Ma olen paar aastat omanud 3,0d ja ei julgeks küll ühelegi inimesel seda kergekäeliselt soovitada, eriti veel, kui inimene istub sinna opel astrast ja ilmselt pangakonto ei punnita eurodest. Üks asi on kütusekulu, teine asi on igapäevased remondikulud. Muidugi saab nendega ka nii sõita, et sillad on pehmed, webasto ei tööta, kliima ei tööta, eelsüüteküünlad sisse puruks keeratud, roolikarbis loks, nagu zillil, absi aju kärsanud, käigukast paugutab või libiseb, väntvõlli rihmaratas koliseb, mootori ja kasti simmerid leemendavad, armatuuris ühtegi kirja ei näe, kuna pixlid puudu, paagipump surnud ja põhjaalune puhub jeeli-jeeli jne. Kõik need vead ei takista sõitmist aga enamusele käib nende vigade likvideerimine üle jõu ja antakse pähe ainult. Sellel pole ju ka pointi, et omad "uhket" luksautot ja iga kuu suudad vahetada ühe õõtshoova. Eks ta maitseasi ole, mida keegi tähtsaks peab. Endal on need populaarsed Saksa masinad peetud ja vitsad saadud. Nüüd eelistaks pigem kasvõi suurema mootoriga aga töökindlama tehnikaga autosid.
El Presidente kirjutas:
Kui bemari diislimõtted peal, siis võiks rahakotiga aru pidada ja 3.0 diisli plaani vaadata ning jätta see kahe poolene sinna paika...bens juba enne siis valikusse