Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

Vw Beetle.1,3 BOXER.1956a Thomas
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=48&t=41415
6. leht 8-st

Autor:  mihkel-m [ 14.02.2013 23:53 ]
Teema pealkiri:  Re: Vw Beetle.1,3 BOXER.1956a Thomas

RL5 kirjutas:
Peaks olema vist nii:
Dot3 - 140°C. Võtab kõige kergemini endasse niiskust. Ei sobi ABSiga.

Dot4 - 155°C. Võtab niiskust endasse kehvemini kui DOT3. Ei sobi ABSiga.

Dot5 - 180°C. Ei võta endasse niiskust. Mitte segada eelnevatega! Ei sobi ABSiga.

DOT 5.1 - 190°C. Ei võta endasse niiskust. Mitte segada eelnevatega! Sobib ABSiga.

Kindlasti ei tohi lasta piduriõlil auto värvkattega kokkupuutuda!



Misasja? Minuteada ei tohi ainult dot5 kasutada ABS süsteemides kuna see on silikooni baasil tehtud. Samuti kõik peale dot5 on niiskust imavad.

Autor:  Markko [ 15.02.2013 00:23 ]
Teema pealkiri:  Re: Vw Beetle.1,3 BOXER.1956a Thomas

B5.5 on samamoodi Dot4/Dot5 korgi peal. Mõni tahtis lihtsalt targutada. Lõikas näppu- shit happens.
Thomas, tore lugeda, et asjad nii eduliselt liiguvad. :rokib

Autor:  seix [ 15.02.2013 12:18 ]
Teema pealkiri:  Re: Vw Beetle.1,3 BOXER.1956a Thomas

Heigo_K kirjutas:
RL5 kirjutas:
Kindlasti ei tohi lasta piduriõlil auto värvkattega kokkupuutuda!



Ma tean mida sa silmas pead ja ma võin kinnitada, et see on linnalegend !
Olen proovinud ja värvi hakkab eralduma ainult siis kui "detail" ujub DOTi sees pikemat aega.
Tehase või korralikule püssivärvile ei tee DOT midagi.
Aerosooli võtab küll maha jah.




Ma nüüd tahaks teada, mismoodi saab auto kereplekid, mis on värvitud ,kokku piduriõliga ?? Kas tõesti mõnearvates on õhutusnipplid katusel, et gravitatsiooni mõjul kisub kohe vastu maad ? Või asub mu garaaz kosmoses, kus gravitatsioon sootuks puudub... et nagu õhutusnipplist õli välja lasen nii on terve elamine hõljuvat piduriõli täis ? :D
Nossovid tõesti siin koos :D :D

Autor:  seix [ 15.02.2013 12:22 ]
Teema pealkiri:  Re: Vw Beetle.1,3 BOXER.1956a Thomas

Thomas kirjutas:
seix kirjutas:
Tagumised piurid said korda. õli vahetatud, ja see oli väga suht tökat, mis seal sees oli.. esimesed jäävad peale, eks tuleb lahti võtta ja silindrid ära elustada ;)
Avastasin huvitava asja, et väga äge lahendus on leitud spidomeetritrossile :D kuskohast see nagu loeb...


Ohoo, et siis sellised uudised, et juba pool funkavad on.
Kust ta siis loeb?

Jätan Sulle ka avastamisrõõmu natukene ;) 8)

Autor:  SRORG [ 15.02.2013 13:19 ]
Teema pealkiri:  Re: Vw Beetle.1,3 BOXER.1956a Thomas

seix kirjutas:
Ma nüüd tahaks teada, mismoodi saab auto kereplekid, mis on värvitud ,kokku piduriõliga ?? Kas tõesti mõnearvates on õhutusnipplid katusel, et gravitatsiooni mõjul kisub kohe vastu maad ? Või asub mu garaaz kosmoses, kus gravitatsioon sootuks puudub... et nagu õhutusnipplist õli välja lasen nii on terve elamine hõljuvat piduriõli täis ? :D
Nossovid tõesti siin koos :D :D


Uskumatu idioot oled ikka

Jah, tegin konto sinupärast.

Autor:  seix [ 15.02.2013 15:57 ]
Teema pealkiri:  Re: Vw Beetle.1,3 BOXER.1956a Thomas

SRORG kirjutas:
seix kirjutas:
Ma nüüd tahaks teada, mismoodi saab auto kereplekid, mis on värvitud ,kokku piduriõliga ?? Kas tõesti mõnearvates on õhutusnipplid katusel, et gravitatsiooni mõjul kisub kohe vastu maad ? Või asub mu garaaz kosmoses, kus gravitatsioon sootuks puudub... et nagu õhutusnipplist õli välja lasen nii on terve elamine hõljuvat piduriõli täis ? :D
Nossovid tõesti siin koos :D :D


Uskumatu idioot oled ikka

Jah, tegin konto sinupärast.



Tarkpea, seleta siis sellele uskumatule idioodile ära mismoodi saavad värvitud pinnad piduriõliga kokku
Laienda mu silmaringi veidi ;)

Autor:  saarlane [ 15.02.2013 19:35 ]
Teema pealkiri:  Re: Vw Beetle.1,3 BOXER.1956a Thomas

Näiteks kapotialla vedelikku juurde lisades läheb vedelikupudel näpust lappama?

Autor:  Markko [ 15.02.2013 19:38 ]
Teema pealkiri:  Re: Vw Beetle.1,3 BOXER.1956a Thomas

saarlane kirjutas:
Näiteks kapotialla vedelikku juurde lisades läheb vedelikupudel näpust lappama?



See peab ikka kiirus olema, millega valada siis. :D

Autor:  saarlane [ 15.02.2013 19:45 ]
Teema pealkiri:  Re: Vw Beetle.1,3 BOXER.1956a Thomas

Mis kiirus? Köik olete debiilikud v? Möned stsenaariumid teile siis:

-Kallad oma vedeliku ära ja siis hakkad korki peale keerama ja pudel libiseb käest lömm tiiva peale köik öli.
-kallad vedeliku ära ja pudelikaela äärelt tilgub tiivale möned tilgad
-kallad vedeliku äga korki peale keerates saab käsi vöi kinnas ka vedelikuga kokku ning pärast toetad tiivale vöi kapotile
jne jne

Autor:  raunts92 [ 15.02.2013 19:48 ]
Teema pealkiri:  Re: Vw Beetle.1,3 BOXER.1956a Thomas

Dot-4 ei tee midagi värvile, psk on see mis kahjustab värvi.

Autor:  ORaamat [ 15.02.2013 19:52 ]
Teema pealkiri:  Re: Vw Beetle.1,3 BOXER.1956a Thomas

Teeb ikka küll, aga nagu maini, siis peab detail ligunema doti sees, et see midagi teeks. Kui mudelismiga tegelesin siis plastik mudelite keredelt võeti just dotiga värv maha, sest nitrolahusti jms oleks üles sulatanud. ööpäevaks ligunema doti sisse ja oli värv maas kõik.

Autor:  SRORG [ 15.02.2013 19:52 ]
Teema pealkiri:  Re: Vw Beetle.1,3 BOXER.1956a Thomas

Vuffel kirjutas:
See peab ikka kiirus olema, millega valada siis. :D

Täiesti uskumatu. Loll ja järjepidev.
-Valad tilga liiga palju, tilgub maha.
-Vana auto, äkki mõnes voolikus pragu sees?
-Vana auto, äkki nõus mingi mõra? Vooliku kinni kehvasti? Mida iganes. Kasuta fantaasiat
Põrnikal on pidurivedeliku nõu mitme erineva värvitud pinna kõrval/läheduses/juures.

Joonistan ja panen PS'i sulle?

Autor:  Markko [ 15.02.2013 20:07 ]
Teema pealkiri:  Re: Vw Beetle.1,3 BOXER.1956a Thomas

Sinusuguse "K"eeniuse nõu on alati vaja ju ;)
Pisike tilk ei tee värvitud detailile midagi (been there-done that). Saan aru, kui pikemalt seisab seal peal see õli, siis hakkab kahjustama. Aga no kui loll peaks olema, et lasta sel vedelikul niisama vedeleda värvitud kohal? Ilmselgelt iga vähegi mõtlev inimene saab aru, et kui mingi keemia läheb värvile, on see mõistlik sealt esimesel võimalusel (võimalikult kiiresti siis) ära koristada.
Aga noh, kui selle peale ise ei tule...siis on jah sitad lood siinpool sood. Vaevalt seix niisugune nisanäpp on siiski.

Siiski- mingi mölaralli võiks vast lõppeda- milleks risustada teise mehe teemat?

Autor:  Thomas [ 18.02.2013 23:39 ]
Teema pealkiri:  Re: Vw Beetle.1,3 BOXER.1956a Thomas

Vahepeal on korda saanud pidurid mis olid ennem olematud.
Tehniline pool peaks olema suht tiba toba juba, jääb veel veermik kontrollida.

Autor:  Thomas [ 17.05.2013 16:18 ]
Teema pealkiri:  Re: Vw Beetle.1,3 BOXER.1956a Thomas

Üldiselt nagu aru sain, peaks olema auto värvitud juba.
Värv Imola yellow.

6. leht 8-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/