sander147 kirjutas:
Mida sa pead silmas "alles kolmndat korda süüdet andes" ??
Aga kui kohe käivitad, mida ta siis teeb , käiab tühja??
Jah, ühe juhtmega temp andur on ka, näitab salongi mootori tempi. Kui kont ka peal, siis seal läheduses ka 3-s kahe juhtmega andur.
Seda andurit mõtled w? Gaasiklapi asendi andur, ning takistus ilma pedaali näppimata küll muutuda ei tohi, kui muutub, siis on seest reostaadi mähis kulunud, see üldiselt suht tavaline asi, et mingis vahemikus juba kulunud. Külma mootoriga tuntav.

Täpselt nii, et enne kolmandat käiamist, ehk siis esimene käiamine on täiesti tühja, siis teine juba natuke nagu lubab ja kolmandaga hakkab mootor käima, nagu oleks kütus alla vajunud. (seda võtan võrdluseks kuna tööautol selline asi talvel juhtus, sest sai tagasivoolust õhku ja ööga vajus kütus alla).
Gaasiklapi asendi andur näitab jah takistuseks igasugu imelikke numbreid tühikäigul, aga gaasipedaali näppides lööb see nulli. Pmst kui mul on ilma mõõtmata testril number 1 ees siis gaasi vajutades tuleb see uuesti, nii kui lahti lased hakkab taas kõikuma ulmeliste numbrite vahel.
Kont on peal küll ja on ka üks lisa juhe seal.
Edit, aglselt pilti ei näinud.
Ei mõtle seda andurit, mul oli mõttes selline millele läheb ühe juhtmega üksik ots külge, asub umbes seal klapi juures, homme saaksin ka pilti teha, aga kohe ei turgata sedasi seletus pähe.
Kas peaksin seda andurit ka kontrollima mis sinul pildil näidatud? Ehk selles probleem?