Pikalt pole kirjutanud enam miskit, aga pole ka väga põhjust olnud. Vahepeal sai autoga Soomes kilomeetreid paari nädala jagu mõõdetud (tegelikult auto seisis seal rohkem). Enne Soome minekut sai korra veel kellaplokk lahti võetud ning joodetud veel 2 pirni juurde, et ebaühtlus kaoks (kogu töö usaldasin sõbrale). Sain küll enamvähem oodatud tulemuse, kuid ei jäänud veel väga hea. Mingi päev kakun süsteemi uuesti lahti ja vaatan korra, kuidas valgust veel ühtlasemaks teha. Eelmise lahti kakkumise tulemusena hakkas Kütuse näidik pange panema. Põhimõtteliselt võimatu on teada, kui palju kütet on tegelikult paagis. Kui paak on täis näitab poolt paaki, kui on pool paaki näitab veerandit. Et näha, kui palju tegelikult sees on tuleb kellaploki klaasile koputada, siis seier liigub edasi

. Endalegi on selline jaburus päris naljakas.
Kas näidukut annab korda veel saada? Endal on mõttes et kui äkki noolt keerata ühele või teisele poole, siis äkki läheb suurema pinge alla? Kui spidomeetri põhja maha võtsin, tundus mulle vähemalt nagu oleks miski vedru süsteemiga see teema. Aga eks katsetab veel, midagi veel rohkem nihu ei anna küll enam keerata

.
Edasi ka lähi ajal toimuvast... kõige pealt siis masina hooldamisest.
* Plaanis ära teha õli vahetus - 10 000km eelmisest vahetusest hakkab täituma. (Kõik vajalik ostetud)
* Plaanis vahetada survelaager - Hakkas hiljuti sellist häält tegema nagu linnud oleks autosse pesa teinud. (Ostetud)
* Plaanis vahetada juhipoolne pooltelje ots - Pole veel tellitud, seega soovitage head tootjat. Tahaks kiiremas korras ära vahetada.
* Korda teha kesklukusüsteem! - Tellitud klappvõtmest juhitav kesklukusüsteemi komplekt. Ootan kohale jõudmist ja üritan ära installida. Üsna villand on sellest ümber auto kõndimisest, sest võtmest keerates tulevad uksed lukust lahti ainult kunde poolt.