Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 03.05.2025 20:10

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume kõikidel kellel on Lugejate autode all oma topic teha pealkiri selliseks:
Auto tootja, mark, aasta, omaniku foorumi nimi.
Näiteks: Audi S4 96a Audimees
Teema ei tohi sisaldada automüüki! Selle jaoks on eraldi alafoorum.

Auto teema peab olema sisukas, ning rangelt soovitatav on lisada ka pildid autost!
Ei ole põnev lugeda teemat -> Mul on audi S4, sinine. Lahe pill on.



Tee uus teema Vasta teemale  [ 371 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 25  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Audi 80 b3 1,6td 59+kw - 1988 - Kuks456
PostitusPostitatud: 15.11.2013 18:44 

Liitunud: 20.06.2011 22:38
Postitusi: 403
Asukoht: tartu
mooner kirjutas:
See oleks siis wastegate vedru mis 0.7bari peal wastegate klapi avaks. Sellel pole mingit pistmist ülerõhuklapiga kuna seal segusiibrit pole ega ka vaakumit pole ülerõhuklapi jaoks.

Ja just seepärast ma vastasin nii ja naa. Segusiibrit pole, tsuhh-itamist ei toimu. Lihtsalt kui rõhk sisselaskes ületab klapivedru surve, siis jookseb õhk sisselaskesse tagasi. Vedru surve on reguleeritav. Mina keerasin põhja ja lasin sisse makroflexi aga üle ühe barri ei taha ikka minna. Aga küll ma ta varsti korralikult kinni saan! :twisted:
Lubatud pilt ka siis jutu juurde.
Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi 80 b3 1,6td 59+kw - 1988 - Kuks456
PostitusPostitatud: 15.11.2013 19:55 
Kasutaja avatar

Liitunud: 02.02.2011 23:02
Postitusi: 357
Asukoht: Tõdva/Paatsalu
vinguviiul kirjutas:
mooner kirjutas:
See oleks siis wastegate vedru mis 0.7bari peal wastegate klapi avaks. Sellel pole mingit pistmist ülerõhuklapiga kuna seal segusiibrit pole ega ka vaakumit pole ülerõhuklapi jaoks.

Ja just seepärast ma vastasin nii ja naa. Segusiibrit pole, tsuhh-itamist ei toimu. Lihtsalt kui rõhk sisselaskes ületab klapivedru surve, siis jookseb õhk sisselaskesse tagasi. Vedru surve on reguleeritav. Mina keerasin põhja ja lasin sisse makroflexi aga üle ühe barri ei taha ikka minna. Aga küll ma ta varsti korralikult kinni saan! :twisted:
Lubatud pilt ka siis jutu juurde.
Pilt

Korra olen mõelnud miks see jublakas seal on, nüüd sain vastuse:D

_________________
Pole olemas purustamatud kivi, on olemas nõrgad mehed.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi 80 b3 1,6td 59+kw - 1988 - Kuks456
PostitusPostitatud: 16.11.2013 13:47 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.02.2010 13:56
Postitusi: 1281
Asukoht: Pärnu
sellesl segusiibril vms .no ühesõnaga see vedrusse tulev volla on pimedaks tehtud. et rõhk raisku ei läheks :D

_________________
ÖKOPILV
https://www.youtube.com/watch?v=5qoILiDCI_E


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi 80 b3 1,6td 59+kw - 1988 - Kuks456
PostitusPostitatud: 18.11.2013 14:38 
Kasutaja avatar

Liitunud: 02.02.2011 23:02
Postitusi: 357
Asukoht: Tõdva/Paatsalu
Flinst1 kirjutas:
sellesl segusiibril vms .no ühesõnaga see vedrusse tulev volla on pimedaks tehtud. et rõhk raisku ei läheks :D

Hea teada :D

_________________
Pole olemas purustamatud kivi, on olemas nõrgad mehed.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi 80 b3 1,6td 59+kw - 1988 - Kuks456
PostitusPostitatud: 20.11.2013 18:44 
Kasutaja avatar

Liitunud: 02.02.2011 23:02
Postitusi: 357
Asukoht: Tõdva/Paatsalu
Pilt
Täna krudisin talverattad alla:)

_________________
Pole olemas purustamatud kivi, on olemas nõrgad mehed.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi 80 b3 1,6td 59+kw - 1988 - Kuks456
PostitusPostitatud: 24.11.2013 22:58 
Kasutaja avatar

Liitunud: 02.02.2011 23:02
Postitusi: 357
Asukoht: Tõdva/Paatsalu
Ära sai vahetatud siis esimene rattalaager, see ulgumine kadus ära. Kuna auto ei saa kunagi korras olla siis uus ulgumine kostub, nimelt 5 käik on hakkanud häält tegema, peaks katsuma käigukasti õli ära vahetada, äkki 5 käik kuival:).
Pilt

_________________
Pole olemas purustamatud kivi, on olemas nõrgad mehed.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi 80 b3 1,6td 59+kw - 1988 - Kuks456
PostitusPostitatud: 01.12.2013 21:27 
Kasutaja avatar

Liitunud: 02.02.2011 23:02
Postitusi: 357
Asukoht: Tõdva/Paatsalu
Kui eelmine nädal kurtsin,et kast undab natuke 5 nda käiguga, siis reedel läks asi undamisest kaugemale, nimelt kolmas käik hakkas raginaga sisse minema, ja viies käik pikema sõiduga ei taha enam välja tulla ega sisse minna,õli sai ära vahetatud (õlinorm oli sees enne). Tundub ,et kasti eluiga hakkab otsa saama lihtsalt.

_________________
Pole olemas purustamatud kivi, on olemas nõrgad mehed.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi 80 b3 1,6td 59+kw - 1988 - Kuks456
PostitusPostitatud: 02.12.2013 17:48 
Kasutaja avatar

Liitunud: 02.02.2011 23:02
Postitusi: 357
Asukoht: Tõdva/Paatsalu
https://www.youtube.com/watch?v=5EQx4zy9lpU
Keegi teab kuidas ma endal sellise susina järgi saaks?:D

_________________
Pole olemas purustamatud kivi, on olemas nõrgad mehed.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi 80 b3 1,6td 59+kw - 1988 - Kuks456
PostitusPostitatud: 02.12.2013 21:20 

Liitunud: 20.06.2011 22:38
Postitusi: 403
Asukoht: tartu
kuks456 kirjutas:
https://www.youtube.com/watch?v=5EQx4zy9lpU
Keegi teab kuidas ma endal sellise susina järgi saaks?:D

Endale või autole? :D
Pead sisselaske koldele siibri vahele ehitama. Võibolla saab ka mõnd pensuka sisselaset kasutada.
Teist lahendust väga ei näe. Ma ise sõidan praegu kuni 1,6 bar-ise rõhuga. :) eks näis millal kepsud kotis on.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi 80 b3 1,6td 59+kw - 1988 - Kuks456
PostitusPostitatud: 02.12.2013 22:43 
Kasutaja avatar

Liitunud: 02.02.2011 23:02
Postitusi: 357
Asukoht: Tõdva/Paatsalu
vinguviiul kirjutas:
kuks456 kirjutas:
https://www.youtube.com/watch?v=5EQx4zy9lpU
Keegi teab kuidas ma endal sellise susina järgi saaks?:D

Endale või autole? :D
Pead sisselaske koldele siibri vahele ehitama. Võibolla saab ka mõnd pensuka sisselaset kasutada.
Teist lahendust väga ei näe. Ma ise sõidan praegu kuni 1,6 bar-ise rõhuga. :) eks näis millal kepsud kotis on.

Noo ikka autole , ise oskan seda pshhhi teha küll:D.
Sai talveks bemm ostetud siis tõstan audil ka rõhku nii palju kui tuleb:D(Pohh kui kokku jookseb, kevadeks niikui nii teised mootori plaanid).

_________________
Pole olemas purustamatud kivi, on olemas nõrgad mehed.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi 80 b3 1,6td 59+kw - 1988 - Kuks456
PostitusPostitatud: 02.12.2013 22:57 

Liitunud: 20.06.2011 22:38
Postitusi: 403
Asukoht: tartu
No siis aja rõhk üles ja auto hakkab suht ulmeliselt edasi kerima.
Kiire lahendus on asendada üks polt tavalisega. Tegu siis selle poldiga mille all on WG rõhu voolik. See väike jupp voolikut turbo küljes. Paned selle auguga poldi asemele tavalise ja ongi max rõhk mida võimalik saada. Rakendub see alles pealt 3000 rpm-i nii et rahulikumalt sõites on kõik nii nagu varemgi.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi 80 b3 1,6td 59+kw - 1988 - Kuks456
PostitusPostitatud: 03.12.2013 00:54 
Kasutaja avatar

Liitunud: 02.02.2011 23:02
Postitusi: 357
Asukoht: Tõdva/Paatsalu
vinguviiul kirjutas:
No siis aja rõhk üles ja auto hakkab suht ulmeliselt edasi kerima.
Kiire lahendus on asendada üks polt tavalisega. Tegu siis selle poldiga mille all on WG rõhu voolik. See väike jupp voolikut turbo küljes. Paned selle auguga poldi asemele tavalise ja ongi max rõhk mida võimalik saada. Rakendub see alles pealt 3000 rpm-i nii et rahulikumalt sõites on kõik nii nagu varemgi.

Proovin ära:).

_________________
Pole olemas purustamatud kivi, on olemas nõrgad mehed.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi 80 b3 1,6td 59+kw - 1988 - Kuks456
PostitusPostitatud: 04.12.2013 10:26 

Liitunud: 22.03.2009 17:14
Postitusi: 359
ja arvesta siis lajali läinud mootoriga ka, kuna kütusesegu ei muutu.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi 80 b3 1,6td 59+kw - 1988 - Kuks456
PostitusPostitatud: 04.12.2013 10:34 

Liitunud: 20.06.2011 22:38
Postitusi: 403
Asukoht: tartu
KakukeO kirjutas:
ja arvesta siis lajali läinud mootoriga ka, kuna kütusesegu ei muutu.

Laiali ta kindlasti mingi hetk lendab. Õigemini plokikaane tihendi rikub tavaliselt esimesena. Aga küte ei puutu asjasse, ega see bensukas pole kus lahja segu mootori detoneerima ajab.
Diislil pigem see teema, et kui küttesurakas on suurem kui põlemiseks vajalik hapniku kogus, siis hakkab kuumutama ja sulatama. Seega vähene kütus ei tee mootorile midagi. Ainult et kui tahad et auto liiguks, siis pead ikka kütet andma. Ja vanakoolikal saad ise otsustada, kuipalju kütet raatsid (julged) peale keerata.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Audi 80 b3 1,6td 59+kw - 1988 - Kuks456
PostitusPostitatud: 04.12.2013 23:12 
Kasutaja avatar

Liitunud: 02.02.2011 23:02
Postitusi: 357
Asukoht: Tõdva/Paatsalu
KakukeO kirjutas:
ja arvesta siis lajali läinud mootoriga ka, kuna kütusesegu ei muutu.

Ma eelnevalt mainisin ka,et olen arvestanud sellega et mootorile see head ei tee:).

_________________
Pole olemas purustamatud kivi, on olemas nõrgad mehed.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 371 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 25  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 9 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7