Võib olla küll selles tõetera sees.
Täna õhtul masinat käima pannes polnud mingit probleemi, süüdet ja käis, kõik oli ok. Sai mingi õhtu ka igasugu kaitsmeid ja muid juhtmeid näpitud nii kapoti alt kui ka armatuuri alt. Tahtsin veakoodi lugeda, mingi päev lõi check engine tuli põlema, peale seda tahtsin kontrollida, aga ei leidnud neti avarustest, et milline on see 12 pin ning lisaks ei tea kas üldse tavalise testriga saab seda kontrollida?
Igatahes käima läks täna õhtul ideaalselt ning minek oli ka igati vinge. Siiski siiamaani sõites on olnud see minek jsut mitte see mis peaks olema. Olen ennegi täheldanud, et veidi uimane on olnud. Nüüd tundub see nagu parem olevat peale selle kruvi "kogemata" kruttimist. aga eks ma teen ühe juhise järgi seda kruvi timmimist veel ja üritan selgusele saada miks ta aegajalt ei käivitu. Vb hommikul proovides sama jama. Eks näis.
Lisaks siis veel nüüd plaanis rihmad ära tuua, selgus et selle rihmakomplektiga on sõitnud mingine 75000km hoopis. kleepsu järgi, üsna kulunud kleeps aga luges veel välja. Igaks juhuks teeb ikka ära.
Lisaks avastasin, et üks kollektori polt puruks, immitseb kuskilt sealt kandist ka õli, tundub, et see plakikaane tihend pole ka teab mis parim seal enam. Eks saab seegi ära tehtud siis korraga kui juba tegemiseks läheb. Tuleb asjad kokku varuda ja tegema hakata mis seal ikka. Vb saab ka kere kallale mindud see talv. Siis kannatab seda autot juba silmailuks ka näidata vast.
