Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

Autopuksiirid MB Vario & Mitsubishi Canter & Ford F450 - chr
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=48&t=100889
1. leht 8-st

Autor:  christian [ 28.10.2012 14:11 ]
Teema pealkiri:  Autopuksiirid MB Vario & Mitsubishi Canter & Ford F450 - chr

Tervist,

Kuna eritehnika eksponeerimine on siin järjest populaarsemaks muutunud, siis paneme enda oma ka välja.

Tegemist on siis Mercedes-Benz tüüpi puksiirautoga, mis on välja lastud 1997 aastal ning ümber ehitatud Taanis puksiirautoks.

Ise oleme natukene ümber teinud peale sõitu. Sai kasti osa tehtud vähekese laugemaks, et ka madalad autod peale saaksid.
Kabiin on saanud täieliku ülevärvi, kastis on maas korralikud riffelplaadid, pealesõiduteed on piisavalt pikad.

Auto on siis varustatud veel võimsa ning 30m pikkuse vintsiga, väga paljude koormarihmadega, pikkade täkkujuhtmetega jne.

Edasi viivad jõulised 90kw, mispeituvad 2,9 liitrises turbo diisel mootoris. Loomulikult on kõik filtrid ja vedelikud vahetatud nagu ka kõik muu vahetamist vajav.
Salongis on konditsioneer ning muu eluks vajalik.

Lähiajal vaja veel värvida kasti välimine serv ning lõplikult paigaldada külje gabariit tuled. Samuti ka vilkurid, otseloomulikult LED-id.

Senimaani pole ükski auto veel vedamata jäänud, on ta siis olnud täiesti deadlockis e46, millel rattad välja keeratud, kässar peal ning käik sees, või pika kerega S-klass. Ka maasturid pole senimaani probleemiks osutunud.

Mõni pilt ka:
Pilt
Pilt
Pilt

Autor:  corbe [ 28.10.2012 14:44 ]
Teema pealkiri:  Re: Mercedes-Benz Autopuksiir

Varsti läheb odavpakkumiseks lahti pukseerimise turul

Autor:  ksenoon [ 28.10.2012 17:07 ]
Teema pealkiri:  Re: Mercedes-Benz Autopuksiir

Vilkur ongi puudu jep, muidu kuidagi tühi :D

Autor:  Charger [ 28.10.2012 20:49 ]
Teema pealkiri:  Re: Mercedes-Benz Autopuksiir

Free advertising :D

Autor:  Old_Timer [ 28.10.2012 23:37 ]
Teema pealkiri:  Re: Mercedes-Benz Autopuksiir

Pikk taga treila osa on ka ?
küttekulu näiteks palju , tühjalt ja autoga . Mersud peaks suht ökonoomsed olema .

Autor:  Andres003 [ 28.10.2012 23:55 ]
Teema pealkiri:  Re: Mercedes-Benz Autopuksiir

Pole see aeg enam kaugel kui treiladele oma foorum luuakse. :D

Autor:  tsett [ 29.10.2012 00:24 ]
Teema pealkiri:  Re: Mercedes-Benz Autopuksiir

parimaid pilte ilmvõimatuna näivatest päästeoperatsioonidest ootaks sellise auto teemas 8)

Autor:  V2ntvõll [ 30.10.2012 00:20 ]
Teema pealkiri:  Re: Mercedes-Benz Autopuksiir

Huvitav kas sellega ümber puu sõidetud auto ka sealt lahti tirib ja peale sakutab?

Autor:  christian [ 30.10.2012 02:16 ]
Teema pealkiri:  Re: Mercedes-Benz Autopuksiir

Olen isegi mõelnud, et peaks huvitavamatest vedudest pilte tegema.
Tänased eredamad näited on: pika kerega MB S-klass W140 ja kadunud võtmetega toyota family wagon, millel otseloomulikult käik sees ning käsipidur peal.

Konkreetselt ümber posti keeratud autosi on olnud senimaani üks- Audi A6, millel oli isegi tagasild kuuldavasti kere küljest irdunud..

Mõned BMW-d, mis on äärekivile pihta saanud on samuti olnud. Viimane oli esimese lumega haiget saanud eelmise aasta 3 seeria.

On plaanis mõned modifikatsioonid veel, et ära kaotada kahe pealesõidu tee vaheline auk vajadusel.

Pikkusest- senimaani pole kasti pikkusest puudu tulnud, kui mälu ei peta, siis oli vist sentimeetrid alla 5 meetri. Laius on 2.10 meetrit ja kõrgus.. Palju.

Aga eks katsub mõndadest huvitavamatest vedudest pilte küll teha, kuigi, ega väga pole aega fotosessiooniks kui vedu vaja ära teha. Prioriteet number 1 on ikkagist punktist A punkti B jõudmine.

Vintsi jõust pole veel puudu tulnud ja loodan, et ei tule ka. On ikka suuri autosi ka peale sikutatud (maasturid ning luksusautod). Rääkimata Golf 1 :D

Autor:  christian [ 13.02.2013 22:04 ]
Teema pealkiri:  Re: Mercedes-Benz Autopuksiir

Uuendaks siis vähekese teemat ja kirjutaks selle tubli auto tegemistest.

Nimelt on puksiir vahepeal kõvasti tööd teinud ja katkiseid autosi mööda ilma ringi viinud ja toonud.

Suurimaks mureks on olnud vahepeal olnud vints, vana sai remonditud paar korda. See ei aidanud ning läks jälle katki, siis sai ostetud täitsa poeuus, mis kestis oma 3 päeva vastu enne esimest tõrget. Aga kuna kõik asjad saab korda teha, siis nüüd on meil 2 elektrilist vintsi ning valmistume paigaldama hüdraulilist vintsi. See peaks suurendama kindlasti töökindlust selle koha pealt, samuti ka tõmbetugevus peaks tõusma.

Lisaks vintsidele oleme saanud vahetada ära ka lehtvedru, paar generaatori rihma ning 2 korda õli ning filtreid.

See eest on auto olnud põhimõtteliselt kogu-aeg stardivalmis, alati kui on tekkinud mingi error, siis on see lahendatud paari tunni jooksul.
Jätaks mõned pildid ka siia:

Pilt Pilt Pilt Pilt Pilt Pilt Pilt
Pilt Pilt Pilt Pilt

Üldiselt on nii, et ega neid pilte väga teha ei jõua. Eriti kui rahvas tahab näha karmides oludes või situatsioonidest fotosessiooni. Tõsiasi on see, et kui auto on tõsiselt aktsioonis, siis ei ole meil fotograafi kaasas ning Meie eesmärk on see olukord võimalikult kiiresti ning valutult ära lahendada.

Isiklikult olin ühel sõidul Jürist natukese maad edasi, kus auto oli ülepea kraavi lennanud ning konkreetselt kinni jäänud, siis oli lõpuks ca. 5+ inimesest koosnev kaasaelajate seltskond kokku kogunenud. Enamus inimesi vist üksteist ei teadnud, kell oli suht palju ja päev ei olnud ka minu mäletamist mööda tööpäev. Kokku võttis selle auto väljatirimine ca. 45min ja umbes 20-30 meetrit vinnamist. Pikk maa seetõttu, et järsak oli väga suure nurgaga ja lootus oli auto ikka tervelt kätte saada. Ja auto sõitis omal jõul minema sealt. Külg ees. :o

Siiani pole me end parimaks tituleerinud, ega ka ei tee seda. Aga seda võib öelda, et vedamata on jäänud vaid paar autot väga mõjuvate põhjuste pärast. Viimati oli lugu selline, et antud auto omanikuga oli kahtlased lood: autol võtmeid polnud ning tehnilises passis ei figureerinud samuti inimese nime. Ei võta enda kanda sellist riski. Alles hiljuti oli e30 foorumist kuulda sellist lugu, et kuskiltki oli üks puksiir auto nn. ära varastanud ehk siis külma närviga oli kortermajade vahelt üks nelikveoline rull peale tõmmatud ning ära sõidetud. Õnneks oli too auto vist paari päeva pärast uuesti välja ilmunud.

Autor:  saarlane [ 15.02.2013 00:47 ]
Teema pealkiri:  Re: Mercedes-Benz Autopuksiir

Kui ikka 2tonni tagumikul on siis pepu hirmsasti maas kohe.

Autor:  christian [ 15.02.2013 01:09 ]
Teema pealkiri:  Re: Mercedes-Benz Autopuksiir

Seda nüüd küll, samas kuhugi vastu ei käi sõites..

Hetkel ei hakka selle koha pealt midagi tegema, võimalik, et kevadel. Pakutakse igasuguseid võimalusi õhuga kõrguse reguleerimiseks. Seejuures ei maksa need nii märkimisväärselt palju.

Huvitav on just see, et tihtipeale tunneb väiksemaid autosi (c-klass, mini, 3 seeria jne.) rohkem taga plate peal, kui suuremaid. Loomulikult vana S-klass ja täisraami peal maastureid ja seesuguseid on samuti.

Hetkel on ka tagumiste rehvide rõhud linnavahel liiklemiseks madalamaks pandud, kuna palju on hoovidest ja järskudest tõusudest liikuma hakkamisi ning sel viisil on kergem nendega hakkama saama.

Algul ei kujutanud ette kuidas küll tagaveoga talvel sellise autoga hakkama saab aga hetkel on sama arvamus esiveolise kohta. Eriti hea oleks loomulikult nelikvedu :)

Autor:  christian [ 20.10.2013 20:07 ]
Teema pealkiri:  Re: Mercedes-Benz Autopuksiir

Suve keskel juhtus selline tore lugu, et vana mootor tuli vahelt välja tõsta ning asendada uuega.
Põhjuseks see, et väntvõll läks pooleks.
Terve esisild sai samuti siis remondi, nüüd järgmine nädal saab ka tagasillas vahetatud ära erinevad simmerid jne.. Tegemisse läheb Lesvenisse, seal ei ole vähemalt probleemi, et miski jääb tegemata või tehakse valesti. Ühes remondikohas oli seesugune probleem. Sillareguleerimisel jäi rool viltu ning kardaani vahelaagri vahetamisel pandi kardaan 180 kraadi valesti kokku.
Uus vints on Come up i oma. Ei oska selle kohta veel mitte ühtegi halba sõna öelda.
Samuti sai peale auto endale LED vilkurid. Ees 4 tükki ning taga 2, need sai soetatud Startaxist.
Terve suve oleme veerenud uutel rehvidel, nüüd talveks tuleb vaadata välja ikka uued naelad kuna eelmine talv oli paaris kohas probleemiks pidamine just stardi ajal.
Hiljuti vahetasime välja ka vanad pealesõiduteed. Eelmised siis paindusid juba tugevalt läbi. Uued on tunduvalt laiemad ning ehitatud nii, et neid niisama lihtsalt enam ära ei painuta. Tunduvalt lihtsam on ka autosi peale tõmmata.

Varsti tuleks tegeleda ka uuesti auto välimusega.
Siinkohal tahakski kuulda erinevaid arvamusi ja ettepanekuid.
Suure tõenäosusega saab auto kuut üle kiletatud, plate osa värvime.
Milline oleks kõige ilusam ning pilkupüüdvam disain?

Pilt Pilt Pilt

Autor:  Dreams gone wild [ 22.10.2013 21:41 ]
Teema pealkiri:  Re: Mercedes-Benz Autopuksiir

Midagi sellist
Pilt

:)

Autor:  christian [ 22.10.2013 23:31 ]
Teema pealkiri:  Re: Mercedes-Benz Autopuksiir

Rooste küll ei hakka autot meelega ajama :D

1. leht 8-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/