Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 03.05.2025 18:21

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume kõikidel kellel on Lugejate autode all oma topic teha pealkiri selliseks:
Auto tootja, mark, aasta, omaniku foorumi nimi.
Näiteks: Audi S4 96a Audimees
Teema ei tohi sisaldada automüüki! Selle jaoks on eraldi alafoorum.

Auto teema peab olema sisukas, ning rangelt soovitatav on lisada ka pildid autost!
Ei ole põnev lugeda teemat -> Mul on audi S4, sinine. Lahe pill on.



Tee uus teema Vasta teemale  [ 288 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 20  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: VW Golf II 1.3(VR6) OEM+ 1988 Tuunikala
PostitusPostitatud: 31.07.2012 13:37 
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.09.2011 01:04
Postitusi: 170
Tuunikala kirjutas:
VR6 jääb ära. Tehas ei andnud mulle tõestusmaterjali ja ARK-tegelaste jaoks liiga suure litraažiga. Niiet, jääb asi lihtsalt tahaplaanile.
Muudel rinnetel: sai endale ostetud uus makk sisse siis. Tegemist on Alpine CDE-120RR-iga, mille ma Ivano-Frankovskist ostsin uuena poest 80€ eest. Siis sai sealt ka ostetud tiigrinahksed (:D) istmekatted ja taksoplafoon. Ühtlasi ka kesklukk. Järgmine kord seal käies toon ka endale sealt puumunadega istmekatte.
Põhjus, miks? Plaaniks oli teha klubiürituste ja kruiiside ajaks auto 90'ndate eratakso stiilis. :D Vähe omapärasem lihtsalt, kui hall mass. :D

Viimased 2 lauset päästsid jubeduse õnneks ära :D
Aga kui mootorivahetust plaanid, siis võid samuti vaadata ABA, ideaalsemalt ABF mootorit. Litraaži poolest peaks sobima, sest Golfe tuli tehasest kahe erineva 2.0 mootoriga. Ja kui Golf 3 liigub juba päris jõudsalt 2.0'iga edasi, siis kergem Mk2 peaks liikuma veel paremini.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Golf II 1.3(VR6) OEM+ 1988 Tuunikala
PostitusPostitatud: 31.07.2012 13:55 

Liitunud: 11.10.2010 13:23
Postitusi: 327
Wknd kirjutas:
Tuunikala kirjutas:
VR6 jääb ära. Tehas ei andnud mulle tõestusmaterjali ja ARK-tegelaste jaoks liiga suure litraažiga. Niiet, jääb asi lihtsalt tahaplaanile.
Muudel rinnetel: sai endale ostetud uus makk sisse siis. Tegemist on Alpine CDE-120RR-iga, mille ma Ivano-Frankovskist ostsin uuena poest 80€ eest. Siis sai sealt ka ostetud tiigrinahksed (:D) istmekatted ja taksoplafoon. Ühtlasi ka kesklukk. Järgmine kord seal käies toon ka endale sealt puumunadega istmekatte.
Põhjus, miks? Plaaniks oli teha klubiürituste ja kruiiside ajaks auto 90'ndate eratakso stiilis. :D Vähe omapärasem lihtsalt, kui hall mass. :D

Viimased 2 lauset päästsid jubeduse õnneks ära :D
Aga kui mootorivahetust plaanid, siis võid samuti vaadata ABA, ideaalsemalt ABF mootorit. Litraaži poolest peaks sobima, sest Golfe tuli tehasest kahe erineva 2.0 mootoriga. Ja kui Golf 3 liigub juba päris jõudsalt 2.0'iga edasi, siis kergem Mk2 peaks liikuma veel paremini.



Mk2 tuli kõige suurema 1.8 118kw'ga G60 välja tehasest.. 2.0 küll ette ei tule..
Aga 2.0 saab panna küll, arkis oli vist see teema, et max 0.2 liitrit tohtis olla suurem mootor(1.8+0.2=2.0) ja abf'i kw on ka 110, nii et sobib.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Golf II 1.3 OEM+ 1988 Tuunikala
PostitusPostitatud: 31.07.2012 14:09 
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.09.2011 01:04
Postitusi: 170
2.0 oli USAs, hilisematel GTI'del.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Golf II 1.3 OEM+ 1988 Tuunikala
PostitusPostitatud: 31.07.2012 14:47 

Liitunud: 11.10.2010 13:23
Postitusi: 327
Wknd kirjutas:
2.0 oli USAs, hilisematel GTI'del.


Noo siis küll.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Golf II 1.3 OEM+ 1988 Tuunikala
PostitusPostitatud: 18.08.2012 23:33 
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.07.2010 22:23
Postitusi: 551
Eks aega on. Hetkel on esikohal lubade ära tegemine, siis vaatab edasi. Saab lõpuks hakata sõitmas käima ja parendama tühikohti. Eesmärk on lõpuks kõik auto sõlmed-nurgatagused vähemalt 3 korda üle käia. :D
Aga, kõrvalteemal: Nüüd on ehk oodata uuendusi ka Jõgevalt. Nimelt sai sõbrale tehtud tore sünnipäevakink ja kingitud sai siis Audi A4. Loodetavasti teeb ta siia ka teema, saab siinne rahvas ka vajadusel aidata. Õnneks siin paljudel olemas kogemused nende autodega. Ka ideed talle teretulnud. Eks peab ootama teemat siis.
Nüüd siis põhiteemal: pärast pikka seisakut on oodata lõpuks seda, et auto saab kokku! Loodetavasti seda punasel pühal, siis on isa kodus ja tööriistade kättesaadavus olemas. Kuulaks ka tegelikult, mida rahvas arvad Alpine CDE-120RR-ist, kui alguse muusikaparendamisviisist. Tegelikult tahaks ka teada, mis kõlareid panna ette ustesse, et saada heli väheke paremaks. Plaan siis hetkel muretseda ette ühed kõlarid ustesse, muretseda ka kõrghelid ning siis panna kõrgheli ja armatuuris olevad makki, ning ovaalid ja uste seest võimendi kaudu. Saaks ehk helipildi veel paremaks. Tahaks teada siis, millist võimu vaadata. Pole eesmärk hetkel hakata terroriseerima, vaid kõrvale meeldivamaks asja muuta.
Kõik ideed, ka teistel teemadel, teretulnud!
Ühtlasi uuriks, kuidas teha ette katuseraamile tuulesuunajat, ning kuidas ehitada pagass konkreetsesse mõõtu. :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Golf II 1.3 OEM+ 1988 Tuunikala
PostitusPostitatud: 18.08.2012 23:41 
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.02.2008 02:46
Postitusi: 4718
Asukoht: Helsinki/Pärnu
Sõrbale kinkisid A4-ja ning ise sõidad G2-ga? Ma ei saa aru :D

_________________
BMW E39 520iA FL 2,2 125kw.´03, Mazda 6 1,8 88kw. ´02, MB Vito 2,2CDI 75kw.´03


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Golf II 1.3 OEM+ 1988 Tuunikala
PostitusPostitatud: 18.08.2012 23:45 
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.07.2010 22:23
Postitusi: 551
Reaalselt hakkas nii, et pärast järjekordset sõbra kuulamist, et tahaks hobikat, tuli mul hiilgav mõte kinkida sünnipäevaks talle auto. Sai siis 24 inimest kokku aetud, kes andsid oma panuse + veel tema vanemate poolt tõoetus = Audi A4-ja ost. :D
Aga jah, ise ma tõesti liigun selle G2-ga, aga kui auto alla tambitud juba üle 3000€ kõvasti, siis poleks enam ammu majanduslikult kasulik hakata seda ümber vahetama või müüma. :D + veel emotsionaalne väärtus ja oma aeg, mis on kulunud. Et jah, las ta lihtsalt olla. Ehk veab, saab hakata hoopis tulevikus isa T4-ga sõitma, kui ta endale uue tööauto muretseb. :rokib


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Golf II 1.3 OEM+ 1988 Tuunikala
PostitusPostitatud: 22.08.2012 21:51 
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.07.2010 22:23
Postitusi: 551
Tuli siis esmasp. mte, et kaua ikka pilbastena auto seisab, teeme ära.
Hakkasime siis isaga otsast tegema. 3h hiljem olid siis mõlemad õõtsad alt ära, rummud laiali lammutatud ja uued jupid kõrval seismas. Läheme siis suure urraaga laagreid ja pukse sisse pressima ja..
T*ra.. Rattalaagrid facelift-järgsed. omad, mul prefl. No ei mahu rattalaagrid sisse, tee või tina. Olgu, saime suured õõtsapuksid sisse, väiksed peab kruustangi vahel pressima. Tulime siis põhimõtteliselt sama targalt tagasi ja nii see asi jäi. Vaja nüüd siis teised laagrid muretseda, nood sisse pressida ja siis loota, et saab ta sõitma. Nimekiri on veel pikk, mida on vaja teha. Aga, suvi on lühike.. Ehk veab, saab enne lund veel liikuma. Kuigi, öeldakse, et iga hobiauto valmib jaanipäevaks. Aga milliseks, kes seda teab..


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Golf II 1.3 OEM+ 1988 Tuunikala
PostitusPostitatud: 01.09.2012 12:56 
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.07.2010 22:23
Postitusi: 551
Eile võtsin kätte, ostsin 2 purki spreid, matt-musta, ning tegin ära asja, mis oli ammu plaanis. Tõin siis üles katkise, määrdunud ja kolletunud laepolstri ja värvisin ära matt-mustaks. Jäi kõvasti parem, katsudes väga aru ei saagi ja lõhna ka külge ei jäänud. Ei ta määri ega midagi. Siis sai veel ka fooliumteibiga ära parandatud mõrad ja muud probleemsed kohad. Nüüd peab mõtlema, mis saab edasi. Värvin ka veel päikesesirmid ära, siis on ustest ülespoole jääv osa salongist musta värvusega. Saaks musta vaiba ka kuskilt välja võluda, oleks veel parem. Ning lõpuks muretseda G4-ja mustad uksepolstrid, saaks salongi mustaks ära.
Aga, hetkeks siis laest pilti, ning eelmainitud Audist ka üks pilt:
Pilt
Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Golf II 1.3 OEM+ 1988 Tuunikala
PostitusPostitatud: 08.09.2012 21:17 
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.07.2010 22:23
Postitusi: 551
Täna sai siis Tartus käidud ja raha vähe kulutatud. Ostetud sai siis täispikkuses summuti, katalüsaatorit asendav toru, uus radiaator ja tagavaraks stangekinnitused. Ühtlasi, sai õõtsad värvitud üle alumiiniumvärviga. Ei jäänud kõige esinduslikum, eeltööd oleks võinud rohkem väheke teha. Aga, tegemist on ikkagi autoaluste juppidega, mis niiehknii määrduvad. Loodetavasti saab homme sisse pressitud uued rattalaagrid, teised õõtsapuksid, šarniirid külge kruvida ja siis lõpuks auto tagasi ratastele lasta. Ning järgmise nädala jooksul saab ehk vahetada radiaatori ning summuti. Kui on aega ja leiab sobiva otsa, siis arvatavasti teeb tagumise püti ümber. Aga seda peab täpsustama veel, mis ja kuidas.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Golf II 1.3 OEM+ 1988 Tuunikala
PostitusPostitatud: 09.09.2012 20:59 
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.07.2010 22:23
Postitusi: 551
Põhimõtteliselt juhtus selline huvitav asi. Rattalaagrid ei sobi jälle. Tellides 87' aasta Golf II-le esimesed rattalaagrid, saab hoopis Audi A4 Quattro tagarattalaagrid. Olid need siis juba teised rattalaagrid, mis lähevad vahetusse. :kill
Põhimõtteliselt järjekordselt sõnatu.. :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Golf II 1.3 OEM+ 1988 Tuunikala
PostitusPostitatud: 22.09.2012 22:16 
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.07.2010 22:23
Postitusi: 551
Summuti-radikas käes, rattalaagritega pole tegelenud hetkel. Aga, täna sai sisu kallal vähekene nokitsetud ja asi siis lõppes sellega:
Pilt
Esiistmed siis ära keevitatud ja kõvasti-korralikult kinni. Kõik asjad liiguvad-toimivad nii, nagu nad toimetasid ka G3-s.
Pilt
Tagumistega on aga teine teema. Alumine osa vajab lihtsalt külgekruvimist, poldid lihtsalt otsida. Ülemised vajavad kinnituste keevitamist kere külge ja asi olemas. Edasise plaanina ehk mõelda midagi uksepolstritega, ehk hakata uurima seda G4-ja uksepolstrite asja. Ühtlasi tegeleda vaibaga, kas siis muretseda must vaip, või uurida vaibavärvimist.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Golf II 1.3 OEM+ 1988 Tuunikala
PostitusPostitatud: 23.09.2012 20:51 
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.07.2010 22:23
Postitusi: 551
Täna ei saanud kahjuks tagumiste istmete kinnitusi sisse keevitada, aga sai tegutseda muude asjade kallal. Sai sisu ära koristatud, laepolster külge pandud, kaks OMG-käepidet külge pandud, turvavööd kinnitatud, üks sirm külge pandud, tagumisele aknale üks kleeps juurde, tahavaatepeegel ja laelamp külge, radikas ära vahetatud, keskkonsool enam vähel pandud, aku ära laetud, radika diffuuser ära värvitud ja ehk veel midagi korraldatud. Igatahes, käiasin natuke, ei läinud. Eks peab kütust juurde tooma, siis ehk saab.
Ühtlasi, peab tegelema natukene mootoriga üks hetk. Nimelt, õli tilgub otse summutile, mistõttu väike hirm on käimas hoida seda. Pärast läheb lõkkepoiss valla ja vat siis nalja..
Igatahes, vähe pilte.
Pilt
Pilt
Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Golf II 1.3 OEM+ 1988 Tuunikala
PostitusPostitatud: 24.09.2012 00:39 

Liitunud: 13.09.2010 00:41
Postitusi: 3945
Oh sa püha pu*s mis kilbid seal all on, on äge v?


Muidu lae tumedaks värvimine andis päris palju positiivset tooni salongi.
Tubli.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Golf II 1.3 OEM+ 1988 Tuunikala
PostitusPostitatud: 24.09.2012 11:48 
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.07.2010 22:23
Postitusi: 551
Tegelikult oli nii, et me värvisime kilbid roosaks, et äkki ajendab see teda kiiremini velgi ostma. Kahjuks aga hakkas talle meeldima see värv.. :D Niiet, hetkel jääb,ning tulevased veljed ehk midagi sarnast.
Aga jah, isegi väga positiivselt üllatunud. Ta on küll vähe kare, aga ega seda ei peagi näppima. Algselt oli tegelikult kartus, et jääb rõhuma, aga õnneks ei jäänud, vaid jättis väga meeldiva tooni. Nüüd on vaja üles leida teised päikesesirmid, nondega midagi mõelda, must vaip muretseda ja siis uksepolstrid ette võtma.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 288 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 20  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7