iiv6l kirjutas:
Tore vidin paberil, aga tegelikkuses saatanast.
>toetame elekriautode soetamist
>kõik ostavad "nii odav ja nii hea"
>fast forward>tulevik
>leaf=ei tasu kütuseaktsiisi
>rakendame aastapõhise automaksu
>inimesed hakkavad alisema, a'la ma ju sõidan nii vähe
>rakendame km põhise automaksu
>kõik valetavad
>rakendame gps põhise jälgimissüsteemi
>teeme ka trahvi kiiruse eest gps andmete järgi
>tehtud, töötab.
Põhimõtteliselt maksis riik peale, et inimesed ostaksid autosid kelle omanikud ei tasu riigikassasse makse ja naudivad hüvesid nagu asfaltteed, mille eest tasuvad kütuseaktsiisi maksvad "tavatarbijad". Võib ju väita, et leafi omanik tasub tulumaksu KOVi millega rahastatakse teedeehitust aga seda teeb ka saastaja. Elektriautole peaks rakendama elektriauto maksu kohe, tapaks eos selle debiilsuse ära. Soomes on rakendatud nendele käyttövoimavero ca 700€ aastas, lisaks aastasele automaksule mis on kõikidel autodel. Edasi helgema tuleviku nimel!
Auto on tore isegi sellisega ringi kärutanud, see millist pagasit ta endaga kaasas veab, ei ole tore. Elektriauto on nagu püksi kusemine külmaga, hetkeliselt soojendav tunne, mis maksab ruttu kätte.
Vaba valik:
Võib ka vana autoga sõita ja oluliselt rohkem raha kulutada.
Elektriauto omanik maksab riigile vähem kuna ta ei ole saastaja. Nii ongi.
Kui keegi peaks nüüd hakkama rääkima, et kuidas el. tootmine saastab siis vaata ennem see video läbi:
https://www.youtube.com/watch?v=n0WNZU3Q_8gSee, et leaf on golfist 100kg raskem ei ole mingi probleem.
Leafi raskuskese on tänu akudele nii madalal, et sellega on lausa lust kurve võtta.
Teljevahe on ka enamus sama suurusega autodest pikem, tänu millele on leafiga sõit sujuvam.