Okei, see E38 nii väga ei istugi. Rohkem panin rõhku E39´le. Neid igasuguste mootoritega jne. Need siis tõesti pudenevad nii hullusti, et ei tasu ligi võtta? A4 B6 diisel,universaal,atm oleks tõesti mulle ideaalselt sobilik, kuid sellise hind on üsna soolane ning kohe ei hakkaks hammas peale. Samas 100% selline liikur mul millalgi olema saab. Kuid millal, seda näitab vaid aeg ja hea hind.
Kuna ma seda Opelit päris tonniga ära anda ei raatsi, siis järgmise nädala lõpuks peaks olema värskelt läbitud TÜV ning küünlajuhtmed/jagaja tuleb üle lasta vaadata. Külmast peast liigub täiesti normaalselt ja on ka seda teravust mida 100kw. pakub. Soojast peast aga on kuidagi uimane ja madalatel pööretel gaas põhja panna, on kuulda et üks silinder kaob ära. Nii pooleldi gaasi vajutada, siis pole midagi. Just põhja gaas ja madalad pöörded. Roolivõimendi on hakanud näkku panema. Nimelt vahepeal kaob võim ära kui rooli keerata. Kui ise jõuga edasi suruda on hops võimendi taas olemas ja kõik toimib. Selline tunne nagu mingi klapp jääks kuskil kinni, ning võimendi paugust lakkab toimetamast. Need on siis selle isendi praegu peamised probleemid, mis häirivad ning millede korda tegemiseks tuleb Eesti saabudes remondimees leida. Eks lasen need puudused likvideerida ja kärutan ise edasi. Sest masin üldjoontes täiesti normaalne ning otsest vajadust müügiks ei olekski nagu. Pigem raha kõrvale panna ja jätta mõned isendid vahelt ära ja soetada siis juba mingi viisakam isend.
Loodetavasti järgmise nädala keskel suudan selle pilliga ühtlaselt rahvamassidesse sulanduda ja ilma kehtiva TÜV-seta Pärnusse ära sõita. Plaanis siis otse Pärnusse ülevaatusele sõita. Kuna need 130km. Tallinnast-Pärnu peaksid mootori normaalselt soojaks ajama ning heitgaasid peaksid normis küll olema

Muud nagu polegi. Toonklaasi tahaks ka peale saada lähiajal. Kuid ennem tuleb väikesed remonditööd ära teha.
