Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 03.05.2025 18:05

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume kõikidel kellel on Lugejate autode all oma topic teha pealkiri selliseks:
Auto tootja, mark, aasta, omaniku foorumi nimi.
Näiteks: Audi S4 96a Audimees
Teema ei tohi sisaldada automüüki! Selle jaoks on eraldi alafoorum.

Auto teema peab olema sisukas, ning rangelt soovitatav on lisada ka pildid autost!
Ei ole põnev lugeda teemat -> Mul on audi S4, sinine. Lahe pill on.



Tee uus teema Vasta teemale  [ 187 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 13  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Mitsubishi Eclipse GS 2.0 110kW 94a. Soots05
PostitusPostitatud: 13.09.2012 11:19 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.09.2009 15:33
Postitusi: 396
Asukoht: Viljandi
sander147 kirjutas:
Pm küll.

Voolikuta peaks kohe minema, voolikuga alles käiamise peale. Proovi kõige pealt ilma voolikuta, hommikul.

E: Samas, endal ka paar korda selline pull olnud pärast pesu. Kakkusin kõik võimalikud pistikud lahti, puhusin profülaktika mõttes puhtaks, kokku tagasi ja anomaalia kadunud. Noo ja ma pesen oma autodel mootoreid pm iga kuu, kui mitte tihedamini. Jamasid on olnud ainult ühe korra.


Niisiis, proovisin hommikul voolikuga, ei käivitunud, esimese süüte lasin ära, siis võtsin vooliku ära aga ju sai ikka juba piisavalt valet infi, siis ka käiasin natuke ja alles siis läks käima, endiselt ei tohtinud pedaali väga puutuda. Koju jõuan õhtul siis proovin uuesti sedasi, et võtan kohe vooliku ära (hommikul oli voolik küljes), ja kui siis ilusti läheb siis peab ilmselt minema poodi ja uue rõhuregulaatori muretsema??? :uhoh

_________________
Selle lükkame eilse varna.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mitsubishi Eclipse GS 2.0 110kW 94a. Soots05
PostitusPostitatud: 13.09.2012 20:59 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.09.2009 15:33
Postitusi: 396
Asukoht: Viljandi
Sai nüüd õhtul proovitud ilma voolikuta, ikka sama surnud seis. Käiasin mis ma käiasin lõpuks sain häda peale käima, küll panin ilma voolikuta ja siis voolikuga.
Lõpuks kakkusin käimise ajal ka teisi vaakumeid, mitte midagi ei muutunud kuskil. Kuigi ECI Multi alt tuli küll imelikku sisinat, ei tea kas see enne ka olnud, siis näppisin gaasiklapi anrudi juures mingit kruvi, lasi pöördeid veidi madalamaks kohapeal käies, olidki veitsa kõrgel teised, siis liigutasin siit ja sealt igasugu asju. lasin soojaks käia, ajasin teised masinad eest ja sõelusin garaašist välja. Ja oh sa raisk kus oli minek pillil, gaasipedaal oli kuidagi kergem ja minek oli endisega võrreldes ikka kõvasti etem. Ma ammu mõelnud, et kuidagi uimerdab, aga no ei tea millest see tuleb, eks hommikul proovin uuesti käivitada, näis kas jälle jamab v mitte. Kuskil miskit jamab, aga ei jaga veel matsu ära, et kus ja mis.

Terv.
Kaido

Edit: Lisaksin, et päev enne jaanipäeva sai ka diagnostis käidud esinduses. Leiti null viga. Sai tasuta diagnost seega, aga peale seda on ikka ma arvan 1500km sõidetud ja eks sellega juba võib nii mõndagi muutuda. Ei tea kas survepesu pärast nüüd see jama või siis kokkusattumus. Igatahes plaanin mingi päev kõik pistikud phtaks teha ja siis proovida. Näis millal seda jõuab kuna sünnipäev tuleb peale ja siis ei ole ilmselt pea eriti selge :rokib

_________________
Selle lükkame eilse varna.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mitsubishi Eclipse GS 2.0 110kW 94a. Soots05
PostitusPostitatud: 15.09.2012 19:38 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.09.2009 15:33
Postitusi: 396
Asukoht: Viljandi
Nüüd sai ka muud asju katsetatud.
Nii palju jäi silma, et kui vaakumeid ja asju kakkusin. polnud mingit muutust tühikäigul, samas kui gaasiklapi anduri ära võtsin polnud ka mingit vahet. Käis samamoodi edasi, käivitasin ka sedasi, et seda polnud küljes. :)
Oskab keegi miskit veel soovitada v arvata?
Või peaksin sammud diagnosti poole sättima. Soojast pärast on kõik ok.

_________________
Selle lükkame eilse varna.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mitsubishi Eclipse GS 2.0 110kW 94a. Soots05
PostitusPostitatud: 17.09.2012 18:03 
Kasutaja avatar

Liitunud: 23.08.2009 23:58
Postitusi: 34
Seda, et ma millegi pärast kahlustaks natuke küünla juhtmeid(kui muidugi hiljuti vahetatud pole, ei viitsi kogu teemat logeda). Põhjendus, siis selles, et külmalt hommikul võibolla metall pinnad niisked ja hakkab kergemini üle peksma.
Kas sõites madala pöörde pealt gaas põhja lüües hakkab kakkuma?
Lihtsalt tekkis selline kahltus. Pane pimedas käima ja anna järsult kaasi (tühikäigul ei pruugi üle peksta niiväga) on näha, kas hakkab küünlate juhtmete ümbert helendama või mitte.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mitsubishi Eclipse GS 2.0 110kW 94a. Soots05
PostitusPostitatud: 17.09.2012 22:26 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.09.2009 15:33
Postitusi: 396
Asukoht: Viljandi
EXkalibur23 kirjutas:
Seda, et ma millegi pärast kahlustaks natuke küünla juhtmeid(kui muidugi hiljuti vahetatud pole, ei viitsi kogu teemat logeda). Põhjendus, siis selles, et külmalt hommikul võibolla metall pinnad niisked ja hakkab kergemini üle peksma.
Kas sõites madala pöörde pealt gaas põhja lüües hakkab kakkuma?
Lihtsalt tekkis selline kahltus. Pane pimedas käima ja anna järsult kaasi (tühikäigul ei pruugi üle peksta niiväga) on näha, kas hakkab küünlate juhtmete ümbert helendama või mitte.


Eks ma proovin. Tänud soovituse eest.
Enne oli sarnane jama, siis sai välja vahetatud temp andur, oli siiamaani ok. nüüd kahtlustan ise küll gaasiklapi asendiandurit, aga eks ma proovin mõlemad variandid, mõõdan temp anduri takistust ja vaatan pimedas küünlajuhtmeid (neid pole veel vahetanud jah).

Homme loodetavasti saan ka rihmad ära tuua. Siis korraga vahetan ka need ära. Nüüd sain kindlaks tehtud, et see sõiduk on selle rihmakomplektiga juba 30000km rohkem sõitnud kui tohks. Ja arvestades, et ma ei ole selle masina roolis teab mis kerge jalaga siis tänan taveast, et rihmad saba pole andnud :kill

_________________
Selle lükkame eilse varna.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mitsubishi Eclipse GS 2.0 110kW 94a. Soots05
PostitusPostitatud: 18.09.2012 09:15 
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.12.2003 21:16
Postitusi: 316
Asukoht: Tallinn
Minumeelest pidi iga suurema hoolduse käigus tehase testriga küttesegu paika keerama nendel mootoritel, et igasuguseid käivitus/minekuprobleeme ennetada.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mitsubishi Eclipse GS 2.0 110kW 94a. Soots05
PostitusPostitatud: 18.09.2012 12:17 

Liitunud: 02.12.2008 00:16
Postitusi: 367
M4rt kirjutas:
Minumeelest pidi iga suurema hoolduse käigus tehase testriga küttesegu paika keerama nendel mootoritel, et igasuguseid käivitus/minekuprobleeme ennetada.


Ehk viitad ka allikale, kuna pole ühegi mitsu puhul seda kuulnud.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mitsubishi Eclipse GS 2.0 110kW 94a. Soots05
PostitusPostitatud: 18.09.2012 16:53 
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.11.2004 11:14
Postitusi: 253
Asukoht: Sverige
Näiteks L200 2 gen. puhul tehakse t6esti seda ("õpetatakse" pihusteid), samas bensukate kohta pole samuti kuulnud.

_________________
Tomorrowland kirjutas:
jaah nagu enamik siinsed poleks võlgu vms? Hah, naljadtilgad oma liisingute ja muude asjaega.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mitsubishi Eclipse GS 2.0 110kW 94a. Soots05
PostitusPostitatud: 18.09.2012 21:16 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.09.2009 15:33
Postitusi: 396
Asukoht: Viljandi
Võib olla küll selles tõetera sees.
Täna õhtul masinat käima pannes polnud mingit probleemi, süüdet ja käis, kõik oli ok. Sai mingi õhtu ka igasugu kaitsmeid ja muid juhtmeid näpitud nii kapoti alt kui ka armatuuri alt. Tahtsin veakoodi lugeda, mingi päev lõi check engine tuli põlema, peale seda tahtsin kontrollida, aga ei leidnud neti avarustest, et milline on see 12 pin ning lisaks ei tea kas üldse tavalise testriga saab seda kontrollida?
Igatahes käima läks täna õhtul ideaalselt ning minek oli ka igati vinge. Siiski siiamaani sõites on olnud see minek jsut mitte see mis peaks olema. Olen ennegi täheldanud, et veidi uimane on olnud. Nüüd tundub see nagu parem olevat peale selle kruvi "kogemata" kruttimist. aga eks ma teen ühe juhise järgi seda kruvi timmimist veel ja üritan selgusele saada miks ta aegajalt ei käivitu. Vb hommikul proovides sama jama. Eks näis.

Lisaks siis veel nüüd plaanis rihmad ära tuua, selgus et selle rihmakomplektiga on sõitnud mingine 75000km hoopis. kleepsu järgi, üsna kulunud kleeps aga luges veel välja. Igaks juhuks teeb ikka ära.
Lisaks avastasin, et üks kollektori polt puruks, immitseb kuskilt sealt kandist ka õli, tundub, et see plakikaane tihend pole ka teab mis parim seal enam. Eks saab seegi ära tehtud siis korraga kui juba tegemiseks läheb. Tuleb asjad kokku varuda ja tegema hakata mis seal ikka. Vb saab ka kere kallale mindud see talv. Siis kannatab seda autot juba silmailuks ka näidata vast. :)

_________________
Selle lükkame eilse varna.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mitsubishi Eclipse GS 2.0 110kW 94a. Soots05
PostitusPostitatud: 07.10.2012 19:29 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.09.2009 15:33
Postitusi: 396
Asukoht: Viljandi
Nii, kuna töö võtab oma aja siis olen alles nüüd saanud taas auto kallal nokitseda.
Huvitav asjaolu tuli ilmsiks. Nimelt üks gaasiklapi asendianduri polt oli lahti, veidi liikus õrnalt andur. Näppisin ja sättisin seal seda ja imelikul moel auto käivitus peale nädalast seismist ideaalselt. Kas tõesti selline asi siis sai ilmsiks? Kakkus sellepärast vahelt lisaõhku vms? Sai valet infi? Check engine ka enam ei põlenud peale esimest käivitust.
Homme vast saab rehvid ringi visata ning nädala sees ka üv ära tehtud. Siis peab uuesti garaašis omale kohale panema ja golf II td kõrvalt seda edasi nokitsema. Peaasi, et rahakott kurjaks ei saa. :D

_________________
Selle lükkame eilse varna.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mitsubishi Eclipse GS 2.0 110kW 94a. Soots05
PostitusPostitatud: 07.10.2012 20:22 
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.10.2008 13:44
Postitusi: 4559
Sealt anduri vahelt õhku küll ei tohiks liikuda, küll aga kui ta veidi loksus, siis ei saanud ju mootor andurilt õiget näitu.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mitsubishi Eclipse GS 2.0 110kW 94a. Soots05
PostitusPostitatud: 07.10.2012 21:46 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.09.2009 15:33
Postitusi: 396
Asukoht: Viljandi
mihkel-m kirjutas:
Sealt anduri vahelt õhku küll ei tohiks liikuda, küll aga kui ta veidi loksus, siis ei saanud ju mootor andurilt õiget näitu.


Võimalik, ei tea kuidas peale pesu see sedasi tegema ja toimetama hakkas, või siis lihtsalt kokkusattumus. Eks sätin seal neid sju veel mingi päev, tahaks korralikult kõik vidinad ära puhastada ikka. Vähemalt kindel, et tehtud.

_________________
Selle lükkame eilse varna.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mitsubishi Eclipse GS 2.0 110kW 94a. Soots05
PostitusPostitatud: 09.10.2012 20:17 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.09.2009 15:33
Postitusi: 396
Asukoht: Viljandi
Sai siis shoppamas käidud.
Hea päev täna.
algsest 250 eurosest rihmade komplekti hinnast jäi järgi 80 euri. Asjad jäid samaks. Seega võit on päris hea. :D Läksid kohe järgmised asjad tellimisse tänu sellele.

Tuleb siis pikk nv auto kallal (Y)

Pilt

_________________
Selle lükkame eilse varna.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mitsubishi Eclipse GS 2.0 110kW 94a. Soots05
PostitusPostitatud: 12.10.2012 22:45 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.09.2009 15:33
Postitusi: 396
Asukoht: Viljandi
Nii. Hommikul siis esimese asjana rehviboksi minek. Siis ülevaatusele.
Hoiame siis pöialt. Kuigi peale rehvide vahetust ei tohiks nagu miski enam häirida ülevaatust. Kõik kilinad ja kolinad puuduvad ja gaasid peaks ka korras olema. Vähemalt pool aastat tagasi veel olid. :D Seega elame - näeme. :)
Rihmade vahetuseks läheb arvatavasti pühapäeval. :rokib

_________________
Selle lükkame eilse varna.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Mitsubishi Eclipse GS 2.0 110kW 94a. Soots05
PostitusPostitatud: 17.10.2012 22:16 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.09.2009 15:33
Postitusi: 396
Asukoht: Viljandi
Ülevaatus sai siis eelmine nv ilusti läbitud, no problem võib öelda.
Käivitus probleem oli tagasi hommikul üv-le minnes, vahepeal jupsis ka kiirendusega. Kakkusin siis täna kõik sugu vidinad gaasiklapiasendianduri juurest ja küljest ära, puhastasin veidi. Sai ka bena veidi sealt mööda maad laiali aetud. Panin asjad tagasi nõks käiamist, bena tõmbas üles ja käis ilusti masin, pöörded hoidis üleval külma mootoriga ja minek oli enam vähem normaalne kui nii võib väita. Eks saab homme taas katsetada kas käivitus probleem kadus või mitte.
Tagumiste amortide padjad olemas koos pukside ja muude vidinatega. Komplektid siis ühesõnaga, mõlemale amordile, ootavad järjekorras. Saab viimasegi krõbina ära kaotatud masinal. :rokib

_________________
Selle lükkame eilse varna.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 187 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 13  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7