Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 07.05.2025 21:51

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume kõikidel kellel on Lugejate autode all oma topic teha pealkiri selliseks:
Auto tootja, mark, aasta, omaniku foorumi nimi.
Näiteks: Audi S4 96a Audimees
Teema ei tohi sisaldada automüüki! Selle jaoks on eraldi alafoorum.

Auto teema peab olema sisukas, ning rangelt soovitatav on lisada ka pildid autost!
Ei ole põnev lugeda teemat -> Mul on audi S4, sinine. Lahe pill on.



Tee uus teema Vasta teemale  [ 1188 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55 ... 80  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Audi A4 2.6 V6 1996 Votex
PostitusPostitatud: 27.04.2012 15:13 
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.08.2010 08:49
Postitusi: 2272
Laurit kirjutas:
Kõik muu vinks-vonks, aga tiba kõrge on.

Räägib 30/30 vedrudel sõitev noormees :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi A4 2.6 V6 1996 Votex
PostitusPostitatud: 27.04.2012 15:18 
Kasutaja avatar

Liitunud: 02.02.2011 18:18
Postitusi: 881
Asukoht: Tallinn
ht99 kirjutas:
Kui kõrgel maanteel sõites 100ga pöörded on?
Või juhtumisi ei tea kui palju pöörded on 2.4 V6 121 kw sama kiiruse juures?
Nii kahevahel autovalikuga praegu et...
A4 tundub liiga väike, aga uuem A6 just paras.


2.4 kohta ei oska öelda, kuid 2.6 on 100ga 2500rpm, 90ga on 2200 ja 3000 jõuab 120km/h juures. Ise valiksin eelistaksin 2.6 2.4'le, kuna esimene läheb paremini edasi, on ergem, odavam pidada (kui saad korraliku) ja peaks vähem kütet ka noolima.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi A4 2.6 V6 1996 Votex
PostitusPostitatud: 27.04.2012 16:03 
Kasutaja avatar

Liitunud: 23.02.2011 17:18
Postitusi: 79
Kui ma oma nr. märgi aluse katki sõitsin ja seda vahetama hakkasin olid mul ka need kruvid ikka suht roostes. Aga nii ilma alusetta näeb sul anneli väga harašoo välja. :rokib

Aga nüüd tuleks veel midagi tagaosaga teha. :D

_________________
Ford Feel The Difference


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi A4 2.6 V6 1996 Votex
PostitusPostitatud: 27.04.2012 16:09 
Moderator
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.11.2006 19:27
Postitusi: 2230
Ilma numbrialuseta ikka täitsa teist nägu kohe. :)

Kinnitasid kahepoolse teibiga?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi A4 2.6 V6 1996 Votex
PostitusPostitatud: 27.04.2012 16:36 
Kasutaja avatar

Liitunud: 02.02.2011 18:18
Postitusi: 881
Asukoht: Tallinn
jah, ikka kahepoolsega ja seda siis ilmastikukindlaga.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi A4 2.6 V6 1996 Votex
PostitusPostitatud: 27.04.2012 18:32 
Kasutaja avatar

Liitunud: 23.11.2005 15:12
Postitusi: 1109
Votex kirjutas:
2.4 kohta ei oska öelda, kuid 2.6 on 100ga 2500rpm, 90ga on 2200 ja 3000 jõuab 120km/h juures. Ise valiksin eelistaksin 2.6 2.4'le, kuna esimene läheb paremini edasi, on ergem, odavam pidada (kui saad korraliku) ja peaks vähem kütet ka noolima.

Kindel, et sa midagi segi ei aja? 2.4 121kW mootor liigub ikka tunduvalt paremini edasi kui 2.6 110kW. Isegi kui 2.6 mootor on B4 kere peal astub 2.4 A6 paremini edasi. Ise seda korduvalt tundunud ja isegi korra 2.6 mootoriga B4-ga joonele pannud A6 Avanti ja B4 sai ikka haledalt kotti.

Muidu auto on kena. :)

_________________
Street B 148.4dB......Street C 150,9dB......Extreme 162,5dB


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi A4 2.6 V6 1996 Votex
PostitusPostitatud: 27.04.2012 18:36 
Kasutaja avatar

Liitunud: 05.04.2011 14:10
Postitusi: 871
Votex kirjutas:
Sai lastud ka Kirillil auto puhtaks pesta ning nii minu Audist kui Apsu Galantist said siis "fotomodellid", riputan ka siia mõne KirillD poolt klõpsutatud pildi.

Congrats, you have been kirilled :D Auto ka täitsa muhe 8)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi A4 2.6 V6 1996 Votex
PostitusPostitatud: 27.04.2012 19:27 
Kasutaja avatar

Liitunud: 02.02.2011 18:18
Postitusi: 881
Asukoht: Tallinn
Tehase andmed räägivad midagi muud :D. Võib-olla oli 2.6 kohvi või seal midagi peetis. Tegelikult siiski peaks 2.6 minema paremini edasi kui 2.4.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi A4 2.6 V6 1996 Votex
PostitusPostitatud: 27.04.2012 20:03 
Kasutaja avatar

Liitunud: 23.11.2005 15:12
Postitusi: 1109
Votex kirjutas:
Tehase andmed räägivad midagi muud :D. Võib-olla oli 2.6 kohvi või seal midagi peetis. Tegelikult siiski peaks 2.6 minema paremini edasi kui 2.4.

Vot ei teagi, võibolla oli tõesti tiba kohvi, tehase andmete järgi peaks 0-100km/h suht võrdsed olema. :D A4 kere peal on 2.4 pea sekund kiirem kui 2.6, vähemalt internet väidab nii, et kohe kuidagi ei taha uskuda, et 110kW mootor liigub sama kere peal paremini kui 121kW mootor. :)

_________________
Street B 148.4dB......Street C 150,9dB......Extreme 162,5dB


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi A4 2.6 V6 1996 Votex
PostitusPostitatud: 27.04.2012 20:24 
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.12.2005 19:55
Postitusi: 5322
Asukoht: Rae
2.4 on uuem ja parem ja kiirem mootor muidugi mida siin lahata


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi A4 2.6 V6 1996 Votex
PostitusPostitatud: 27.04.2012 21:57 
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.03.2006 11:19
Postitusi: 1292
Asukoht: Harjumaa
Reimers kirjutas:
2.4 on uuem ja parem ja kiirem mootor muidugi mida siin lahata

Ülekanded võivad ka erinevad olla, Audidel kipuvad võimsamate konedega nö pikemad käigud olema.

_________________
quote oopc /naljakas ka neid videoid näha kus mingi aeg tuntakse eest sõites end nagu mingis kosmose laevas kuid muis politsei auto kaamerast näeb välja nagu ajast räsitud silo käru kus lugematu hulk hingavaid organisme sees./


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi A4 2.6 V6 1996 Votex
PostitusPostitatud: 28.04.2012 10:58 

Liitunud: 22.03.2009 17:14
Postitusi: 359
Väga ilus audi, aga need stangealumisd liistud ning karbid võiksid olla keretooni mitte mustad, see must teeb ka autot kõrgemaks kui ta reaalselt on.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi A4 2.6 V6 1996 Votex
PostitusPostitatud: 28.04.2012 12:48 
Kasutaja avatar

Liitunud: 02.02.2011 18:18
Postitusi: 881
Asukoht: Tallinn
Tänud :), Kusjuures olen päris kaua tahtnud isegi neid hõbedaseks teha, kuid siiani pole teostatud saanud, kuna tegemist siiski suhteliselt pika protsessiga ja raha nõuab too ka omajagu. Asi siiski praegu pigem raha taha jäänud, sest ei ole mul teda nii väga palju. Kergemat plätserdamise teed ei taha minna, et stange maha ja spreiga üle nagu mulle soovitati, arvan et kui teha siis korralikult. Stangelisad ja karbid ära kruntida ja teha ning siis värv + lakk ja saaks bueno. Kui see tehtud, siis tahaks ka juba märke tagaostas vähendada :).

EDIT: Sellel autol ei ole ukse küljes neid alumisi iluliiste.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi A4 2.6 V6 1996 Votex
PostitusPostitatud: 07.05.2012 17:11 
Kasutaja avatar

Liitunud: 02.02.2011 18:18
Postitusi: 881
Asukoht: Tallinn
Nüüd hakkan siis asja vaikselt pikemalt lahkama sellest, mis Audiga nädalavahetusel tehti.
Kõigepealt oli reedel mul ühiskonnariigi eksam, peale mida auto peaaegu et ei soovinudki käima minna.. päris kaua lasin ketrata enne kui käima läks ja õnneks ka jäi. Aku oli järjekordselt "surma" äärel (alates ajast, mil garantii korras uue aku sain olen jõudnud seda umbes 10 korda täieprogrammi kohaliselt laadida). Natuke sõitu linnas ja asi rahunes vähe. Sai siis kodus söömas käidud ja peale seda ruttu garaaži alla, kuhu sai ka Aap kutsutud, kuna endal multimeeter puudub ja tuleb tunnistada, et puuduvad ka oskused seda riistapuud kasutada.
Mis siis ikka. Sai + klemm maha võetud ja punane pulk tollele asetatud ning üks vana kasutu klemm leitud ning see akuklemmile keeratud, mille vastu asetasime musta pulga. Ja voilaa - masin näitab voolu kulu 0.62A. Edasi sai liigutud kaitsme karbi kallale, sealt esimene ohver oli keskluku kaitse, mille eemaldamisel midagi ei juhtunud, seejärel sai edasi liigutud järgmiste kaitsmete juurde, kuni lõpuks jõudsime kaitse nr. 39(võin numbriga võin eksida) juurde, mille pesas 25A kaitse ja tegemist oli Raadio/Telefoni kaitsmega, peale selle eemaldamist kadus kulu laksult 0,05A peale. Siit sai kohe järeldada, et probleem on kohe kindlasti makis, kuna autotelefoni mul pole.
Edasi sai makk välja võetud ja proovitud seda Apsu auto peal, seal asi toimis kõik nii nagu peaks, kuid minu autos tarbis endiselt kuidagi väga kahtlaselt palju voolu. Kuna Audil puudub Accessory-süsteem, siis tuli see asi ise leiutada. Maki pistikutes oli vajalik juhe olemas. Edasi oli vaja otsida välja pistikut, kust saaks hakata makile voolu andmist reguleerima, ehk leiutasime ise Accessory makile. Selleks pidin vastu tahtmist minema asutusse Mutter ja Polt, kuna see on ainus lammutus Võrus, kust on võimalik kiiresti saada A4'le varuosi.
Sealt küsisin kohe A4 udutule lülitit, kuid mida härra omanik mulle tõi, roostetanud klemmidega B4/C4 lüliti, mille kohe talle tagasi andsin ja ütlesin et vaja A4 oma ja see kaup seda pole. Seepeale kuti näoilme muutus ja kadus ning 5-10 minutit hiljem saabus juba õige detailiga. Hind oli küll kirves, niukse lelu kohta, kuid tuli ära võtta, kuna läheb vaja. Sai see siis asendatud ilusti praeguseks momendiks kasutu tulederegulaatoriga ning asjaga olen rahul. Peale lüliti külge panekut sai selle toimimine ka üle katsetatud ja mõõdetud ka kui suur on voolu kulu. Tulemuseks tuli seekordki 0.005A. Seega viga lahendatud. Sai ka korda tehtud keskpaneel. Pliidinupud said liimitud dekoori külge ilusti kuumaliimiga ning selleks et ülevalt lahti ei jääks asi murdsin natuke seda dekoori rohkem vormi. Asi jäi küll nii kuidas soovisin, kuid paraku on nüüd mõlemal pool väiksed praod dekooris.
Paar pildikest ka nüüdsest salongist.
Pilt
Pilt
Vahepeal sai ka lõpuks ennast kokkuvõetud ja värvisin üle numbrimärgi tähed, juhuslikult olin naise vanemate juures ja seal hakkas igav ning võtsin selle töö ette. Tulemus kaugelt vaadates jäi üsnagi hea ja tulemusega rahul, niikaua, kuni lähedale ei satu, sest käsi vääratas päris mitmel korral ja värvisin üle äärte. Mõni pilt ka üldvaatest peale seda operatsiooni:
Pilt
Pilt
Pilt
Nagu Aap jõudis juba rääkida, siis eilne õhtu lõppes mul köie otsas. Roosisaare parklas hakkas jumala tühja kohapealt miskit lekkima, sai kiiresti auto vaikima sunnitud ja hakatud uurima, mis lekib. Heitsin pilgu põhja alla ja nägin kuidas miski vedelik jookseks nagu auto oleks kusemise selgeks õppinud. Sai siis sõrm lekkinud vedelikku pistetud ja haises tosooli moodi. Seepeale avasin kapoti ja nägin, et paisupaagis on vedeliku tase alla miinimumi. Seega oli selge, et leke on sealt. Igaks juhuks piilusin ka teised anumad läbi, mujal oli asi korras. Sai siis Aap appi kutsutud, kes umbes 15 minutit varem kokku saades reklaamis, et kui hätta peaksin jääma siis võin kõne peale tõmmata. Edasi sai auto viidud köie otsas mu garaaži, kus ka vea leidsime. Salongiradiaatorisse minev lõdvik oli puruks läinud (ca 1cm pikkune pragu oli sees) ja sealt tuli oli tulnud kogu kraam välja. Aap võttis siis lõdviku kapoti alt välja ning hakkasime mõtlema, mis edasi saama hakkab. Mõtteisse tuli see, et kevva isa lammutab kodus autosid ja öösel kell pool 2 mujalt miskit säärast saada pole. Sai kevvale helistatud ja ta isal oli vajalik lõdvik olemas, sai sellele järgi mindud ja külge opereeritud, tosooli lisatud ning auto oli jälle sõiduvalmis. Seda küll aga pool 5 hommikul, kui päike juba tõusma tahtis hakata. Lekib siiski vahepeal ta väheke, kuid midagi katastroofilist väga pole.

Reedel sai võetud ette veel üks operatsioon, mille käigus võtsin viimased korralikud detailid vana V6 pealt ära – plokikaaned. Ka seda tööd tehes sai kasutatud kevva isa abi, kuna sai mõned poldid üle keeratud ja endal jõudu vist piisavalt polnud, et torxe poldipeadesse sisse peksta. Eks vasar oli ka lahjake. Nüüd siis paar pilti ka sellest, mis sai avastatud peale seda, kui plokikaaned maha sai võetud.
Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi A4 2.6 V6 1996 Votex
PostitusPostitatud: 19.06.2012 14:02 
Kasutaja avatar

Liitunud: 02.02.2011 18:18
Postitusi: 881
Asukoht: Tallinn
Terv!
Pole pikalt enam miskit kirjutanud, kuid vahepeal on siiski miskit tehtud. Eile sai siis garaazi all käidud ja natuke timmitud, nimelt esimese asjana võtsin kellaploki välja ning lammutasin laiali. Edasiste tööde (kellaplokki valgete LED pirnide jootmine) autor mina enam polnud, kuna pole eriti suur sõber tinutuskolviga töötamisel, seda tööd tegid minu eest Kirill ja Aap. Suur tänu neile abi eest :).
Siin ka siis väike pilt lõpptulemusest (maru kehv pilt on paraku, kuna muud aparaati polnud peale telefoni):
Pilt
Reaalselt on tulemus siiski valgem, kui siin pildil.
Kuna ise ei tahtnud kasutu tilkur garaazis olla, siis otsisin endale muid töid. Esiteks sai võetud lahti ukse polster, et uurida, miks klaas ei taha enam minna alla ning mis takistab tema liikumist. Sai selgeks peale polstri maha kakkumist, et tööd takistab vaakumi voolik ning keskluku juhtmepundar, mis olid oma kinnituskohtadest lahti pääsenud kuidagi. Sai need asjad tagasi paika pandud ning asi toimib jälle ilusti.
Järgmisena sai ette võetud igavusest kätte liivapaber ja hakkasin summuti otsi lihvima, mis olid korralikult porised. Alustatud sai 100sega, edasi 150, 240 ja siis 600sega tehtud vesilihv. Tulemus ilus, kuid kui ei oska vaadata, siis ka seda tööd arvatavasti keegi ei märka :).
Pilt
Pilt
Pilt
Töötama sai pandud ka tempi näidik, mis peale eelmist kellaploki lammutamist enam ei funkstinud.

Nädalavahetuseks on plaanis teha ka õlivahetus, kuna õlitase hakkab miinimumini lähenema ja 10k hakkab ka varsti lähenema viimasest õlivahetusest (praeguseks viimasest õlivahetusest sõidetud siis umbes 8000k km). :D


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 1188 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55 ... 80  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 8 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7