Sumps sai korda tehtud, hääl väga hull ei jäänudki, sai üks resokas veel vahele pandud.
Radika süsteemi võtsin ka maha ja pesin läbi, radikas on Sierra oma (mitte Mazda 6

), aga täidab praegu eesmärki, kinnitused tuleb teha ainult ise.
Termostaadi korpus sai uus, sumpsi tihend ja vedrud, jahutusvedelik.
Aga mingi jama ikkagi on, termostaat oli kinnises asendis, mõtlesin, et ju siis korras, aga nüüd läheb keema...salongi sooja ka ei jõua. Näidikut ei tea ka tegelt uskuda, aga jah, suurde ringi vedelik ei jõua...Oleksin pidanud keevas vees proovima ennem termostaati
Karteri poldid olid kõik lahti, ei tea mis nisanäpud seal häkkinud on ... Õli tuleks ka vahetada, on kuidagi kahtlane.
Tagumised pagasniku poolsed tuled põlevad kogu aeg, on need originaalis pidurituled, või udukad ?

Vana tihend

Uus

Vana ja uus on erinevad, uuel oli teine õhutusnippel, mida kaasas muidugi polnud, õnneks sobis sinna ideaalselt ventiilikork.

Radikas

Resoka ette sai keevitatud veel pooleks lõigatud torust jupp, et kui peaks kuskil kivi taga ära tõmbama, ei tõmba resokat puruks, vaid libiseb üle pleki, pilti kahjuks polegi vist.


Korralikud uued riputused.


Vb osad arvavad, et liiga pikalt jäi sumps välja, aga mind ei häiri, ja saigi nii tehtud.

Teab keegi, mis värvi pistik käib paisupaagi külge (taseme andur), ja kus on vedeliku temp andur, kuskil kaanes kindlasti, aga täpsemalt ?