Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 03.05.2025 23:45

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume kõikidel kellel on Lugejate autode all oma topic teha pealkiri selliseks:
Auto tootja, mark, aasta, omaniku foorumi nimi.
Näiteks: Audi S4 96a Audimees
Teema ei tohi sisaldada automüüki! Selle jaoks on eraldi alafoorum.

Auto teema peab olema sisukas, ning rangelt soovitatav on lisada ka pildid autost!
Ei ole põnev lugeda teemat -> Mul on audi S4, sinine. Lahe pill on.



Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 172 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 12  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Bmw E39 525TDSA.1999a.Cali
PostitusPostitatud: 14.01.2010 03:27 
Kasutaja avatar

Liitunud: 13.12.2009 19:09
Postitusi: 560
Asukoht: Reval
Kurat seal kõik nii segane. Lisaks tundub, et eesti keel pole seal just kõige paremal tasemel.

R - tuulesuunaja esiustele (kompl)
+OT- tuulesuunaja tagumistele ustele (kompl.)
Uuendus 08.10.08
Hinnad sisaldavad käibemaks 18%

11114 BMW seria 5, E 39, 5d 12/1995r.→ (+OT) combi 503,36 EEK

Ei saagi aru kas need on siis esimesed + tagumised või mis asja...

Panen kõik mis seal e39 kohta olid igaks juhuks:
11112 BMW seria 5, E 39, 4d / 5d 12/1995r.→ 377,52 EEK
11113 BMW seria 5, E 39, 4d 12/1995r.→(+OT) sedan 503,36 EEK
11114 BMW seria 5, E 39, 5d 12/1995r.→ (+OT) combi 503,36 EEK

_________________
(see ei ole nali)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bmw E39 525TDSA.1999a.Cali
PostitusPostitatud: 14.01.2010 05:08 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 00:22
Postitusi: 1923
Asukoht: Edgarlandia
sibulate firma jah...sekretär oli eestlane kui mina käisin mõne aasta tagasi endale ostmas :)
aga kaup on aus.

OT markeering on komplekt, odavam variant on vist esiustele ehk 2 tk...nii sain mina aru

_________________
-=Eestlane ei astu ämbrisse, eestlase jaoks on ämber jalanõu.=-


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bmw E39 525TDSA.1999a.Cali
PostitusPostitatud: 14.01.2010 14:23 

Liitunud: 27.12.2004 00:41
Postitusi: 2488
Asukoht: Tallinn
Ära suitseta autos ja pole suunajaid ka vaja :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bmw E39 525TDSA.1999a.Cali
PostitusPostitatud: 14.01.2010 19:17 
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.10.2005 18:57
Postitusi: 1971
Asukoht: Jõhvi
corbe kirjutas:
Ära suitseta autos ja pole suunajaid ka vaja :D


niigi vähe suitsetan seal ,kui siis harva.
Pigem panen välimuse eesmärgil.

_________________
Parem olla autopede, kui lihtsalt pede !


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bmw E39 525TDSA.1999a.Cali
PostitusPostitatud: 14.01.2010 19:19 
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.10.2005 18:57
Postitusi: 1971
Asukoht: Jõhvi
Tradi tra tna viskasin huvi pärast pilgu kapoti alla ja näen anduriga pihusti jälle niiske.
Esmasp läeb tegemisse garantii korras :angry

_________________
Parem olla autopede, kui lihtsalt pede !


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bmw E39 525TDSA.1999a.Cali
PostitusPostitatud: 14.01.2010 19:23 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.07.2006 23:32
Postitusi: 1288
Asukoht: Roolis
sõber arvas ka täna, et pihusti on pekkis, et pihusti oli märg ja ei taht enam külmast peast käima minna.
Tuli välja, et mootori kap. remont vaja teha. 525TDS ja 270 000 läbisõitu. Nummi. Loodame, et sul seda ei juhtu. :)

_________________
I'm here mostly for the chicks!!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bmw E39 525TDSA.1999a.Cali
PostitusPostitatud: 14.01.2010 19:26 
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.10.2005 18:57
Postitusi: 1971
Asukoht: Jõhvi
mario. kirjutas:
sõber arvas ka täna, et pihusti on pekkis, et pihusti oli märg ja ei taht enam külmast peast käima minna.
Tuli välja, et mootori kap. remont vaja teha. 525TDS ja 270 000 läbisõitu. Nummi. Loodame, et sul seda ei juhtu. :)



Seda pihustit tehti alles mul ,ega mul midagi muutund pole kõik timmis autol käib ja liigub aga põhimõttepärast ei meeldi mulle kui kuskilt midagi lekib,
Kuidas saab niiske pihusti põhjal oletada et kap remonti vaja ?
:D
Ja kap remont tähendab sinu mõistes mida?

_________________
Parem olla autopede, kui lihtsalt pede !


Viimati muutis Thomas, 14.01.2010 19:27, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bmw E39 525TDSA.1999a.Cali
PostitusPostitatud: 14.01.2010 19:26 
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.10.2005 18:57
Postitusi: 1971
Asukoht: Jõhvi
McRicco kirjutas:
sibulate firma jah...sekretär oli eestlane kui mina käisin mõne aasta tagasi endale ostmas :)
aga kaup on aus.

OT markeering on komplekt, odavam variant on vist esiustele ehk 2 tk...nii sain mina aru


Huvitav kas need metall nagadega või vaja jälle liimima kukkuda :(

_________________
Parem olla autopede, kui lihtsalt pede !


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bmw E39 525TDSA.1999a.Cali
PostitusPostitatud: 14.01.2010 19:59 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.07.2006 23:32
Postitusi: 1288
Asukoht: Roolis
cali kirjutas:
mario. kirjutas:
sõber arvas ka täna, et pihusti on pekkis, et pihusti oli märg ja ei taht enam külmast peast käima minna.
Tuli välja, et mootori kap. remont vaja teha. 525TDS ja 270 000 läbisõitu. Nummi. Loodame, et sul seda ei juhtu. :)



Seda pihustit tehti alles mul ,ega mul midagi muutund pole kõik timmis autol käib ja liigub aga põhimõttepärast ei meeldi mulle kui kuskilt midagi lekib,
Kuidas saab niiske pihusti põhjal oletada et kap remonti vaja ?
:D
Ja kap remont tähendab sinu mõistes mida?

et viga ei olnud ainult niiskes pihustis. Sisselaske tihendid olid väsinud ja mootoriõli on jahutusvedelikune. Seega ülemine ots kõik maha ja ütles, et kindlasti peab tegema ka kaane lihvimise ja survekontrolli, sest masin just hiljaaegu läks veepumba surma tõttu keema. Ilmselt see tihendi ära tappiski.

_________________
I'm here mostly for the chicks!!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bmw E39 525TDSA.1999a.Cali
PostitusPostitatud: 19.01.2010 16:40 
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.10.2006 21:36
Postitusi: 289
peab tunnistama et erandeid juhtub. 525-l oli koguaeg selline spido, aastarv pole määrav.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bmw E39 525TDSA.1999a.Cali
PostitusPostitatud: 19.01.2010 18:21 
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.10.2005 18:57
Postitusi: 1971
Asukoht: Jõhvi
Niisiis,lekkiv pihusti korras ja kõik väga hea,käivitub paugust,kiirendab ja pidurdab ka hästi.
Loodan et nii jääbki :)

_________________
Parem olla autopede, kui lihtsalt pede !


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bmw E39 525TDSA.1999a.Cali
PostitusPostitatud: 20.01.2010 12:50 
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.10.2005 18:57
Postitusi: 1971
Asukoht: Jõhvi
Oi jah temp on õues -22 :( ,tõsine jääaeg :waah
Läksin siis mina oma diislit maja ette sooja panema aga soojaks ei lähe ta niipea kuna otsustas mitte käivituda . :rokib
Starterit lasin natuke aega kedrata aga siis oli ka kööga.
Aku läbi omadega ma arvan aga jah palgapäevani palju aega ja uue aku raha kah pole.
Täkuga panema.
Aga siit ka küsimus diislimeestele ,kas tohib eetrit samuti kasutada.

_________________
Parem olla autopede, kui lihtsalt pede !


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bmw E39 525TDSA.1999a.Cali
PostitusPostitatud: 20.01.2010 13:19 
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.07.2007 00:22
Postitusi: 10
Asukoht: tallinn
Lase vähemalt pool tundi laadida enne kui hakkad uuesti proovima. Muidu pole mötet piinata.
Ja kui näiteks kahed krokodillid olemas siis pane mölematega yhendus ja mass parem.
Eetri kohta ei tea aga eks vähesel määral midagi hullu ei tee.
Varu kannatust!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bmw E39 525TDSA.1999a.Cali
PostitusPostitatud: 20.01.2010 13:26 
Kasutaja avatar

Liitunud: 29.10.2005 18:57
Postitusi: 1971
Asukoht: Jõhvi
randolsd kirjutas:
Lase vähemalt pool tundi laadida enne kui hakkad uuesti proovima. Muidu pole mötet piinata.
Ja kui näiteks kahed krokodillid olemas siis pane mölematega yhendus ja mass parem.
Eetri kohta ei tea aga eks vähesel määral midagi hullu ei tee.
Varu kannatust!



vähe sellest ei lähe ema konnasööjate pesukott kah käima sellega ka jebida veel.
Õnneks saab Isa Sebring cabrio pealt panna.
Müstika on see et Isal endal e klassi merss 2003 a ja sõidab sellega talviti aga suveks on tal Sebring Cabrio mis oli seisnud 2-3 nädalat aga võtit keerates oli 1 pöörde pill.
Vot see asi ajabki tigedaks diislite juures ,et talvel mingi aju keberniit kallal :kill

_________________
Parem olla autopede, kui lihtsalt pede !


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Bmw E39 525TDSA.1999a.Cali
PostitusPostitatud: 20.01.2010 15:07 
Kasutaja avatar

Liitunud: 16.10.2006 21:36
Postitusi: 289
tee eelsüüte küünlad korda ja pane korralik võimas aku siis on -30-ga ka paugupill eeldusel et korraliku õli sees on.
Pole sel diislil häda midagi. Samas veendu et kütus pole ära külmunud kütusefiltris, teadagi ju mis paska eestis müüakse.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 172 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 12  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 9 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7