Kogu edasikäimise teema oleneb sellest millega võrrelda.
Loomulikult sain ma ka ilma jõuta kurvis külje ette.
Seda saab õigel kiirusel ka ladaga.
Ma olen isegi esiveolise ford focusega õige hooga kurvis külje ette saanud.
Aga asjast siis ka.
Praegu on jälle kõik hästi.
Egr sai puhastatud.
Iseenesest väga lihtne ülesanne ning soovitaks igal diisel lexuse omanikul seda protseduuri teha igal hooldusel.
Mootorikate maha.
Egr on pealt 2 polti ja 2 mutrit.
Egr pealt läheb ploki külge üks toru - veel 2 polti.
Egr toetub mingi pehme ilmselt värinaleevendi peale.
Lahti tuli keerata 3 polti mis hoidsid kütuselatti ja 3 pistikut.
Kollektori osa sai puhtaks tolmuimeja ja kruvikeeraja abiga.
Klapp ise kruvikeeraja ja brake cleaneriga.
Kui järjepidevalt teha ja mitte vahepeal meeldivalt aega veeta, siis kogu töö ca 30 min
Vaja läheb 12 padrunit, narret, pikendust ning 10 padrunit.
Tolmuimeja, lapik kruvikeeraja ja break cleaner puhastuseks ja asi korras.
Peale seda protsessi ei saanud veel päris hea.
Kuna pikalt pole maanteel dpf-i tühjendanud, siis tegin selle liigutuse ka nädalavahetusel ära.
Masin liigub jälle normaalselt.
Kuna varem ei liikunud, siis ei tahnud ka boxi proovida.
Nüüd kus kõik muu on korras tuleb see liigutus ära teha.
EGR puhastuse pildid:





