Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 03.05.2025 18:27

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume kõikidel kellel on Lugejate autode all oma topic teha pealkiri selliseks:
Auto tootja, mark, aasta, omaniku foorumi nimi.
Näiteks: Audi S4 96a Audimees
Teema ei tohi sisaldada automüüki! Selle jaoks on eraldi alafoorum.

Auto teema peab olema sisukas, ning rangelt soovitatav on lisada ka pildid autost!
Ei ole põnev lugeda teemat -> Mul on audi S4, sinine. Lahe pill on.



Tee uus teema Vasta teemale  [ 187 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 13  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Mitsubishi Eclipse GS 2.0 110kW 94a. Soots05
PostitusPostitatud: 26.04.2012 21:05 
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.12.2003 21:16
Postitusi: 316
Asukoht: Tallinn
Saab panna uuemat ainet sisse ja ei juhtu mitte midagi, mingi koguste vahe tuli ära arvutada lihtsalt. Kunagi kui probel konti täitsin siis kliima vennad seletasid


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mitsubishi Eclipse GS 2.0 110kW 94a. Soots05
PostitusPostitatud: 26.04.2012 21:26 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.09.2009 15:33
Postitusi: 396
Asukoht: Viljandi
Hmm.. tänud vastuste eest ;)
Eks peab lähemalt kuskilt kondi vanadelt uurima ;)
Aga kuna tagatuld sealt ei saa siiski kust lootus oli siis äkki kellelgi pakkuda? Parempoolne tagatuli, kollase suunaga.

_________________
Selle lükkame eilse varna.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mitsubishi Eclipse GS 2.0 110kW 94a. Soots05
PostitusPostitatud: 27.06.2012 21:50 
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.11.2004 11:14
Postitusi: 253
Asukoht: Sverige
Mes külmaaine sinna sisse aetasse originaalis? R12?
Kui jah, siis saab edukalt ka R134 sisse ajada, lihtsalt kompressorist tuleb vana õli
kätte saada niipalju kui võimalik sest 134 ei vea seda õli kaasa ning selle tulemina jookseb kompressor kinni. Seljuhul on ka R12->R134 vaheotsikuid vaja.

_________________
Tomorrowland kirjutas:
jaah nagu enamik siinsed poleks võlgu vms? Hah, naljadtilgad oma liisingute ja muude asjaega.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mitsubishi Eclipse GS 2.0 110kW 94a. Soots05
PostitusPostitatud: 30.06.2012 14:22 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.09.2009 15:33
Postitusi: 396
Asukoht: Viljandi
ziim kirjutas:
Mes külmaaine sinna sisse aetasse originaalis? R12?
Kui jah, siis saab edukalt ka R134 sisse ajada, lihtsalt kompressorist tuleb vana õli
kätte saada niipalju kui võimalik sest 134 ei vea seda õli kaasa ning selle tulemina jookseb kompressor kinni. Seljuhul on ka R12->R134 vaheotsikuid vaja.


Vähe keeruline tekst minu jaoks aga okei :D Lähen kaasa. :)
Pole sinnamaani veel jõudnud.
Ära teinud stabika puksid ja tagatuli sai ümber vahetatud vahepeal.
Nüüd on vaja hädakorras pidurid teha kuna parempoolne esimene on raud vastu rauda. On olemas koht kus saan vb kogu kupatuse hea hinnaga. Aga millal täpselt ei tea.
Masin käis ka enne jaane diagnostis, sain selle tasuta kuna masina kogu elektrooniline pool on ideaalses seisus.
Nüüd tuleb siis hakata vaatama vaakumeid ja muud jama. :P

Thumbs up my friends ;)

_________________
Selle lükkame eilse varna.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mitsubishi Eclipse GS 2.0 110kW 94a. Soots05
PostitusPostitatud: 31.07.2012 18:55 

Liitunud: 21.11.2010 15:20
Postitusi: 7
Saab veel seda vanat ainet ka - tuleb õiegesse kohta lihtsalt pöörduda, firmad kes tegelevad külmikute remondiga. Kunagi sai probel täidetud - vanatüübi gaas pidi olema parem ka - rohkem külma ja ei jookse ise välja - nii väideti.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mitsubishi Eclipse GS 2.0 110kW 94a. Soots05
PostitusPostitatud: 06.08.2012 23:29 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.09.2009 15:33
Postitusi: 396
Asukoht: Viljandi
Saanud siis vahepeal esimesed pidurid ära vahetatud, ketaste valik läks brembode peale. Päris mõnusad, algselt arvasin, et see vigane sadul jäigi vigaseks aga on hakanud funkama. Loodame, et ka jätkab lähimatel aegadel seda teed ja peab lumeni vastu ikka. :)
Edasi siis muud nipet näpet asjad, see kuu teeb ka ülevaatuse ära, siis ei pea järgmine kuu jooksma kui järsku kuu lõpus meelde tuleb, et see hakkab läbi saama.
Hetkel hea teha, kõik on tibens tobens mis olema peab. :)

Väike pildike ka hetkeseisust, midagi välimuselt muutunud ei ole siiski :)

Pilt

_________________
Selle lükkame eilse varna.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mitsubishi Eclipse GS 2.0 110kW 94a. Soots05
PostitusPostitatud: 10.09.2012 23:11 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.09.2009 15:33
Postitusi: 396
Asukoht: Viljandi
Nii. vahepeal aeg edasi läinud.
Milles võib olla järgnev mure?
Panen auto õhtul seisma, hommikul ei käivitu enne kui annan kolmandat korda süüdet. Siis läheb ja jääb käima, aga ei saa enne gaasipedaali puutuda kui mõne minuti möödudes või õrnalt meelitades pöördeid korraks üles, sellisel juhul jääb käima ja ka tühikäik külmast pärast tõuseb talle omasele kõrgemale kohale. soojast pärast käitub nagu poleks midagi olnudki.
Gaasiklapi anduri või mis iganes seal peale lõdvikut on igatahes annab takistuseks tühikäigul igasugu numbreid alustades 2-st või 3-st lõpetades 60 ja 70 kanti, kõigub ühesõnaga. Kas võib olla tolle anduri viga?
See jama tekkis peale mootori välispesu. Vb sai liiga kõvasti survet antud pesuriga, aga ei ole täheldanud ka mingeid rippuvaid juhtmeid.
Oskab ehk keegi nõu anda mida veel kontrollida?

Terv. Kaido

Edit:
Kas sellel isendil on ka teine tempi andur, millel ainult üks juhe jookseb andurisse?
Suurem sai igatahes mõned kuud tagasi ära vahetatud kes mäletab teemas seda. Võib olla mängib ka see teine andur seal rolli? On igatahes külls ellise koha peal, et peaks mingit tempi nagu võtma.

_________________
Selle lükkame eilse varna.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mitsubishi Eclipse GS 2.0 110kW 94a. Soots05
PostitusPostitatud: 11.09.2012 08:31 

Liitunud: 02.12.2008 00:16
Postitusi: 367
Mida sa pead silmas "alles kolmndat korda süüdet andes" ??
Aga kui kohe käivitad, mida ta siis teeb , käiab tühja??

Jah, ühe juhtmega temp andur on ka, näitab salongi mootori tempi. Kui kont ka peal, siis seal läheduses ka 3-s kahe juhtmega andur.

Seda andurit mõtled w? Gaasiklapi asendi andur, ning takistus ilma pedaali näppimata küll muutuda ei tohi, kui muutub, siis on seest reostaadi mähis kulunud, see üldiselt suht tavaline asi, et mingis vahemikus juba kulunud. Külma mootoriga tuntav.

Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mitsubishi Eclipse GS 2.0 110kW 94a. Soots05
PostitusPostitatud: 11.09.2012 23:11 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.09.2009 15:33
Postitusi: 396
Asukoht: Viljandi
sander147 kirjutas:
Mida sa pead silmas "alles kolmndat korda süüdet andes" ??
Aga kui kohe käivitad, mida ta siis teeb , käiab tühja??

Jah, ühe juhtmega temp andur on ka, näitab salongi mootori tempi. Kui kont ka peal, siis seal läheduses ka 3-s kahe juhtmega andur.

Seda andurit mõtled w? Gaasiklapi asendi andur, ning takistus ilma pedaali näppimata küll muutuda ei tohi, kui muutub, siis on seest reostaadi mähis kulunud, see üldiselt suht tavaline asi, et mingis vahemikus juba kulunud. Külma mootoriga tuntav.

Pilt


Täpselt nii, et enne kolmandat käiamist, ehk siis esimene käiamine on täiesti tühja, siis teine juba natuke nagu lubab ja kolmandaga hakkab mootor käima, nagu oleks kütus alla vajunud. (seda võtan võrdluseks kuna tööautol selline asi talvel juhtus, sest sai tagasivoolust õhku ja ööga vajus kütus alla).

Gaasiklapi asendi andur näitab jah takistuseks igasugu imelikke numbreid tühikäigul, aga gaasipedaali näppides lööb see nulli. Pmst kui mul on ilma mõõtmata testril number 1 ees siis gaasi vajutades tuleb see uuesti, nii kui lahti lased hakkab taas kõikuma ulmeliste numbrite vahel.

Kont on peal küll ja on ka üks lisa juhe seal.

Edit, aglselt pilti ei näinud.

Ei mõtle seda andurit, mul oli mõttes selline millele läheb ühe juhtmega üksik ots külge, asub umbes seal klapi juures, homme saaksin ka pilti teha, aga kohe ei turgata sedasi seletus pähe.
Kas peaksin seda andurit ka kontrollima mis sinul pildil näidatud? Ehk selles probleem?

_________________
Selle lükkame eilse varna.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mitsubishi Eclipse GS 2.0 110kW 94a. Soots05
PostitusPostitatud: 12.09.2012 07:32 

Liitunud: 02.12.2008 00:16
Postitusi: 367
Noo too must andur on gaasiklapi asendi andur. Seda saab kõige adekvaatsemalt analoogtestriga kontrollida, multitester näitab takistuse keskmist, ning ei selgine, kui mähisel on katkestus.

Teine andur on tühikäigu lüliti, see peab lihtsalt õigesti paigas olema, siis saab aju teada, et kindalt on gaasiklapp kinni ja tühikäigu mootor pannakse tööle. Kuigi on kogemus, kus mootor töötas ka ilma selle paigas olemata normaalselt(vähemalt ei eristanud, et oleks vahet). Kui pöörded alla tühikäigu miinimumi kukuvad, siis auto hakkab nagu nii vägisi neid tõsta, tühikäigu mootor abil.

Pilt

Proovi: õhtul enne viimast seisma jätmist tõmba sisselaske kollektorisse minev vaakum voolik, mis tuleb kütuselati otsast olevast bensurõhuregulaatorist, tõmba see lahti.
Tühikäigul pöörded tõusevad, hommikul külmalt veel enam, kui kütuserõhk latis läheb suuremaks, ning EHK on natuke abiks. Hommikul võiks siis paremini käivituda.
Juhul, kui on rõhuregulatori viga. Saab ühe asja nimekirjast maha tõmmata.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mitsubishi Eclipse GS 2.0 110kW 94a. Soots05
PostitusPostitatud: 12.09.2012 08:58 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.09.2009 15:33
Postitusi: 396
Asukoht: Viljandi
Selge, eks ma üritan sellest kuidagi läbi murda ja järgi proovida. Annan õhtul täpsemalt teada kuidas kulges ;)
Tänud.

_________________
Selle lükkame eilse varna.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mitsubishi Eclipse GS 2.0 110kW 94a. Soots05
PostitusPostitatud: 12.09.2012 21:42 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.09.2009 15:33
Postitusi: 396
Asukoht: Viljandi
Nii. Sai siis proovitud sedasi, et peale pirnide vahetust võtsin kätte ja tõmbasin selle vaakumi vooliku küljest ära. Proovisin kohe külmast pärast käima. Pool pööret ja pill käis. Mõtlesin, et proovin siis nii, et panen tagasi ja käivitan uuesti, läks endiselt pmst ilusti käima. Lasin mootori soojaks ja siis käivitus nii vaakumiga kui ilma. Aga see pisike toru imes küll käies nii kõvasti õhku, et lausa kuulda oli. Panin näpu ette, siis pöörded langesid umbes paarsada rpm jagu. Proovin hommikul uuesti, et esialgu ei võta ära ja kui esimese matusga käima ei lähe siis võtan ära ja näis.
Kui uuesti samamoodi teeb siis on kütuserõhu regulaator küpse???

Nende pirnide vahetus oli küll ulme, pistikud olid mingit valget jama täis ja mõlemad vanad pirnid tõmbasin pistikuga puruks. Jube mässamine, et pirne vahetada.

_________________
Selle lükkame eilse varna.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mitsubishi Eclipse GS 2.0 110kW 94a. Soots05
PostitusPostitatud: 12.09.2012 21:57 

Liitunud: 02.12.2008 00:16
Postitusi: 367
See voolik imeb jah jubeda hooga õhku. Enne käivitamist keera kasvõi kahekorra või lase kellelgi näppu ees hoida. Saad reaalsema tulemuse.
Ma prooviks kõigepealt lahtise voolikuga. Vastasel korral jõuab kütusepump ikkagi surve üles lüüa ning siis ka lahtise voolikuga käima.

Millal sul see probleem tekkis?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mitsubishi Eclipse GS 2.0 110kW 94a. Soots05
PostitusPostitatud: 12.09.2012 22:21 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.09.2009 15:33
Postitusi: 396
Asukoht: Viljandi
sander147 kirjutas:
See voolik imeb jah jubeda hooga õhku. Enne käivitamist keera kasvõi kahekorra või lase kellelgi näppu ees hoida. Saad reaalsema tulemuse.
Ma prooviks kõigepealt lahtise voolikuga. Vastasel korral jõuab kütusepump ikkagi surve üles lüüa ning siis ka lahtise voolikuga käima.

Millal sul see probleem tekkis?


No ma praegu tegingi sellise tüki, et proovisin külmast pärast kohe nii, et voolik oli lahti, laks ja käis, muidu pidin kolma korda käiama enne kui käima läks ja siiski ei saanud kohe pedaali puutuda vaid pidin korraks pöörded üles meelitama, et siis edasi normaalselt toimetaks.
See probleem tekkis peale mootori pesu.
Kuigi sellel hetkel oli bena seier ka suht nullis, seega võis ka olla see jama, et ei saanud kütet kätte mingi kallaku peal vms ja peale seda võis jamama hakata. Puterdas küll naljakalt, kas kokkusattumus või mitte, aga peale seda tuli see viga.
Aga nüüd läks jah lahtise voolikuga ideaalselt käima. Panin vooliku külge siis läks ka uuesti käima. Aga kui homme proovin ilma voolikuta siis peaks uuesti peale seismist proovima voolikuga või piisab kui nüüd hommikul voolikuga proovin? Enne täna õhtust katsetust ilma voolikuta oli ta mul mitu päeva seisnud. Seega peaks nagu olema nii, et voolikuta läheb laksust käima ja voolikuga hommikul ei tohiks minna kui selle viga ? :oops:

_________________
Selle lükkame eilse varna.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mitsubishi Eclipse GS 2.0 110kW 94a. Soots05
PostitusPostitatud: 12.09.2012 22:53 

Liitunud: 02.12.2008 00:16
Postitusi: 367
Pm küll.

Voolikuta peaks kohe minema, voolikuga alles käiamise peale. Proovi kõige pealt ilma voolikuta, hommikul.

E: Samas, endal ka paar korda selline pull olnud pärast pesu. Kakkusin kõik võimalikud pistikud lahti, puhusin profülaktika mõttes puhtaks, kokku tagasi ja anomaalia kadunud. Noo ja ma pesen oma autodel mootoreid pm iga kuu, kui mitte tihedamini. Jamasid on olnud ainult ühe korra.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 187 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 13  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7