Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 08.05.2025 08:13

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume kõikidel kellel on Lugejate autode all oma topic teha pealkiri selliseks:
Auto tootja, mark, aasta, omaniku foorumi nimi.
Näiteks: Audi S4 96a Audimees
Teema ei tohi sisaldada automüüki! Selle jaoks on eraldi alafoorum.

Auto teema peab olema sisukas, ning rangelt soovitatav on lisada ka pildid autost!
Ei ole põnev lugeda teemat -> Mul on audi S4, sinine. Lahe pill on.



Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 276 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 19  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Peugeot 605 SRI 1990a 2.0 89 kw / KJ
PostitusPostitatud: 14.01.2010 21:34 

Liitunud: 24.01.2006 16:27
Postitusi: 47
Asukoht: võru
Võta radika lõdvik(ülemine) lahti ja oota kuni sealt välja hakkab voolama.Originaalis neil all aga niipalju see muuta ei tohiks kuna tuleb juba mootorist.
Saad veel proovida vedelikku tõmmata voolikuga salongi radikast läbi selle nipli.
Kui ültse ringlusesse ei lähe siis võib ka veepump pees olla.See neil õrnake,plastiklabadega.

_________________
Partner/Berlingo tagasildade remont. VÕRU


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Peugeot 605 SRI 1990a 2.0 89 kw / KJ
PostitusPostitatud: 14.01.2010 21:44 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.12.2005 02:07
Postitusi: 6897
Asukoht: Jüri
Millegipärast on ka selline paha tunne, et veepump võib vigane olla... Eks homme proovin kõiki neid õhutamise viise, ehk on abi millestki.
Sierra radikal paistavad torude ühendused samas kohas olevat ( kui näoga esiotsa ees seista, siis vasakul all on radikal lõdvik, ja paremal üleval, mis tuleb termostaadi juurest) .
Aga väga tänulik oleksin, kui vaataksid temp taseme anduri juhtme värve :beer
Eile avastasin, et asjal on kolm numbrituld taga :twisted:


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Peugeot 605 SRI 1990a 2.0 89 kw / KJ
PostitusPostitatud: 15.01.2010 14:23 

Liitunud: 24.01.2006 16:27
Postitusi: 47
Asukoht: võru
Paisupaagi tasemeandur-punane;roosa;roheline lollase triibuga
Radikas-tumeroheline;heleroheline;valge
Mõlemad lõdvikud on all.Samas jookseb mingi voolik paisupaagist(tasemeanduri alt) pritse sisteemi,ei teagi millex ta on.

_________________
Partner/Berlingo tagasildade remont. VÕRU


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Peugeot 605 SRI 1990a 2.0 89 kw / KJ
PostitusPostitatud: 15.01.2010 14:34 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.12.2005 02:07
Postitusi: 6897
Asukoht: Jüri
Mis andur radika külge käib veel ? Ah et mõlemad on all, krt mul on üks üleval, see mis termostaadist tuleb...Ja kusjuures lõdvik, mis sealt termostaadi juurest tuleb, on originaal, ja õige kujuga...
Paisupaagist jookseb jah mingi voolik pritse juurde, ei tea , milleks hea...

Aga suurimad tänud uurimast :beer


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Peugeot 605 SRI 1990a 2.0 89 kw / KJ
PostitusPostitatud: 15.01.2010 15:53 

Liitunud: 24.01.2006 16:27
Postitusi: 47
Asukoht: võru
Eks ta mingi temperatuuri andur ole.Arvan et ventika oma.
Väike eksitus kah.On jah üx lõdvik üleval,ei tea kus ma nii mööda vaatasin :P

_________________
Partner/Berlingo tagasildade remont. VÕRU


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Peugeot 605 SRI 1990a 2.0 89 kw / KJ
PostitusPostitatud: 15.01.2010 16:08 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.12.2005 02:07
Postitusi: 6897
Asukoht: Jüri
Siis ongi selge, miks ventikale eraldi kaablid olid veetud...Andurit muidugi kuskil alles pole, eks hiljem kui orig radika panen, vaatab seda asja.
Õhtul peab pahteldama hakkama, olen edasi lükanud seda, aga peab ära tegema :angry


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Peugeot 605 SRI 1990a 2.0 89 kw / KJ
PostitusPostitatud: 15.01.2010 16:19 
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.03.2009 04:31
Postitusi: 1074
Asukoht: Pärnu /// 55199viis6
Sellest autost hakkab vaikselt asja saama :beer


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Peugeot 605 SRI 1990a 2.0 89 kw / KJ
PostitusPostitatud: 15.01.2010 18:17 

Liitunud: 24.01.2006 16:27
Postitusi: 47
Asukoht: võru
Ventika kaablid lähevad nn.ühte kesta koos taseme andurega.Kas leitsid ka teise(ventika) pistiku otsa üles?Egas ma päris kindel pole kuna proovinud ju kas vent jääb seisma kui pistiku lahti ühendan.
Autost saab alati asja kui võtta mõnuga.Peugeot pole ju mingi koll mida kartma peab :beer Endal varsti 450000 ja liigub kui lõvikutsikas,mängib ja vajab hoolt.

_________________
Partner/Berlingo tagasildade remont. VÕRU


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Peugeot 605 SRI 1990a 2.0 89 kw / KJ
PostitusPostitatud: 15.01.2010 18:49 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.12.2005 02:07
Postitusi: 6897
Asukoht: Jüri
Elektrist ongi ventikas veel põhiline probleem, aga hakkan sellega ilmselt siis tegelema, kui orig radika saan ...Praegu selline aeg, et pole seda vajagi väga, ja millal ta ükskord teedele satub, ei tea ju veel..
Asja hakkab jah saama, enne ei osanud kuskilt alustada, aga nüüd võib rahulikult öelda, et suuremad ja mahukamad vead on kõrvaldatud.
Iluvõre on pahteldatud ja lihvitud, ootab, kuni stange ka valmis saan, ja siis saab koos ära kruntida...
Iluvõre kroomosad teen ilmselt kerevärvi vms, kroom on liiga sitas seisus ja ei sobi värskete juppidega kokku. :beer

Sagnitz, Sind tülitan ilmselt millalgi veel, hea et foorumis üks 605 omanik on vähemalt.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Peugeot 605 SRI 1990a 2.0 89 kw / KJ
PostitusPostitatud: 15.01.2010 19:01 

Liitunud: 24.01.2006 16:27
Postitusi: 47
Asukoht: võru
Alati valmis aitama ja hea et keegi veel seda Prantslaste asja edasi viib.
Nn.keskmise sumpsi püti võin teha kui aega saan sulle.Endal kah ise tehtud r.vabast.CO ei muutunud midagi sellest.Ei saagi muutuda kuna osadel citikatel sama moto aga ainult 2 pütti all.

Ahjah,kas sul ka esitule pesurid on olemas?Need mis stange seest välja käivad?

_________________
Partner/Berlingo tagasildade remont. VÕRU


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Peugeot 605 SRI 1990a 2.0 89 kw / KJ
PostitusPostitatud: 16.01.2010 15:38 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.12.2005 02:07
Postitusi: 6897
Asukoht: Jüri
Pesureid küll ei ole, pole stangel isegi kohta, ega voolikuid ...

Praegu pahteldamine täies hoos, iluvõre on valmis juba, praegu karestasin kroomliistud ära, ja vedasin stangele pahtli peale...Ühelt liistul kroom mullitas, tirisin selle maha, ja peab ära pahteldama... Vb õhtupoole pilte, kuigi ega seal midagi vaadata ei ole väga..
Võrgu ka stangele vaatama mingisuguse...Tühi auk seal keskel on kole.

Sumpsiga olen rahul, aga tänud pakkumast :beer
Räägi parem, mis tuled mul pidevalt põlevad ? :D Tagatuled, kõige pagasnikupoolsed väiksed....Lülititele ei reageeri. Udukad ?

edit: ega keegi tea, mis rool talle peale võiks istuda ? Äkki 406 nuut sama ? Selle rooli viskaks hea meelega kaugele metsa ära...


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Peugeot 605 SRI 1990a 2.0 89 kw / KJ
PostitusPostitatud: 17.01.2010 00:14 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.12.2005 02:07
Postitusi: 6897
Asukoht: Jüri
See kuradi pahtli nühkimine on ikka jube ...Õnneks sain valmis, tunnen kaasa, kes seda igapäevaselt teevad :D

Kuna keegi mu H4 komplekti vastu huvi ei tunne, ja see on ühe niidiga ainult, siis mõtlesin selle Pesoole külge panna, originaalis on tal H1 pirnid lähituledes ja kaugtuledes, mõte on lähituleks panna need... Uurisin juba, vana H1 pesa tuleb kahe kruviga küljest ära keerata, natuke auku viilida, ja H4 pesa külge, need saan Volvo esitulede küljest.
Salongi tahaks ka kokku panna, takistab ainult see, et mul ei ole näidikuploki jaoks uusi pirne, seal on täielik pimedus, ja selle väljalammutamine on parajalt nõme töö, katsun pirnid ära osta, üks asi tehtud siis jälle. Spidoka trossi oleks ka vaja tegelikult...

Lihtsalt kaks pilti ka :

Pilt
Pilt


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Peugeot 605 SRI 1990a 2.0 89 kw / KJ
PostitusPostitatud: 17.01.2010 00:41 
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.10.2007 11:53
Postitusi: 1318
Asukoht: Roolis
Stangel võiks seal all seelikus olla väike süvend summutaja torude jaoks ja pütti võiks selle arvelt pisut üles tõsta et seda pauna osa näha ei oleks nii väga. Muidu on asi ikka juba auto nägu, algul lootusetu juhtumina tundunud masinast on saamas jällegi arvestatav liiklusvahend.

_________________
..:: kantpea või selline tugevam kahtlane tüüp kellega tüli norima just ei lähe ::..


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Peugeot 605 SRI 1990a 2.0 89 kw / KJ
PostitusPostitatud: 17.01.2010 01:25 
Eliit

Liitunud: 05.04.2003 20:20
Postitusi: 5761
http://auto.motors24.ee/vehicles/218164 ... =price.ASC näe, siin vist 2tk neid varuosadeks pakkumisele tulnud.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Peugeot 605 SRI 1990a 2.0 89 kw / KJ
PostitusPostitatud: 17.01.2010 01:27 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.12.2005 02:07
Postitusi: 6897
Asukoht: Jüri
Kusjuures, sama vana müüb, kes on minu auto passijärgne omanik ....tegelebki sellistega.
Tänud igatahes.
Peaks ajalugu uurima temalt... Praegu tean niipalju, et Saksast toodud, hooldusraamat lõpuni täidetud ja korrektselt, 240 000 km on 19.12. 2000 aastal täis saanud, see ka viimane sissekanne, Eestisse tulnud 24.01. 2006, praegune pass on 2008 väljastatud sellele kes neid juppideks seal müüb, ja 2008 alates on tattide käes liigelnud, paistab..
See siis kunagine kuulutus http://www.osta.ee/index.php?fuseaction ... m&id=46192
Esimese kahe kuuga on 30 000km sõitnud :D

Taurtzi mõtte peaks teoks tegema jah :)


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 276 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 19  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7