Helistas mulle ükspäev keegi, kes väitis, et oli mul kuskil kuulutus, et ostan Volvot. Kuulasin ta ära siis, eriti auto kohta midagi öelda ei osanud, enne vaatama minemist arvasin üldse, et on see vana 900ne, aga kohale jõudes oli hoovis 95a universaal...
Telefonis oli juba jutt, et käigukasti rikkega, kohapeal selgus siis, et 5000km tagasi oli Norra Volvo esinduses teostatud kasti vahetus (1000eur peale ja maha, kast 900eur), sai sõita see viis tuhat, ja järsku kööga, omanikul oli nii siiber sellest autost juba, kuna viimase kahe aastaga, mis see tema käes on olnud, on sinna kulunud 6-7000 eurot, ja ei hakanud uurimagi, mis viga. Eclipse teenuseid kasutades sai auto hoovi (tänud talle), uurisin foorumites ringi, kahtlustasin asendi andurit, aga tänu Offlinele ja Karlboyle lükkasime auto tõstukile, ja selgeks sai see, et käigukast oli õlist täiesti tühi

Süüdlaseks siis kehvasti pandud voolik, panin täna 4 liitrit õli peale, ja kast töötab ideaalselt
Tehniliselt julgeks öelda, et auto on suurepärases korras, alles on tehtud kõik hooldused, põhja all jäi silma ka uus originaal starter, ja kkasti asendi andur, niiet tehniliselt on väga hästi hoolitsetud selle eest, et tee peale ei jääks kuskil välismaal.
Väljas ja seest tahab tegemist saada, leidub roostet, ja iluvigu, auto Eestis 2001 aastast, sp ka rooste ilmselt. Seest vajab kõva puhastust ja natuke nokkimist.
Mootor 2.5 125kw R6, tagavedu, automaat.
Lisadest on tavaline, natuke häiriv on eesnahksisu, kuna esimesed istmed oli läbi omadega, ja osteti romulast uued, tagumine pink ja polstrid on tekstiil.
Kaasavarana sain alles paigaldatud Clarioni helisüsteemi, usb makk, 4 kanaliga võim, 4x twiitrid, 4x midbassid, sisse jäi ka kolmveerand paaki kütet, üv alles puhtalt läbitud, ja kehtib sept lõpuni.
Mingid kehvad pildid, suurem sodi on maha lastud nüüd, aga tahab kõvasti pesu saada




Siin siis see voolik, mis nii palju mõttetut pahandust tekitas.


Koos kurikuulsa 530d-ga, proovisõit.
Õhtul või millalgi paremaid pilte puhtast autost.