Persse, nii ei saa, teema on isegi "vaata oma postitusi" lingi all peaaegu järgmisele lehele vajunud...

Mitte et vahepeal oleks tühja istutud, lihtsalt ei ole jõudnud teemat absull uuendada, kuid tehtud on sitaks:D Kõigi pisiasju vast ei hakka mainimagi, aga üritan enamvähem kronoloogiliselt õiges järjekorras asjad paika ära panna:D
Niisiis, millest alustada:D
Nii, peale katuse tegemist, selgus, et see lahendus mis esimesena tegime ei toiminud hästi, nagu üldse hästi, suht rõve nägi välja pärast esimest vihma:

Seega saigi kõik vigased ja probleemsed kohad mis lainesse olid läinud või muid jamasid tekitanud kõik välja lõigatud:


Siis ei jäänud üle muud, kui veel ägedaid artikleid juurde tekitada ning uuesti tööle hakata, teistsuguse tootmistehnikaga:



Esialgu võib tunduda küll erineva tooniga, kuid lakk on õrnalt kollaga hõnguga ning paari päevaga tõmbas sama tooni. Kuna eelmine lakk sai poolmatt, siis seekord sai kasutatud täisläikivat lakki:

Ning seekord sai lõpptulemus täitsa hea(pildil fookuses Rusty ajakirja
feature):D

Lasen natukene kuivada ning siis tuleb veel natukene lakki peale kanda ja ongi perfect:D Esimese kihi, mis täitsa alguses tehtud sai, nende ääri enam näpu all ei taju, kust mis ja kuhu üle jookseb:D
Kuna õhtul jäi veel aega üle Joel'i(Moose) juures, siis sai summuti ots ka puhtaks tehtud ning natukene rängemat paska maha lihvitud, sai isegi enamvähem läikima(ennem oli täiesti tahmanud ning ei olnud võrreldavgi hetke tulemusega):

Siis sai natukene raha raisatud ning ostetud endale juurde üks digivõim, RockFord Fosgate 551x ning natukene kaabeldust:

Selleks, et kõike ilusti paigaldada, tuli salong lahti kakkuda:

Seoses sellega avastasin ka, et mu toakassile, meeldib kohe vägaväga minu Civic'u istmed:

Kui juba kõik oli juppideks, mõtlesin, et teeks natukene maki kinnitusi ka paremaks ning sai üks jupp ära lõigatud ja mässatud ja häkkitud:

Mõne päeva pärast jõudsid ka tellitud kõlarid, kaitsmed ning lõpuks subbakale pagassi põhja kaitsekate:D (Väikse soodustuse eest Noortehniku kauplusest tänaks VW klubist kasutajat Paks-J):

Kõlariteks Hertz Energy seeria ESK 165L. Mõtlesin küll korraks, et läheks Diec seeria peale, sama raha eest saaks nii ette kompod kui ka taha ovaalid, kuid mõtlesin, et ennem jupitan, kuid ostan korralikud ära ning jätan vaheastmed vahele:D
Juhtmed eelnevalt veetud, sai kõik ukse sees ära ühendatud:


Ning sai ära kasutatud ka odav pigimatt, mida garaages natukene oli, eks teda vähe oli, aga abiks ikka:

Kuna mul oli aga paigaldusega probleeme(Murphy seadused n' shit) siis suutsin ma esiteks võimu läbi lasta(Kenwood'i ühe kanali) ning maki tuksi keerata.
Maki sain Joel'i käest laenuks, kuna tal oli õnneks täpselt sama makk, lihtsalt teise displei valgusega, seega sai natukene aega sõidetud kahe makiga:

Õhtul enam muffigi polnud teha, millest reaalselt kasu oleks, seega sai paigaldatud spidovalgustusele väike rullikukene vahele, millega saab natukene tuhmimaks keerata + täiesti välja keerata valgust. Iseenesest on see hea, kuna öösel pikal sõidul see ere valgus häirib suhteliselt. Aa, ainuke asi mis põlema jääb, kui täiesti nulli keerata kõik, on õrnalt hõõguma jääv bensu näidik ning tempi näidik, mis peaks olema nähtavad pidevalt.
Lüliti sai juhi jalge ette plaadi sisse(sellest pilti pole):

Paigaldatud sai ka veel sigarisüütaja kindalaekasse ning veel üks sigarisüütaja, pagassi.
Samuti sai ära vahetatud ka kuuma-sooja õhku kontrolliv tross korraliku vastu, kuna enda oma oli väga ära muditud ning ei toiminud enam väga hästi(Tänud Raidule trossi eest):

Kuna aga reis on kohe ees ning eelmisest õlivahetusest ka piisavalt möödas (ligi 7.5k km kanti), siis leidsin, et õlivahetus oleks mõistlik tegu + vahetasin ära ka õhufiltri(kilometraaz: 224630km):

Väiksed ns pildid(näha ka natukene kuidas katus jäi):


Vahepeal jõudis makk tagasi remondist, mingi 0.32€ kaitse vms oli läbi, tööraha läks 20€, seega jeee-.-

Teades, et varsti reisile minek, sai sillas ka kõik üle vaadatud ning talvel vahetatud rooliotsad pidid täiesti läbi olema, seega sai need uued ja korraliku(ja kalli:S) firma omad ostetud ning sai ostetud ka alumised sarniirid mõlemale poole(pole pildil, firmaks 555):

Mis siis ikka, japsi loogikat arvestades, tuli kogu kupatus täie rauaga küljest ära võtta sarniiride kätte saamiseks:

Splint eest ning taguma:

Sai ka poseerida kaamera ees:

Vanad sarniirid(üks käis lihtsalt kergelt ja õrna lõtkuga, teisel olid lood väga hullud) vs uued sarniirid:

Sarniirid said ilusti sisse pressitud ning splindiga kinni ja kõik toimis hästi:

Samuti ka rooliotsadega:

Kuna Vulva ühe rehvi sai ka velje peale, sai ka kohe Civic'ule alla proovitud:


Iseenesest sobiks, kui oleks viitsinud tungraua alt võtta ja maani lasta:D
Ning lõpuks saatsin korda hirmsa kuriteo, võtsin tagant madalduse ära, kuna reisile minek autoga ning ei viitsi jäiga autoga tervet teed sõita:

Homme on minek Tartusse sillaregulli, kuna mujal Lõuna-Eestis(Võrus, Põlvas jne) ei võetud mind nii kiirelt jutule, pakuti ainult järgmiseks nädalaks aega, millest on vähe kasu kui ma pühap. välja sõidan juba:D Pärast mingit 14 kõne tegemist Tartu ettevõtetesse, suutsin saada homme ennelõunaks aja VIANOR'i:D
Probleeme on hetkel ikka veel helisüsteemiga, nimelt kõlarid on hetkel pandud 50W RMS taha, nii, et gain on nullis ning ikkagi peksavad kõlarid üle, proovisin gainiga mängida, panin korraks võimsamate kanalite taha, nothing, igatepidi peksab üle:S Väljast on 100x hullem kui seest, aga ikkagi. Samas mõne lauluga on hea:D
Agajamh, kes ei tea, siis selle autoga läheme me oma väikese 4-liikmelise seltskonnaga Eurotripile:D Täitsa Belgiani välja(Tomorrowland'ile). Jah, on väike auto ja "džiisas, kuidas te ära mahute", aga see pole probleem, see meie probleem, mitte teie, pagasiruumiga on raskusi, aga elab üle:D Tehniliselt peaks auto korras olema + üle vaadatud kõik muud probleemid ja kalad ka, seega peaks selle 5000km tripi ilusti üle elame:D Wish us luck, väljasõit on pühapäeva hommikul:D