Superb ja ilus?! Eks ilust on inimestele erinev arusaam, kuid pigem ütleks igav, mugav, turvaline ja soliidne.
Eelistaks universaal diisel nelivedu automaati...
Maanteel on tõesti käsikaga vähem vahet, kuid linnainimese/linnadesse sattuva inimesena ei tahaks enam kunagi ise neegrit mängida.
Kusjuures see libanelivedu, ehk siis Haldex'i 4. põlvkond on Superbile väga hea valik. Üks asi on talvel lõbusalt foori tagant minema saamine, teine asi on liikumine kohtades, mis maasturit veel ei nõua, kuid üheveolisega jääks juba hätta - seal on see väga abiks. Väga hea võrdlusmomendi saab ka kui esindusest võtta järjest esiveoline ja 4x4 järjest prooviks - nt. 104 ja 125kW diislid...
Mis mind Superbi puhul väga häirib on peeglimajandus - seal tuntakse kõiki funktsioone vaid eraldi - tahad peegleid soojendada, lükka eraldi asendisse, tahad, et klapiks peeglid kokku - keera peeginuppu jälle (või mulju pikalt pulti). Tahad, et käänaks parema tagurdamisel alla - peab 'R'-i peal olema. Miks ei võiks kõik see automaatselt käia?!
Peatoed on ka siiamaani reguleeritavad vaid kõrguses, kuid mitte sügavuses.
Kaugtulede assistent on praegu juba pea igale autole saadaval, kuid S.-il tuleb ikka veel uut põlvkonda oodata ja loota...
Sellised tõrvatilgatähendused siis, aga muidu on hea auto ja palju häid omadusi.
Kuidas istmeventilatsioon esimesel kiirusel töötab - on midagi tunda ka või märkab alles teise kiirusega?