: 1359
Asukoht: Tartu.
Mõistan, et välimus pole esmatähtis aga sellist tööd on minul juba ropp vaadatagi :err
Suht raha maha viskamine. Külmas/niisketes tingimustes ei saa roostet pidama. Pakun,et lagi kuu aja pärast jälle mullitab.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Honda Civic EG, 1.3 55kw > 1.6 118kw Swap '93 djelton
PostitusPostitatud: 26.03.2012 22:40 
Kasutaja avatar

Liitunud: 08.03.2010 12:06
Postitusi: 294
Asukoht: Jõgeva/Tartu/Tallinn
Olen isegi sellist pornot tootnud, Roland räägib sulatõtt, sest kuu-pooleteise pärast juba viskab uuesti rebast.

_________________
Ignorance is bliss


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Honda Civic EG, 1.3 55kw > 1.6 118kw Swap '93 djelton
PostitusPostitatud: 26.03.2012 23:12 

Liitunud: 22.05.2009 21:42
Postitusi: 923
Asukoht: Tallinn
Mida siis teisiti oleksin pidanud tegema muidu?:P Enda arust tegin kõik õigesti, aganoh, ega ma ikka päris n00b ka selle koha pealt:D Rooste haljaks nii palju kui võimalik > roostemuundur peale(enne seda oli sadanud, aga kuivatasin lapiga töödeldavatest kohtadest ära niiskuse) > pärast 24tundi tegutsemist(siis ei sadanud midagi taevast alla ja päike päeval paistis, seega too tööetapp niiskust vähemalt ei saanud) > puhastamine sellest saastast mis roostemuundurist jäi ning siis rasva puhastamine(ei mäleta mis too spets aine oli hetkel) > pahtel peale > katsin igaks petteks kilega kinni töödeldavad kohad(esimesed mingi 2-3tundi oli kuiv, näpuga katsudes jõudis pahtel ära kuivada, siis hakkas tibutama, kuid olin ennem seda asjad kõik ilusti kinni katnud > järgmine päev hakkasin lihvima, ok, lihvimisel natukene feilisin, jäi sitalt paaris kohas, oleks pidanud klotsiga lihvima > krunt peale mitmeid kihte > matistasin peale krunti õrnalt ning puhastasin taaskord selle rasvade eemaldamise ainega vms veel üle > värv peale mitu kihti

See, et paljudel piltidel tunduvad voolavad jäljed olema, on tingitud sellest, et auto oli mitu päeva ka eelnevalt maja ees seisnud ning paratamatult laiguliseks kuivanud:P Hetkel oskan enda vigadena välja mõelda seda, et oleks pidanud sitaks paremini lihvima ning mitte kasutama värvimiseks sprey värve. Muud hetkel välja ei mõtle, aganoh, enda töös ikka ei leia vigu ju, kui keegi muu, kui kõrvlt vaatav isik, ise ei pane tähelegi:D (mainin ära ka, et väljas oli pahteldamise ja värvimise hetkel kõvasti üle 4-5kraadi sooja, ütleks et rohkem aga kuna ausalt ei mäleta, siis ei hakka üle pakkuma):P

Aganoh, mul on ta hea, kui ta kuu-poolteistki püsib, vähemalt oli esmaseks käeharjutuseks, teine kord teab mida enamvähem oodata. Agajah, öelge mis valesti tegin siis, sest siis teinekord tean:D

_________________
Accord CB7 - 2.2l 110kw (Daily Drive)
Civic EG6 - 1.6l 118kw (Sunday Drive)

Fb.com/WROMD
Fb.com/EltonLauringMusic


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Honda Civic EG, 1.3 55kw > 1.6 118kw Swap '93 djelton
PostitusPostitatud: 26.03.2012 23:33 

Liitunud: 29.12.2009 14:32
Postitusi: 3515
Tegelt võiks keegi teadja kuskile "Välimus" alafoorumisse teema teha roosteplekkide eemaldusest.

0'st - 100%'ni , et kuidas ja millega ise kõike teha, algul liivapaberiga vms rooste maha jnejne.

Tänud !


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Honda Civic EG, 1.3 55kw > 1.6 118kw Swap '93 djelton
PostitusPostitatud: 26.03.2012 23:55 
Eliit

Liitunud: 05.04.2003 20:20
Postitusi: 5761
Sa tegid endale lisatööd. Kui tahad hiljem lasta korralikult teha keretööd siis tähendab see seda, et suures ulatuses tuleb kogu see pahtel jms jällle maha saada mis on ropp tegevus. Regulaarne auto pesu ning suvel nagunii rooste väga võimust ei võta, oleks võinud lasta autol olla sügiseni vms ajani nii nagu ta on ning siis teha ühe korraga korralikult ja ilusti.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Honda Civic EG, 1.3 55kw > 1.6 118kw Swap '93 djelton
PostitusPostitatud: 27.03.2012 00:21 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.03.2012 15:47
Postitusi: 238
Asukoht: Võru
las poiss teeb mis poiss tahab.
ega keegi neid värvituid kohti nkn linnapeal vahtima ei hakka.

kõik ülevärvid siis soovitan ikka väga korralikult koopad seest poolt jne, muidu sul samasugune aastaga

_________________
Ford Escort 1.6 66kW 93a. --> Subaru Legacy 2.0 85kW 97a.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Honda Civic EG, 1.3 55kw > 1.6 118kw Swap '93 djelton
PostitusPostitatud: 27.03.2012 08:12 
Kasutaja avatar

Liitunud: 12.12.2010 20:29
Postitusi: 325
Ma olen kindel, et tiib läheb uus ette ja tema koduste vahenditega võtaks mõtetul kaua aega, et viimast roostet maha saada. Vähemalt ta pole üks nendest tüüpidest kes ajab meelega oma kapoti või muu keredetaili rooste.

_________________
VW GOLF II 1.8>>Mitsubishi Lancer 1.3 >> Mitsubishi Lancer 1.6 >> Mitsubishi Lancer 1.6 4WD STW >> Subaru Legacy >> BMW E36 318i


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Honda Civic EG, 1.3 55kw > 1.6 118kw Swap '93 djelton
PostitusPostitatud: 27.03.2012 08:59 
Kasutaja avatar

Liitunud: 08.03.2010 12:06
Postitusi: 294
Asukoht: Jõgeva/Tartu/Tallinn
Minu arust on põhiline viga see, et töid teostati niisketes tingimustes. Oleksid võinud natuke oodata ja suvel sama töö ära teha, sest niiskus saab ligi praeguste ilmadega, vahet pole, kas kilekott katab pinda või ei. Aga vigadest õpitakse ja selles pole midagi halba, kui inimene üritab. Järgmine kord oled targem.

_________________
Ignorance is bliss


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Honda Civic EG, 1.3 55kw > 1.6 118kw Swap '93 djelton
PostitusPostitatud: 27.03.2012 13:25 
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.08.2008 14:39
Postitusi: 859
Asukoht: Tallinn
Egas ongi nii mis sitasti see uuesti. Vähemalt oled kogemuse võrra rikkam ja teinekord teeb paremini.

_________________
E38, E36 Cabrio


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Honda Civic EG, 1.3 55kw > 1.6 118kw Swap '93 djelton
PostitusPostitatud: 27.03.2012 16:29 

Liitunud: 22.05.2009 21:42
Postitusi: 923
Asukoht: Tallinn
Mida ma siis niiväga väga valesti tegin peale selle, et lihvida oleks võinud rohkem:D + väljas on sügis, mitte suvi. St. töid tegin ikka kuiva ilmaga, ainukene uduvihm tuli siis kui pahtel oli mingi 4tundi kuivanud juba + ei saanud otsest vihma peale, aganujh, kui võimalik, siis teinekord ikka teeks soojas garaages, maybe tekib mingiaeg garaage siis(hetkel plaanid, uuringud käivad juba):P

_________________
Accord CB7 - 2.2l 110kw (Daily Drive)
Civic EG6 - 1.6l 118kw (Sunday Drive)

Fb.com/WROMD
Fb.com/EltonLauringMusic


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Honda Civic EG, 1.3 55kw > 1.6 118kw Swap '93 djelton
PostitusPostitatud: 27.03.2012 16:41 
Kasutaja avatar

Liitunud: 24.10.2011 20:42
Postitusi: 218
Minu teada ikka väljas kevad :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Honda Civic EG, 1.3 55kw > 1.6 118kw Swap '93 djelton
PostitusPostitatud: 27.03.2012 16:48 

Liitunud: 22.05.2009 21:42
Postitusi: 923
Asukoht: Tallinn
Seda küll:D Aganoh, point remains the same:D Eitegelt, öelge keegi otse välja siis, st. ei mingi ironiseeri või midagi:D Kui teinekord teha, siis mida peale sooja garaage ja natukene pikaajalisema lihvimise tegema pean? Ei ütleks, et niiväga valesti tegin, ise olen hetkel rahul:D Aganoh, kunagi tuleb kindlasti üle teha.
St. ette tulevad nknii uued tiivad(ei tea veel kas üks või kaks, teisel kunagi vist parandatud ja natukene on pahtel pragunenud, vaatab toda veel) ning võib-olla jääb tuttaval tagaluuk ka üle nats paremas seisus, siis saab toda parandatud ja timmitud:D

Öösel enne magamajäämist tuli mõte siinse projektide all ise tiibade ehitamise peale ja vormivõtmiste peale, et kui mõtekas oleks tuttava Civic'u US nr.märgi aluse pealt võtta vorm klaaskiuga ning teha selle järgi endale:D St. too osa poleks ilmselt raske, raske oleks selle kinnitamine tugevalt ja korralikult ning tasaselt ülejäänud luugi metallist osa külge vist:D Hetkel tundub täitsa reaalne mõte peas, st. siis ei läheks see aluse alumine äär roostesse ka(mis tavaliselt sita disaini tõttu läheb esimesena) ning saaksin oma soovitud US-aluse:D

_________________
Accord CB7 - 2.2l 110kw (Daily Drive)
Civic EG6 - 1.6l 118kw (Sunday Drive)

Fb.com/WROMD
Fb.com/EltonLauringMusic


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Honda Civic EG, 1.3 55kw > 1.6 118kw Swap '93 djelton
PostitusPostitatud: 27.03.2012 19:54 

Liitunud: 05.04.2011 23:02
Postitusi: 60
Mina olen roostet eemaldanud nii: releka otsa lihvimis ketas, metall haljaks ja terasharjaga üle. rooste muundurit paar korda peale, puhastada silikonipesuga, happekrunt, krunt, pahtel, kõvasti lihvimist (klotsiga kindlasti), veel pahtlit, lihvimist... niikaua kui täitsa sile ( käega katsudes ei tohi ühtegi muhku ega lohku tunda) siis täitekrunt, peenike liivapaber (400-.. oleneb krundist). ongi vamis värvimiseks. enne värvimist kindlasti detail matistada karukeelega või peene liivapaberiga seejärel puhastada ja värv peale (lakk ka muidugi).


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Honda Civic EG, 1.3 55kw > 1.6 118kw Swap '93 djelton
PostitusPostitatud: 27.03.2012 21:01 
Kasutaja avatar

Liitunud: 05.04.2011 14:10
Postitusi: 871
Ja kuidas selline asi kestab ? Ei ole rebast juba välja visanud või ? :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Honda Civic EG, 1.3 55kw > 1.6 118kw Swap '93 djelton
PostitusPostitatud: 27.03.2012 21:45 

Liitunud: 05.04.2011 23:02
Postitusi: 60
kui korralik kiht värvi ja lakki peal ei tohiks ta enne paari aastat kindlasti roostetama hakata. esimesest tehtud autost üle aasta möödas ja siiani pole veel rebast tulnud.
samas sügisel tegin ühe opeli tiibu ja nüüd juba ussitab päris kõvasti. aga sellel sai hapeka asemel tsinki kasutatud ja päris palju läbi lihvitud sellest, peale sai lastud spray värv ja lakk, kuna spray kiht on nii õhuke siis pole ime et niiskus sisse puges.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 1117 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 41, 42, 43, 44, 45, 46, 47 ... 75  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 6 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7