Geneka ka kaotad ära või?

Geneka efektiivus on päris madal, eriti Supra vanal genekal (~40%?), ja kui nüüd järjest elektrilisi tarbijaid juurde tuleb, millel endal ka meh. kaod, siis millest tuleb võit? Tümpsu tahad ju ikka kuulata, ahi sooja/külma ka puhuma jne jne.
Ja samast foorumist olen "ammutanud" ka infi el vs. meh ventika debatis ja tunnustatud targemad laidavad maha el. ventika, sest lihtsalt pole mõtet kui on niivõrd hea meh juba tehasest küljes (paljude argument, et paljudel kõva tasemega pillidel on seni meh. vent?), pluss lülitite rohkus = rohkem, mis võiks peeti minna, ja peetiminemine võib kenasti mootori üle kuumendada

Meh. aga poob kinni ja paneb täisvõimsust.
Pluss, uutel autodel on jahutussüsteem ventika ümber korralikult disainitud, et ei lekiks kuskilt õhku ja suudaks max. efektiivsusega töötada. Kui aga nüüd ventikas võtta ja see niisama külge kruttida, kas siis asi ikka töötab nii nagu peaks? Samas kui sa suudad ideaalse süsteemi ehitada, miks mitte teha!
See viimane ongi vist see üks tähtsamaid selle õhukoguse juures ja miks suvaliselt pandud vent ei tõmba reaalses elus nii korralikult.
Samas jutt minu poolt puhas teooria

Võibolla peaksin suu kinni hoidma.