Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 03.05.2025 20:44

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Foorumi reeglid


Palume kõikidel kellel on Lugejate autode all oma topic teha pealkiri selliseks:
Auto tootja, mark, aasta, omaniku foorumi nimi.
Näiteks: Audi S4 96a Audimees
Teema ei tohi sisaldada automüüki! Selle jaoks on eraldi alafoorum.

Auto teema peab olema sisukas, ning rangelt soovitatav on lisada ka pildid autost!
Ei ole põnev lugeda teemat -> Mul on audi S4, sinine. Lahe pill on.



Tee uus teema Vasta teemale  [ 1117 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68 ... 75  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Honda Civic EG, 1.3 55kw > 1.6 118kw Swap '93 djelton
PostitusPostitatud: 26.11.2012 21:13 

Liitunud: 05.03.2006 00:19
Postitusi: 733
tem11 kirjutas:
ccve kirjutas:
kle tahad neid istmeid või mitte? Foorumis käid a kirjadele ei vasta. Kui ei taha ütle ära ja panen nad põlema :D

ära põlema ikka pane :D soendustega istmed civicutel defka kaup :D

Osta ära siis :) Mul nad jalus.

_________________
Suurim valik lisatulesid - www.lisatuled.ee


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Honda Civic EG, 1.3 55kw > 1.6 118kw Swap '93 djelton
PostitusPostitatud: 27.11.2012 00:16 
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.02.2011 12:10
Postitusi: 280
Asukoht: Võru
ccve kirjutas:
tem11 kirjutas:
ccve kirjutas:
kle tahad neid istmeid või mitte? Foorumis käid a kirjadele ei vasta. Kui ei taha ütle ära ja panen nad põlema :D

ära põlema ikka pane :D soendustega istmed civicutel defka kaup :D

Osta ära siis :) Mul nad jalus.

Mul on korralikud 6gen ehk uuema kerega civicu istmed sisse istutatud. Mul poleks midagi teha nendega, kuna tagaiste täiesti teistsugune ja esimesed ka teistsugused, pluss juhiistmel raud Sinu omadel külje pealt polstrist väljas.
Vaata, äkki saad Eltoni kätte ikka. Kusjuures ta küsis mu käest, et kas oleks ikka mõtekas neid osta jne.

_________________
Mitsubishi Galant 2.0 80kw ---> Honda Civic 1.5 74kw


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Honda Civic EG, 1.3 55kw > 1.6 118kw Swap '93 djelton
PostitusPostitatud: 03.12.2012 01:51 

Liitunud: 22.05.2009 21:42
Postitusi: 923
Asukoht: Tallinn
Nii, istmed jäid ära, tekkisid muud plaanid väljaspool autot, kuhu raha veel paigutada + suveni liigub autoga natukene harvemini kah, seega pole hullu:)

Nii, tagantjärele updatesid natukene. Esimese asjana kui Joel'i juurde auto järgi läksin, sai maha kakutud taga olev kole roheline vahtrakas:
Pilt


Võrru jõudes said ka talvekad alla visatud nagu eelnevas postis mainitud, aga nüüd viskan parema pildi ka üldmuljest:
Pilt

Kuna rehvid seisnud terve suve, siis korralikud rõhud ka sisse, va. ühel rehvil ei saanud absull ventiilikorki lahti, tee mis tahad, võimatu. Näpitsatega proovides tundus nagu asi läheks kohe katki.
Kuna kiire oli, sai Tallinna poole teele ajama pandud, plaaniga Tallinnas tegeleda edasi, kuid Tartus sai ikkagi Joel'i piinatud korra, kus juhtus nii:
Pilt

Ehk on tegu maailma kuradi järjekindlama ventiilikorgiga:
Pilt


Ning veel natukene üldmulje pilte nüüdse setupiga, selliseks ta ka sellisel talvel jääb:
Pilt

Pilt

Pilt

Ütleme nii, et liiklemine väljaspool linna saab "huvitav olema", sest,
tagant on selline seis(näppu vahele ei saa panna:
Pilt

Ning eest ei saanud maja eest välja keeratagi, natukene rooli keerad, on koopas kinni. Kuna aga hetkel on tegemist nö. vanad tiibadega, kuna korralikud, mis ootavad auto üleni ületuiset, siis sai neid rappida ning tuima väejõuga väljapoole kangutatud. Järgmised tiivad tuleb seestpoolt natukene timmida ning järgmiseks talveks kitsamad ja madalamad rehvid otsida(Hetkel 195/55)
Pilt



Ning tolle päeva tippsaavutus oli üleni puhta autoga pesulast jõuda ühikaparklasse, millega ka hakkama sain. Kuna enamus ajast mul Tallinnas sõite pole väga vaja teha autoga, siis las seisab parklas vähemalt superclean'ina:
Pilt

_________________
Accord CB7 - 2.2l 110kw (Daily Drive)
Civic EG6 - 1.6l 118kw (Sunday Drive)

Fb.com/WROMD
Fb.com/EltonLauringMusic


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Honda Civic EG, 1.3 55kw > 1.6 118kw Swap '93 djelton
PostitusPostitatud: 03.12.2012 11:19 

Liitunud: 04.03.2010 21:20
Postitusi: 228
Need metallist "tuuning" ventiilikorgid oksudeeruvadki sinna otsa kinni. Olen ka ise pidanud selle sama asja pärast ühe ventiili puruks lõikama ja edaspidi kasutan nüüd lihtsalt plastikust korke.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Honda Civic EG, 1.3 55kw > 1.6 118kw Swap '93 djelton
PostitusPostitatud: 03.12.2012 14:52 

Liitunud: 22.05.2009 21:42
Postitusi: 923
Asukoht: Tallinn
Njaa, sai jah see viga tehtud:D

_________________
Accord CB7 - 2.2l 110kw (Daily Drive)
Civic EG6 - 1.6l 118kw (Sunday Drive)

Fb.com/WROMD
Fb.com/EltonLauringMusic


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Honda Civic EG, 1.3 55kw > 1.6 118kw Swap '93 djelton
PostitusPostitatud: 03.12.2012 15:07 
Kasutaja avatar

Liitunud: 18.05.2006 21:47
Postitusi: 3356
Asukoht: Tartu
Ainuke mõistlik variant oleks ehk lasta mingit vasemääret või tõrva sinna keerme vahele ja aegajalt seda seal uuendada mitte aasta otsa ringi sõita ilma kordagi lahti keeramata :D

Mu kunagisel bemmil olid ka mingid pealuud pandud sinna eelmise omaniku poolt ja üks jäigi lahti saamata kuna ei raatsind ventiili ka ära lõhkuda :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Honda Civic EG, 1.3 55kw > 1.6 118kw Swap '93 djelton
PostitusPostitatud: 03.12.2012 18:24 

Liitunud: 22.05.2009 21:42
Postitusi: 923
Asukoht: Tallinn
Nääh... üritan siiski koguda jätkuvalt ületuiskeks, siis kannatab ligidalt ka vaadata:D Enne värvi vaja vaid uut luuki, kapotti ning spoon tiiba ja ongi ainult, lihv, väiksed veaparandused ning värv selga ja kokku:)

_________________
Accord CB7 - 2.2l 110kw (Daily Drive)
Civic EG6 - 1.6l 118kw (Sunday Drive)

Fb.com/WROMD
Fb.com/EltonLauringMusic


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Honda Civic EG, 1.3 55kw > 1.6 118kw Swap '93 djelton
PostitusPostitatud: 02.01.2013 00:42 

Liitunud: 22.05.2009 21:42
Postitusi: 923
Asukoht: Tallinn
Nii nagu eelmises postituses mainitud, on üks samm lähemale ületuiskele korralik luuk, sest seda mis hetkel on taastada pole enam mingit moodi mõtet, seega saigi korralikum luuk sebitud, mõnes kohas natukene pisivähe pindmist roostet ning ühest kohast värv mullitab, aga kuna nknii saab need väiksed detailid üleni ületuiske juures parandatud:
Pilt


Nii, siis sai sebitud jõulukingiks Civic'ule ka käetugi, mida ma juba aastaid endale soovin hea hinnaga. Käetoe sain Leedust, st. sai räägitud,et pole kosmeetiliselt kõige ilusam, kuid kui sain kätte käetoe postist, siis on enamus asju puudu(laeka lukustusmehanism, kinnitus nö. raam ning tuhatoos), seega läbirääkimised käivad, mis saab sellega, kuid arvatavasti tuleb natukene DIY'ida nendega ning siiski käetugi külge panna:)
Pilt


Ning kuna mul on totaalselt siiber enda vanast 1.3 aegadest jäänud pütist, kuna esiteks oli seal mingi jupp sees, mis kõrises teatud pööretel ning teiseks oli teine ikka totaalselt vaikne, vajuta pedaali palju tahad, siis sai siitsamast foorumist ostetud üks kasutatu sportpüta:
Pilt

Paigalduseks pöördusin Moose poole, kes mind kenasti aitas selle juures(loe: mässas kõik ise:P). Seega suured tänud temale:):)

Kõigepealt sai maha lõigatud see rõvedalt suur ja pikk läikiv otsakate, kuna bling-bling pole päris minu stiil ning samuti oleks see väga turritama jäänud stange alt. Samuti sai ka ilma katteta otsa korralikult kärbitud:
Pilt

Vahepeal väike testfit ka(ning viimane pilt vanast pütist):
Pilt

Ning selline ta jäi:
Pilt

Pilt

Läikima ma seda otsa ei löö, kuna hakkas selline stealth lahendus väga meeldima ning olen üsna kindel, et kiusan Moose't kevade/suve poole uuesti ning kaotan sumpa otsa üldse ära. Jubedalt hakkas meeldima auto tagaots, kui poole ehituse peal polnud ühtegi otsa näha, mõnus värske/clean look oli ilma sumpata.
Ehk arvatavasti ots alla lahendusega:
http://asia.vtec.net/article/MME2004ET1/exhaust3.jpg



Hääle osas aga sain suhteliselt täpselt sellise püti nagu soovisin ja seda puht juhuslikult.
Koha peal podisedes on mõnus madal podin, kohapealt minnes on mõnus madal hääl, tahma andes üürgab piisavalt ning kui sõidad stabiilse kiirusega(ehk linnas siis 50 ning maanteel siis 100), siis on rahulik, taltsas ning vaikne. Võru-Tallinn otsa peal läks vahepeal meelestki, et vähe teistsugusem pütt all on:)


Ning lõpetuseks üks harvaesinev pilt ka autost, kuna enamasti ööbib Civic siiski maaaluses parklas:
Pilt

_________________
Accord CB7 - 2.2l 110kw (Daily Drive)
Civic EG6 - 1.6l 118kw (Sunday Drive)

Fb.com/WROMD
Fb.com/EltonLauringMusic


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Honda Civic EG, 1.3 55kw > 1.6 118kw Swap '93 djelton
PostitusPostitatud: 25.03.2013 21:20 
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.11.2011 13:58
Postitusi: 612
Asukoht: kohila/tallinn
arvestades seda kui palju see masin sinu käes sõidab peab mainima et tundub väga vastupidav auto ! edev näeb välja ka muidugi :)

_________________
bmw325325 kirjutas:
Kui muun vb varst ei muugi.auto hea ja olen ise rahul taga amortid korda.ja soidan edasi ukonoomse pilliga.
Ja ostku muugi lepingu saab 6 kuu parast.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Honda Civic EG, 1.3 55kw > 1.6 118kw Swap '93 djelton
PostitusPostitatud: 25.03.2013 22:42 
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.02.2011 12:10
Postitusi: 280
Asukoht: Võru
pasavasar kirjutas:
arvestades seda kui palju see masin sinu käes sõidab

See oli irooniaga mõeldud w ? :D

_________________
Mitsubishi Galant 2.0 80kw ---> Honda Civic 1.5 74kw


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Honda Civic EG, 1.3 55kw > 1.6 118kw Swap '93 djelton
PostitusPostitatud: 26.03.2013 04:28 

Liitunud: 22.05.2009 21:42
Postitusi: 923
Asukoht: Tallinn
Ei teagi kuidas seda nüüd mõelda:D

Aga pmst, jah, polegi ammu kirjutanud, autoga Tallinna tänavaid ikka mõõdetud korralikult. Arvestades, et tänavad on nii tuksis, et isegi normaalkõrgusega autoga inimesed vingerdavad, siis minule ei vaadata isegi imelikult kui uimerdan või vingerdan mõne jurama koha peal, aga saab ilusti sõidetud:D


Mis aga ~nädal tagasi juhtus, oli see, et hakkan õhtul sõbra juurest lahkuma ning avastan, et pidur ei võta enam, lendan siis tanklasse, et valada peale pidurivedelikku ning uurida kust lekib, selge, tagaratta juurest tuleb päris nirinal. Kuna Tallinnas ligidal ühtegi head garaažikohta ei teadnud ligiduses, siis oli keiss suht lootusetu.

Siit edasi tuleb väike stoory, mis on küll väga LowLiferi inimeste poole kallutatud, kuid paluks tolerantsust, et võtta seda ka ilma eelarvamusteta, mis LowLiferi inimeste kohta liikunud.

Järsku aga näen tanklasse keeramas ühte natukene tavalisest madalamat BMW'd, millel LowLifer'i kleeps küljes, mõtlesin, et, oh, kaaskannataja ning hakkan uurima. Roolis oli küll vene rahvusest kutt, kuid pärast halba purssimist, tuli kuti neiu appi tõlkima ning saime probleemi edastatud ning tunti ära ka mu ajalehekatusega, rohelise kapotialusega, madal Civic internetiavarustest :)
Kuigi tegu polnud reaalselt LowLiferi klubilisega, vaid arvatavasti varsti klubiliseks saajaga, leidis see inimene aega ja tahtmist, et sealsamas võimalikult palju aidata, helistada tuttavaid läbi ja igatepidi variante välja nuputada.
Lõpuks sai kokku lepitud, et saab minna tuttava juurde garaaži, milleks juhuslikult osutus meie ühise tuttava(paljud tunnevad teda kui DcShoes'i või Rat Look'i nime all) ja ta sõprade garaaž, nimega LowGarage:)

Päevi hiljem sai käidud Low Garages, kus üle vaadatud mis ja kus jne.
Probleemi tekitajaks osutus hullult lekkiv trumli sees olev silinder, mis sai nö. ära blokitud ajutise lahendusena.
Arvatavasti on lekkimise probleem ammu olnud, kuna pärast blokkimist tundusid pidurid ja pedaal palju nö. parem olevat.

Ajutine lahendus siis selle, kuna esiteks Tallinnas pea üldse ei sõida nüüd hetkel(ennem oli sõite, nüüd natukene vähem sõitmist) ning ei vaevu nõmeda trumli süsteemi alla raha tampida, seega sai nö. ära "tellitud" ketaspiduri sild, mis peaks kunagi nädalate pärast jõudma :)

Tänu sellele läks raha küll natukene ülevõõpamis fondist, kuid parem olen jurama värvilahendusega seismas, kui ülevõõbatud kerega seinas :)

Anyway, üks osa poindist on see, et isegi kui sa pole kusagilt klubist(kust otseselt too inimene ei olnud, kes LowLiferi kleepsu kandis), siis auto inimesed peavad hoidma kokku, ükskõik mis stiili keegi harrastab:)



Samuti sai ka natukene üle kuu aja sai käidud ns chillimas väljas väga külmaga ning Olari tegi ka mõned paremad pildid, mille pealt näha ka paremini jura värvi(loe: ülevärv peab tulema, kasvõi mingi jura/odav lahendus, hetkel pole lihtsalt OK isegi kaugelt enam) ning muid lahendusi mis vajavad korrastamist, aga vähemalt on kvaliteetsed pildid olemas ka selle aasta talvesetupist, seega suured tänud talle:)

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

_________________
Accord CB7 - 2.2l 110kw (Daily Drive)
Civic EG6 - 1.6l 118kw (Sunday Drive)

Fb.com/WROMD
Fb.com/EltonLauringMusic


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Honda Civic EG, 1.3 55kw > 1.6 118kw Swap '93 djelton
PostitusPostitatud: 26.03.2013 09:05 
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.11.2011 13:58
Postitusi: 612
Asukoht: kohila/tallinn
pasavasar kirjutas:
arvestades seda kui palju see masin sinu käes sõidab peab mainima et tundub väga vastupidav auto ! edev näeb välja ka muidugi :)


pidasin silmas eurotrippi ja siin jäi silma veel võru-talllinn ja muud , ei ole siin mingit irooniat :)

_________________
bmw325325 kirjutas:
Kui muun vb varst ei muugi.auto hea ja olen ise rahul taga amortid korda.ja soidan edasi ukonoomse pilliga.
Ja ostku muugi lepingu saab 6 kuu parast.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Honda Civic EG, 1.3 55kw > 1.6 118kw Swap '93 djelton
PostitusPostitatud: 26.03.2013 17:32 

Liitunud: 22.05.2009 21:42
Postitusi: 923
Asukoht: Tallinn
Sellessuhtes küll, olen väga õnnelik selle üle, et see ei ole üks nendest autodest millega ei julge 50km kaugemale kodust sõita:D Tänud :)

_________________
Accord CB7 - 2.2l 110kw (Daily Drive)
Civic EG6 - 1.6l 118kw (Sunday Drive)

Fb.com/WROMD
Fb.com/EltonLauringMusic


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Honda Civic EG, 1.3 55kw > 1.6 118kw Swap '93 djelton
PostitusPostitatud: 26.03.2013 17:42 

Liitunud: 29.12.2009 14:32
Postitusi: 3515
Spreiga värvitud, teist tooni.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Honda Civic EG, 1.3 55kw > 1.6 118kw Swap '93 djelton
PostitusPostitatud: 26.03.2013 17:47 

Liitunud: 22.05.2009 21:42
Postitusi: 923
Asukoht: Tallinn
Täpselt nii, spreiga:D Värvija juures sai ka otsitud sama tooni,aga kuna auto vist pleekinud iga poole pealt eri tooni, siis oli lootusetu. See on ka üks põhjustest miks ületuiske jaoks raha kogun :)

_________________
Accord CB7 - 2.2l 110kw (Daily Drive)
Civic EG6 - 1.6l 118kw (Sunday Drive)

Fb.com/WROMD
Fb.com/EltonLauringMusic


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 1117 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1 ... 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68 ... 75  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 6 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7