Pole pilte.. Ma isegi saanud seda uurida 5 minutit pimedas lörtsisajus ja sedagi alles peale ostu

Siga kotis ja tahtsin parimat kuid välja kukkus nagu alati aga ega nüüd pole muud kui peab hakkama uuel külge taastama. Aga vähemalt on uus niivõrd hästi hoitud, et on mida taastada ja säilitada. Tundub olevat vanema inimese oma, nahast istmekatted, salong ise komplektne ja terve, kere peale ühe külje on sile, ilma mölkideta, karbid OK, tiivakaared mullitavad, esiotsa detailid on sirged, vahed jooksevad kõik ideaalselt, plekkveljed ja toonklaasipuudumine, üsna uus esiklaas, tutikas õõts pagassis, originaal varuratas koos originaal tungraua, kolmnurga ja muuga jm, sumps peaaegu uus.. Isegi Sierra originaal manualid on pardatsokis koos eestikeelse paberiga mis järjekorras akut lahti-peale ühendada ning Grundigi maki manual

Autos mingi Panasonicu CD mängija ja 4x Denveri uued kõlarid millest mul pole haisugi.
Aga noh, 4000eek maksin uue eest mis on ülehinnatud aga kui hiljem enda raipe Kuusakoski viin saan 3000eek tagasi ja p'rsetäis varuosi jääb mulle veel alles. Kõik oleks ilus ja tore isegi aga lihtsalt ma veel ei tea kust ma selle aja võtan, et too külg korda teha. Aga arvestades seda, et sel uuel on ülevaatuse aeg märtsis siis uus õõts ongi pagasnikus võibolla seetõttu, et selle ära vahetades läheks too ülevaatuselt puhtalt läbi.
Enda nö õige Sierraga sõitsin pühapäeval Tallinasse ilma sumpsita, stange püsis 3 nipoga ees, uksed ei käinud väljast lahti, siis ei läinud juhiuks lukku, klaasipesu paaki pole, klaasipuhastid püsisid gravitatsioonijõul küljes, tuul puhus igast august läbi, istme kõrvalt paistis planeet Maa ja takkaotsa esmaspäeval hakkas mootor streikima ja teisipäeval kui otsustasin, et selle auto elupäevad on loetud ning nüüd ostan omale korraliku 740 E32 BMW helistati platsilt, et võitsite oksoni

Ma tegin sellepeale endale

ja mitu korda.