Mõtlesin, mis ma mõtlesin, ning teen ka siis lõpuks teema ära siia.
Sai siis selline Bmw omale lohistatud kuskil 3 kuud tagasi.
Sai siis vahetatud 1:1 ühe e36 vastu.
Masinast siis niipalju, et on 2.0 110kw mootoriga sedaan.
Läbisõit näitab siis natukene üle 167 000km. Arvestades masina korrasolekut, võib see olla isegi õige. Kuid samas väga kaheldav. Usun, et uus spido peale visatud eelmise omaniku poolt.
Lisadest siis ainult 2x el aknad, el peeglid ja el katuseluuk. Muud nagu midagi ei olegi.
Esimese asjana sai siis kohe tellitud uus numbrimärk, see oli papitüki peal esimesed 2 nädalat, senikaua kuni sai vormimeeste käest hoiatus selle eest.
Mõned pildid ka siis teema algatuseks siia.
Vajab siis kindlasti mingilmääral madaldust



Sisu on ülimalt korralik, arvestades paljusid teisi vanu Bmw-sid


Mõlk siis tagatule juures.

Siis puhtast kenast mootorist ka üks pildiklõps.

Vead:
Eest puksid
Mõlk tagatule juures
Ühel poolel toonierinevus(uksed, tiib, pamprid)
Rehvid lõhki (17 tolli vallaritel)
All 15 tolli valud (17 kaasas, 2tk katkiste rehvidega)
Muusika puudus täielikult
Bensupaagi luuk puudub
Aku kutu (55amprine kuiv aku, päevas 2 korda sai ikka käima lükatud)
Eest stangeliist puruks
Seest peeglikate puudu
Pardatšokk ei avane
Kaitsmekarp kapotialt puudu
Tuulekoda puudu (ümber ventika)
Tehtud:
Uued rehvid 225/55/17 2tk taha
Alla pandud 17 tolli valuvelg
Muusika sätitud enamvähem paika(ees 40-sed originaalid, taga 180sed ovaalid võimuga)
Sai soetatud uus aku (90amprine diisli aku, igati töökindel)
Plaane masinaga on palju. Plaanis soetada sisse erinevad lisad (telefon, kompu, M-tech rool jne)
Kirjutan siis siia esimesse postitusse vahepeal, mis tehtud ja mis vigasid veel avastanud olen

. Omal ka hea jälgida vahepeal.