Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 03.05.2025 18:03

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume kõikidel kellel on Lugejate autode all oma topic teha pealkiri selliseks:
Auto tootja, mark, aasta, omaniku foorumi nimi.
Näiteks: Audi S4 96a Audimees
Teema ei tohi sisaldada automüüki! Selle jaoks on eraldi alafoorum.

Auto teema peab olema sisukas, ning rangelt soovitatav on lisada ka pildid autost!
Ei ole põnev lugeda teemat -> Mul on audi S4, sinine. Lahe pill on.



Tee uus teema Vasta teemale  [ 288 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 20  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: VW Golf II 1.3 OEM+ 1988 Tuunikala
PostitusPostitatud: 28.09.2012 20:23 
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.07.2010 22:23
Postitusi: 551
Täna sai natukene tehtud siis. Alustuseks koju jõudes leidsin auto alt käändteljed koos sissepressitud laagrite ja rummudega. Sai see saaga lõpuks lahendust. Viga oli loll ja kogemata juhtunud, süüdlaseks saab pidada ainult ennast. Ühtlasi sai šarniirid monteeritud ja viimased puksid õõtsadesse sisse pressitud. Homme käib ära Motoshow-l, siis ehk saab kokku laduda ära ja auto ratastele.. Oh, kuis ma ootan seda.. :hail


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Golf II 1.3 OEM+ 1988 Tuunikala
PostitusPostitatud: 29.09.2012 22:44 
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.07.2010 22:23
Postitusi: 551
Tänane algas kehvasti. Tänu toidumürgitusele oli magamata öö, mis raskendas tänast päeva. Motoshow-st ootasin rohkemat, kui aus olla. See oli väike pettumus. Ning nagu alati, asjad ei lähe nii, nagu plaanitud. Aga, tehtud ta sai.
Pilt
Alustuseks pilt sellest, milline jäi armatuurivalgustus. Isiklikult olen rahul, kõik selgesti loetav.
Pilt
Pilt küll udune, aga nagu näha: auto on ratastel ja töökorras.
Pilt
Homme tuleb parem pilt, hetkel aga selline pilt VW-perest.
Igatahes, kõik asjad on tehtud, esisild on üle käidud. Nüüd vaja veel korra profülaktika mõttes vaadata üle tagasild, käsipidur korralikult tööle saada, sisu ära lõpetada ja summuti alla saada, siis peaks juba saama auto ülevaatuseks valmis.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Golf II 1.3 OEM+ 1988 Tuunikala
PostitusPostitatud: 30.09.2012 08:53 
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.02.2008 02:46
Postitusi: 4718
Asukoht: Helsinki/Pärnu
Tundub, et telefoniga pildid tehtud ja telefoniks sul see esimene uhke kaameraga Siemens Sexy ? Päris kohutav kvaliteet, nagu Mart Sander oleks akvarellidega võõpand.

_________________
BMW E39 520iA FL 2,2 125kw.´03, Mazda 6 1,8 88kw. ´02, MB Vito 2,2CDI 75kw.´03


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Golf II 1.3 OEM+ 1988 Tuunikala
PostitusPostitatud: 30.09.2012 20:18 
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.07.2010 22:23
Postitusi: 551
Tegelikult on telefoniks Nokia Lumia 800 koos 8mpx kaameraga, millega olid pildid tehtud. Probleem oli selles, et pildid olid tehtud hilja, ning oli vaja kõvasti seadeid üldse näppida, et teha midagi nähtavaks. Homme teen siis päevavalges paremad pildid. Seda aga pärast pesu.
Igatahes. Täna sai siis suunatuled ära ühendatud. Asi oli vähe raskem, kui arvata võis. Oli vaja ühte kontakti vähe lihvida. Edasi sai siis uus makk sisse pandud. Ma poleks uskunudki, kui palju maki vahetamine muudab helipilti.. Nüüd vaja lihtsalt tagumised istmed ära teematada ja siis edasi vaadata, mis saab. :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Golf II 1.3 OEM+ 1988 Tuunikala
PostitusPostitatud: 13.10.2012 18:48 
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.07.2010 22:23
Postitusi: 551
Et astuda sammu võrra edasi, tuleb astuda 3 sammu tagasi, ehk siis keskluku ühendamine.
Eile mõtlesin, et kaua ikka oodata, hakkan kesklukku ühendama. Uksepolstreid eemaldades mõtlesin, et kuidas saaks kunagi pandud niiskustõkked tagasi panna. Suur oli üllatus, kui needsamused niiskustõkked niiskust ei pea: vesi oli alt kõik lahti löönud, uksepolstrid alt jumala märjad. Mis seal ikka: kile maha ja uusi vana järgi lõikama. Hakkasin siis suure hurraaga külge sobitama, aga siis jätsin katki. Vaja ju ennem kesklukk ära ühendada. Ja nii lõppes eilne töö, edasi sai autot kasutatud muusikakeskusena töö kõrvale.
Täna siis sai põhitöö kõrvalt edasi tehtud. Alustasin juhist siis. Proovisin üht- ja teistpidi, kui lõpuks leidsin õige koha. Suureks rõõmuks olid augud ka ees. Mõtlesin suure hurraaga, et autol valmidus olemas. Sai siis veel ajun*ssi tehtud, kuniks sain ilusti asja käima. Läksin siis teisele poole, teen ukse lahti ja..
Ei ole auke. Kuskil pole. Siis tuli meelde, et juhi uks pole ju originaal, sai ju Lätist kunagi toodud. Kurvalt sai uks kinni löödud.
Edasi hakkasin siis armatuuri eemaldama, vaja tollel kinnitused ringi teha ja telefoni- ning keskluku juhtmestiku ära vedada. Armatuuri eemaldamiseni täna ei jõudnud, seda jätkan homme. Igatahes, vaja kuskilt kähku välja võluda see armatuurisisene plastik, sai vähe rohkem katki tehtud teist. Eks käib kontaktid läbi, ehk leiab.
Tänaseks kõik siis, ehk homne päev lõpeb edukalt puldist uste lukustamisega.. :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Golf II 1.3 OEM+ 1988 Tuunikala
PostitusPostitatud: 14.10.2012 19:20 
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.07.2010 22:23
Postitusi: 551
T*rap*tsiv*ttu!! Ehk siis saaga ajutine lõpp.
Sai siis täna asi kätte võetud uuesti. Alustuseks sai siis ilusti-kenasti keskluku juhtmeid hakatud kaitsmekarbi taha ühendama. Sai tehtud, proovisin. Nu, horošo. Kõik töötas. Sai siis hakatud karbi asukohta sättima, et saaks hakata teisele poole juhtmeid vedama. Hetkelises tähelepanematuses läks juhe, mis viib plussi suunatuledesse, vastu massi. Muidugi oli kogu kupatusel vool järel. Lõpp-tulemus: karbis kärssas midagi läbi... :kill
Siin kohal tuli siis mängu esimene sõnadejada.. Aga egas midagi, teeme edasi. Siis sai hakatud armatuuri eemaldama. Selleks kulus kuskil umbes tund aega põhitöö kõrvalt. See kuradima kojameeste hoovastik.. Ilge nuss on seda eemaldada ja tagasi panna, aga ilma selleta naljalt armatuuri ära ei võta. Kui muidugi, kindanumber läbi juhuse 7 pole.
Igatahes, armatuur eest, sai hakatud juhtmeid teisele poole vedama. Õnneks see osa möödus viperdusteta, niiet pole midagi halba öelda. Testida kahjuks ei saanud. Ei tea küll, miks..
Kasutades siis armatuuri puudumist, hakkasin vedama telefonijuhtmestiku. No, ma ei saa aru, kust see süsteem võetud on lihtsalt. Juhtmed on nii metsiku varuga, et paha hakkab. Aga, sai enam-vähem ära veetud ja testitud: täitsa töötab veel. Sinnapaika asi jäi, vaja siis, kui antenn olemas, too ära vedada. Edasi saab alles kuskile mooduli kinnitada ja siis toru asukohta vaadata.
Kõik see tehtud, sai poole tunniga armatuur sisse vägistatud. Selle tulemusel aga ei saanud armatuuri kõigist kohtadest ühendada. Saatsin asja persse, panin asjad kokku ja tulin tulema.
Homme viib isa kesklukumooduli ära füüsiku juurde, kes teeb ta loodetavasti korda. Ilma selleta ei saa hetkel uksi lukku panna, ei lase lihtsalt võtit keerata, mootor surub vastu..


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Golf II 1.3 OEM+ 1988 Tuunikala
PostitusPostitatud: 20.10.2012 16:42 
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.07.2010 22:23
Postitusi: 551
Hetkel auto kallal midagi tehtud pole, aga nostalgia mõttes otsisin vähe ja leidsin üles oma auto müügikuulutuse, millele sai reageeritud: http://www.auto24.ee/used/655788 . Oh jah.. Praegu lugedes lisainfot seal, mõistan ma, et see kõik oli lihtsalt ühe suure mulli puhumine seal. Enamus asju, mis seal loetud, on vaja üle käia või on käidud.. Aga tore vaadata kohe, pole midagi öelda.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Golf II 1.3 OEM+ 1988 Tuunikala
PostitusPostitatud: 30.10.2012 18:56 
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.07.2010 22:23
Postitusi: 551
Pilt
Täna sai siis vanad kärgveljed vahetatud 15" BBS-ide vastu. VW originaalid, pärast uurin täpsemalt. Kui keegi teab velje nime, võiks teada anda, ise hetkel kähku kuskilt maha seda ei lugenud.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Golf II 1.3 OEM+ 1988 Tuunikala
PostitusPostitatud: 30.10.2012 22:12 
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.07.2010 22:23
Postitusi: 551
Nii, sai ette võetud paaritunnine küürimisring.
Pilt
Puhastatud esimese velje kapsel võrreldes teise veljega. Oli ennem sama hull.
Pilt
Esimene velg keset pesu.
Pilt
Esimene velg pärast pesu.
Pilt
Teine velg enne pesu.
Pilt
Teine velg pärast pesu.
Pilt
Kolmas ennem.
Pilt
Kolmas pärast.
Kõik läks siiamaani hästi, puhastus sujus. Kõigil kashjustusi, mõnel rohkem, mõnel vähem. Siis aga, tuli see kuradima neljas velg..
Pilt
Neljas ennem pealt. Ei tundugi kõige hullem.
Pilt
Neljas ennem seest.. See oli pea 3mm paksune, kinnipaakunud mustuse kiht, mida ei võtnud mu isetehtud puhastusvahend kohe üldse mitte. Tõmbas käsnad järjest umbe. Siis polnud muud, kui suurem pask maha kraapida, ning puhta eelleotusainega kolm korda üle nühkida, et saaks selle puhtaks üldse. Oi, kuidas ma kirusin.. Aga, sai tehtud.
Pilt
Neljas pärast pealt.
Pilt
Neljas pärast seest.
Igatahes, nagu näha, ei saanud nad päris puhtaks. See polnud ka asja mõte hetkel. Tähtsam oli teada saada, mis peidab end mustuse all. Nüüd on vaja kätte võtta, rehvid maha, pinki, vajadusel sirgestada/keevitada, liivaprits, pulbervärv. Teha korda kapslid, muretseda uued BBS-kleepsud. Aga, vähemalt on olemas midagi uut. Pole küll randiga, aga elab üle.
Igatahes, kui kegi teab velje marki, oleks väga teretulnud. :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Golf II 1.3 OEM+ 1988 Tuunikala
PostitusPostitatud: 30.10.2012 22:35 
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.03.2012 22:55
Postitusi: 491
Sul liivapritsi koht olemas? :)

_________________
Saab 9-3


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Golf II 1.3 OEM+ 1988 Tuunikala
PostitusPostitatud: 30.10.2012 22:44 
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.07.2010 22:23
Postitusi: 551
Mul oli plaanis tegelikult osta teenus sisse. Ma mäletan, et vanaisa töökojas mul peaks olema vastavad agregaadid, et teha liivapritsi, aga polnud just kõige võimsam asi, mistõttu võib jääda jänni. Aga eks näis seda.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Golf II 1.3 OEM+ 1988 Tuunikala
PostitusPostitatud: 30.10.2012 22:50 
Kasutaja avatar

Liitunud: 15.03.2012 22:55
Postitusi: 491
Mul ka täitsa olemas selline võimalus ja korraliku võimsusega prits mida saab regullida ja mõistliku hinnaga. Et kellel peaks vaja minema siis PS :)

_________________
Saab 9-3


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Golf II 1.3 OEM+ 1988 Tuunikala
PostitusPostitatud: 03.11.2012 18:29 
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.07.2010 22:23
Postitusi: 551
Täna sai siis autoga tegeletud. Alustuseks, oli vaja saada ta varju alla, et vesi ei voolaks ojadena sisse. Esimese asjana sai ikka proovitud, kas käima läheb. Ja läks täitsa hästi. Siis läksime garaažiesist koristama, et viia auto ikka sinna tagasi, kus see saaga alguse sai. Saime puhtaks, läksime auto järgi. Keeran võtit ja midagi. Uuesti: ikka midagi. Mõeldes, mis kuradi jama on, lükkasin korraks järgi näidikud. Seal oli kell kadunud. See tähendas, et aku tühi. Egas midagi, auto garaaži ette ära, seal paneb aku laadima.
Lükkasime ta alla, kraapis natukene põhja ja stanget, aga polnud hullu. Seal siis akulaadja järgi ja ise seest autot jamast puhtaks viskama. Kuskil teise karbitäie asjade äraviimisel tundsin kärsahaisu. Testriga kontrollimine näitas, et akus olevad voldid kadusid. Järeldus: vähem, kui aasta vana aku on persses. Egas siis midagi.
Igatahes, siis sai hakatud ka G3 nahast rooli külge aretama. Muud pole vaja teha, kui nuudi üleminek külge lüüa, ning Airbag-i pistik ära lõigata ja istub asi külge. Muidugi aga, oli rool korraliku kõntsakihi all seismisest ja hoolduse puudumisest. Sai siis järgitud auväärt Sm Tihhonovi õpetust BMW klubis, kuidas nahka puhastada, ehk siis pesuseep, tugevam hari ja nühkida. Ja see töötas täitsa hästi. Mustust tuli ja tuli ja lõppu ei tulnudki. Pärast esimeste kihtide ärasaamist oli aru saada, et see nahk on liiga persses, et taastada. Vaja siis lasta rool uuesti ära nahatada.
Pärast rooli tegemist tegin ära selle, mille pärast auto sinna alla sai. Viskasin kõik istmed ja vaibad välja, ning kuivatasin ära põranda. Autos oleks saanud teha jalavanni juba, nii massiliselt oli vett seal sees. Kui see sai tehtud, oli juba liialt pimedaks läinud, et midagi muud teha, ning sai tuppa ära tuldud.
Muude avastuste seas sain teada, mis velgedega tegu on. Pandi neid siis VW Golf 3.5 Cabrio erimudeli "Last Edition" alla. Toodeti siis neid autosid limiteeritud koguses, ning need veljed on siis kunagi sellise auto all olnud. Saab siis järeldada, et tegu on keskmisest haruldasema veljega. Tegi tuju vähe paremaks küll.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Golf II 1.3 OEM+ 1988 Tuunikala
PostitusPostitatud: 17.12.2012 13:12 
Kasutaja avatar

Liitunud: 01.07.2010 22:23
Postitusi: 551
Sai nädalavahetusel tagumised istmed ilusti ära kinnitatud ning sellega sai ustest tahapoole auto kokku salongi poole pealt.
Nimekiri, mis veel teha vaja:
Uksepolstrid kinnitada.
Ette vaip maha panna.
Kõrvalistuja istme jalga vähe painutada.
Istmed sisestada.
Armatuuris juhtmed õigetesse kohtadesse vedada.
Lõplik armatuuri komplekteerimine.
Kojamehed kinnitada.
Rehvid täis pumbata.
Tagumised rattalaagrid üle vaadata.
Käsipidur kontrollida.
Summuti alla panna.
Aku kontrollida.
ÜV.
Kindlustus.
Sellega peaks siis hetkel auto teele saama. Edasine hõlmab hooldust, ning probleemide tekkimisel nende kohest lahendamist.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: VW Golf II 1.3 OEM+ 1988 Tuunikala
PostitusPostitatud: 18.12.2012 14:07 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.08.2012 14:42
Postitusi: 79
Kässariga ei oskanud pesta velg v :D

_________________
Tead mis on ühist opelil ja naiste tampoonil ??? Mõlemad on alati nööri otsas :D


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 288 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 20  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7