Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 03.05.2025 20:00

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume kõikidel kellel on Lugejate autode all oma topic teha pealkiri selliseks:
Auto tootja, mark, aasta, omaniku foorumi nimi.
Näiteks: Audi S4 96a Audimees
Teema ei tohi sisaldada automüüki! Selle jaoks on eraldi alafoorum.

Auto teema peab olema sisukas, ning rangelt soovitatav on lisada ka pildid autost!
Ei ole põnev lugeda teemat -> Mul on audi S4, sinine. Lahe pill on.



Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 226 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 16  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Mitsubishi Lancer Evolution VIII - Simso
PostitusPostitatud: 06.02.2009 01:39 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04.04.2003 17:00
Postitusi: 676
Asukoht: tln
Pühapäeval siis näiteks Tarbjale? :)

http://ralli.vaaros.ee

_________________
30/36


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mitsubishi Lancer Evolution VIII - Simso
PostitusPostitatud: 06.02.2009 01:43 
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.02.2008 13:38
Postitusi: 552
Asukoht: FiNlAnDiA/LäÄnEeMaA
Punased autod ongi kiired :D Aga see evo nagu maasikas :beer

_________________
+372 56 71 8 222
http://www.estfordclub.pri.ee/index.php ... 8dcd785f89


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mitsubishi Lancer Evolution VIII - Simso
PostitusPostitatud: 06.02.2009 13:15 
Kasutaja avatar

Liitunud: 02.06.2003 11:32
Postitusi: 77
TEH kirjutas:
Pühapäeval siis näiteks Tarbjale? :)

http://ralli.vaaros.ee


Ei ole nii kõva mees :D Rohkem omalõbuks sõidan ja alles õpin autot tunnetama ;)

_________________
Chevrolet Corvette C4 >Audi S8 V8 >Chevrolet Tahoe >Subaru Impreza 2.0T >Chevrolet Corvette C6 >BMW 335T >BMW 328coupe E46 >VW Passat TDI >Mitsubishi Evo 8 >BMW X5 >Audi A8 3.0D >BMW M3


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mitsubishi Lancer Evolution VIII - Simso
PostitusPostitatud: 07.02.2009 12:10 

Liitunud: 27.12.2007 23:43
Postitusi: 23
Simo tohib ma teen väiksed parandused sinu jutus.
Esiteks ma arvan et auto käis sul "tehno hooldes" Pesur Motosport OÜ-s
ja Seppo mõõdab tulemusi siiski mootorist (vaata seda düno lehte mis kaasa anti seal graafiku ees on eng. lühend)

Siin keegi väitis et EVO rõhk on org :? 1,15 bar ,ei usu nagu eriti.
Hetkel ma usun et legend oli umbes selline et kõigepealt prooviti esimene tõmme pingis org jõuga ja siis hakati järjest juurde keerama.
Kusjuures tean, et näitas ära ka 368 Hp ja 588 Nm, aga sidur arvas siis et tema on nõrgim lüli-sellest sõltuvalt on Simo ilmselt ka veendunud et tal uut sidurit vaja
Ja kindel olen selles et see kõik on Saefe Modes kuna pihustid ei ole veel täielikult avatud ja Seppo üldiselt ei jätta mootoreid laiali lendamise äärepeale (ta pigem keerab tagasi ja ütleb et rohkem ei saa)

Simo aga arengu ruumi pidi olema nagu ma kuulsin.......uued nukad peale pinki ja 400Hp peaks kerge tulema olema!!!

Arx


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mitsubishi Lancer Evolution VIII - Simso
PostitusPostitatud: 07.02.2009 14:01 
Pensionil
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.12.2008 14:19
Postitusi: 17
999ARX kirjutas:
Siin keegi väitis et EVO rõhk on org :? 1,15 bar ,ei usu nagu eriti.
Arx

Võid mitte uskuda, kuid minu Viis peale remonti puhus originaalis 1.1 -1.2 bari. Ja nii teevad enamus.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mitsubishi Lancer Evolution VIII - Simso
PostitusPostitatud: 07.02.2009 14:16 
Kasutaja avatar

Liitunud: 02.06.2003 11:32
Postitusi: 77
Jah vabandan väga, sain esialgsest jutust aru telefoni teel et rattast mõõdetud :) mootorist ikka (oligi liiga ulme tulemus :)).
Ja sain ka eile teada et tegu on pesurmotosport oü :) Vabandust jälle :)
Aga sain siis auto kätte... midagi pole öelda, väga äge on võrreldes stockiga.. öö ja päev ja auto teeb nüüd ka häält nii nagu üks rallikas tegema peaks:D Sain ka graafiku, proovin skännida sisse.

Muideks Argo, ma mõtlen tõsiselt kas teen seda autot edasi või mitte.. siiamaani oli jah lihtne ja odav, edasi võib liiga kalliks minna (teades ennast, siis liiga palju hobujõude on pea aegu piisav ja alati on 50hp puudu:D).
Mõtlesin et ikka toorikuks võtta mõni mõtekam auto sellise asjajaoks :) (vihje: pesuri juures olid lätlased enda lennukiga ja see idee tundus vägagi vinge:D)

_________________
Chevrolet Corvette C4 >Audi S8 V8 >Chevrolet Tahoe >Subaru Impreza 2.0T >Chevrolet Corvette C6 >BMW 335T >BMW 328coupe E46 >VW Passat TDI >Mitsubishi Evo 8 >BMW X5 >Audi A8 3.0D >BMW M3


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mitsubishi Lancer Evolution VIII - Simso
PostitusPostitatud: 07.02.2009 15:34 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.04.2003 20:03
Postitusi: 62
Asukoht: Tartu
Ikkagi uskumatu, et selline pöördemoment tuli..ega sellel autol evo9 moto pole peal või turbo? Korra olevat ju selle punase moto laiali lennanud juba enne sind. Kati vahel vist pole nagu aru saan?

Väga viis auto igatahes :hail

_________________
FASTIME.EE - Kõik vajalik kiireks sõiduks
Liqui Moly Eesti OÜ
Liqui Moly maaletooja Eestis


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mitsubishi Lancer Evolution VIII - Simso
PostitusPostitatud: 07.02.2009 17:26 

Liitunud: 27.12.2007 23:43
Postitusi: 23
Rain kirjutas:
999ARX kirjutas:
Siin keegi väitis et EVO rõhk on org :? 1,15 bar ,ei usu nagu eriti.
Arx

Võid mitte uskuda, kuid minu Viis peale remonti puhus originaalis 1.1 -1.2 bari. Ja nii teevad enamus.


Nii teema jätkuks küsin et kas väljalase on ka selle juures org???

Simo aga nukad võiks ikka ära vahetada äkki saaks vähe rohkem jõudu kui EVO 9 on saadud

HoCi tehnika on EVO 8 oma ja ka Pesur ise imestas tulemuse üle ja ütles et kui nukad ära vahetada siis 400 on kiire tulema


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mitsubishi Lancer Evolution VIII - Simso
PostitusPostitatud: 07.02.2009 18:56 
Pensionil
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.12.2008 14:19
Postitusi: 17
999ARX kirjutas:
Rain kirjutas:
999ARX kirjutas:
Siin keegi väitis et EVO rõhk on org :? 1,15 bar ,ei usu nagu eriti.
Arx
Võid mitte uskuda, kuid minu Viis peale remonti puhus originaalis 1.1 -1.2 bari. Ja nii teevad enamus.

Nii teema jätkuks küsin et kas väljalase on ka selle juures org???

Sel hetkel oli väljalase originaal.

Aga küsimus, et miks ajada siin 400 hobust taga, selle jõu juures on see auto juba küllaltki võimekas ning üle pole ka mõtet pingutada. Ega selle ohjeldamine lihtsamaks lähe.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mitsubishi Lancer Evolution VIII - Simso
PostitusPostitatud: 07.02.2009 19:46 

Liitunud: 27.12.2007 23:43
Postitusi: 23
Rain kirjutas:
999ARX kirjutas:
Rain kirjutas:
999ARX kirjutas:
Siin keegi väitis et EVO rõhk on org :? 1,15 bar ,ei usu nagu eriti.
Arx
Võid mitte uskuda, kuid minu Viis peale remonti puhus originaalis 1.1 -1.2 bari. Ja nii teevad enamus.

Nii teema jätkuks küsin et kas väljalase on ka selle juures org???

Sel hetkel oli väljalase originaal.

Aga küsimus, et miks ajada siin 400 hobust taga, selle jõu juures on see auto juba küllaltki võimekas ning üle pole ka mõtet pingutada. Ega selle ohjeldamine lihtsamaks lähe.


OK siis tõstan käed üles pole sellel alal nii spetsialist

Selles suhtes õigus et ta on ka selle jõu juures võimekas, aga alati võiks rohkem olla

Arx


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mitsubishi Lancer Evolution VIII - Simso
PostitusPostitatud: 07.02.2009 21:02 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.04.2003 20:03
Postitusi: 62
Asukoht: Tartu
Rain kirjutas:
Aga küsimus, et miks ajada siin 400 hobust taga, selle jõu juures on see auto juba küllaltki võimekas ning üle pole ka mõtet pingutada. Ega selle ohjeldamine lihtsamaks lähe.


Rain, 400hp on veel vähe :)
Võimsa autoga ju lõbu laialt :lol ----> http://www.youtube.com/watch?v=rs-jAImScms

_________________
FASTIME.EE - Kõik vajalik kiireks sõiduks
Liqui Moly Eesti OÜ
Liqui Moly maaletooja Eestis


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mitsubishi Lancer Evolution VIII - Simso
PostitusPostitatud: 08.02.2009 20:10 
Kasutaja avatar

Liitunud: 02.06.2003 11:32
Postitusi: 77
Alati võiks ju rohkem olla.
400 pole ka mingi ime number veel.
Praeguses seisus on auto täitsa ok, ei pea teda kiireks ega aeglaseks.
Mingit kiiremat autot tahaks niikuinii (suht raske on tulla c6 roolist millega oled harjunud (400hp ja palju nm) ja minna aeglasema auto rooli. Mõtlen lihtsalt et kas evo on õige auto sellejaoks, 4wd ja võimas auto hakkab juba nõudma pooltelgi ja muud sellist ja juppe hakkab kindlasti lendama, 2wd auto lihtsalt võtab ratta all ringi :) Muidugi oleks 4wd drift suvel vinge asi, aga ka kiirused lähevad liialt suureks. Ise hetkel näeksin reaalsemana E36 M3 suuuuure turboga.
Käisin siis eile ja täna natukene kõrvalteid rüüstamas... ikka väga fun on:D Jõudu on piisavalt sellise asjajaoks :D

_________________
Chevrolet Corvette C4 >Audi S8 V8 >Chevrolet Tahoe >Subaru Impreza 2.0T >Chevrolet Corvette C6 >BMW 335T >BMW 328coupe E46 >VW Passat TDI >Mitsubishi Evo 8 >BMW X5 >Audi A8 3.0D >BMW M3


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mitsubishi Lancer Evolution VIII - Simso
PostitusPostitatud: 08.02.2009 21:30 
Pensionil
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.12.2008 14:19
Postitusi: 17
simso kirjutas:
Alati võiks ju rohkem olla.
400 pole ka mingi ime number veel.
Praeguses seisus on auto täitsa ok, ei pea teda kiireks ega aeglaseks.
Mingit kiiremat autot tahaks niikuinii (suht raske on tulla c6 roolist millega oled harjunud (400hp ja palju nm) ja minna aeglasema auto rooli. Mõtlen lihtsalt et kas evo on õige auto sellejaoks, 4wd ja võimas auto hakkab juba nõudma pooltelgi ja muud sellist ja juppe hakkab kindlasti lendama, 2wd auto lihtsalt võtab ratta all ringi :) Muidugi oleks 4wd drift suvel vinge asi, aga ka kiirused lähevad liialt suureks. Ise hetkel näeksin reaalsemana E36 M3 suuuuure turboga.
Käisin siis eile ja täna natukene kõrvalteid rüüstamas... ikka väga fun on:D Jõudu on piisavalt sellise asjajaoks :D

Ma küll ei usu, et C6 on oluliselt kiirem kui su Evo, lihtsalt tunne on erinev. Ja Evo ei ole mõeldud sirge sõiduks, vaid ikka kurviliste teede jaoks. Kui sa tõesti tahad kiiret maanteemürsku, siis tõesti oled vale auto valinud selleks.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mitsubishi Lancer Evolution VIII - Simso
PostitusPostitatud: 09.02.2009 08:38 
Kasutaja avatar

Liitunud: 02.06.2003 11:32
Postitusi: 77
Rain kirjutas:
simso kirjutas:
Alati võiks ju rohkem olla.
400 pole ka mingi ime number veel.
Praeguses seisus on auto täitsa ok, ei pea teda kiireks ega aeglaseks.
Mingit kiiremat autot tahaks niikuinii (suht raske on tulla c6 roolist millega oled harjunud (400hp ja palju nm) ja minna aeglasema auto rooli. Mõtlen lihtsalt et kas evo on õige auto sellejaoks, 4wd ja võimas auto hakkab juba nõudma pooltelgi ja muud sellist ja juppe hakkab kindlasti lendama, 2wd auto lihtsalt võtab ratta all ringi :) Muidugi oleks 4wd drift suvel vinge asi, aga ka kiirused lähevad liialt suureks. Ise hetkel näeksin reaalsemana E36 M3 suuuuure turboga.
Käisin siis eile ja täna natukene kõrvalteid rüüstamas... ikka väga fun on:D Jõudu on piisavalt sellise asjajaoks :D

Ma küll ei usu, et C6 on oluliselt kiirem kui su Evo, lihtsalt tunne on erinev. Ja Evo ei ole mõeldud sirge sõiduks, vaid ikka kurviliste teede jaoks. Kui sa tõesti tahad kiiret maanteemürsku, siis tõesti oled vale auto valinud selleks.


Pidasin silmas stock autot, stock evo oli ikka OLULISELT aeglasem kui C6, praegu juba on suht võimas jah, aga mitte piisavalt, selline täiesti rahuldav. Jah ma olen otsesõidu fänn, otsesõiduks on praegu aeglane, aga lumiste kõrvalteedejaoks täpselt paras :angry . Lund võiks nüüd vaid juurde tulla, tahaks mõnd lumerada kuhugile rüüstama minna. Praegu otsin siis katusele seda Evo 9 riba mis pannakse ja taha Evo 9 stanget. Siis oleks välimuselt kõik (ette ehk märk ka tagasi) ning hakkaks vaikselt muusikat tegema. Täna tehakse pisivead korda mis tehniliselt on.

_________________
Chevrolet Corvette C4 >Audi S8 V8 >Chevrolet Tahoe >Subaru Impreza 2.0T >Chevrolet Corvette C6 >BMW 335T >BMW 328coupe E46 >VW Passat TDI >Mitsubishi Evo 8 >BMW X5 >Audi A8 3.0D >BMW M3


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mitsubishi Lancer Evolution VIII - Simso
PostitusPostitatud: 09.02.2009 11:31 
Moderator
Kasutaja avatar

Liitunud: 14.03.2008 19:23
Postitusi: 3190
Asukoht: Kuressaare
See riba peaks alumiiniumkatusega üheksatel olema st et eraldi riba poelgi vaid sisse ehitatud. Parandage kui eksin..

_________________
Ostan 1. gen Civicu vöi varuosi. BMW E21 varuosi. Vjatka varuosi.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 226 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 16  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7