Niisiis, eilse õhtuse seisuga on mootorivahetus lõpetatud. Käima läks ilusti ja kõrvalhelideta, kõik toimib ja täielikust idüllist on puudu ainult 325i pihustid, kuna originaalid olid seismisega kinni jäänud. Hetkel siis m20b20 pihustitega
Uuenduskuuri sai ka kardaan, käigukast, käiguhoovastik.
Nimekiri siis, alustades tagapoolt:
* kardaani vahepukk (Febi)
* kardaani leevendi (Lemförder)
* käigukasti hoovastik treitud pronkspuksidele
* käigukangi jõuõlg muudetud (shortshifter)
* käigukasti otsasimmer
* käigukasti õli, Valvoline GL-4, 1200ml
* kasutatud siduriketas, paksemate katetega ja korralikemate leevendusvedrudega
* mootori otsasimmerid, kõik muud simmerid kah (Elring)
* karterikaane tihend
* pihustite o-rõngad
* kasutatud korralikud Ignotecki küünlajuhtmed
* jagaja kaane kontaktid dremeliga puhtaks käiatud
* kasutatud õhulugeja, M20B25 originaal
* vl. kollektori tihendid (Febi)
* kasutatud korralik, pehme kummiga throttle body
* karterituulutuse voolik (Febi)
* sl. kollektor pestud, puhastatud
* uus rihm (Conti), rullik ja veepump (GMB)
* OMV 10w-40 poolsünt ja uued filtrid
* 1 uus mootoripadi, kuna suutsin selle mahatõstmisel puruks kobistada

(Febi)
* jaa uus jahutusvedelik loomulikult
Suur oli mu rõõm kui asi käima läks ja probleemideta õhutatud ka sai. Veel suurem rõõm kui sõites oli koheselt tunda, et kogu vaev oli täiega asja ette läinud. Win!

Käivitub kenasti, veab edasi nagu rong, käigud lähevad ilusti ja konkreetselt sisse - mida sa 24 aastat vanast autost veel tahad
Vana ja väsinud M20B20

Tühjus oli kapoti all 4 päeva

Uus mootor pukis

... ja juba ametikohale rakendatuna


Tänud tähelepanu eest
